Заняття. Тема: Закріплення звука [з] у словах, реченнях.

Опис документу:
Мета: Закріпити вміння учнів правильно вимовляти звук [з] у словах і реченнях; розвивати фонематичний слух, пам'ять, лексико-граматичні категорії мовлення. Виховувати любов до тварин. Обладнання: Предметні картинки, альбом А.Я.Малярчук, розрізні азбуки.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код

Заняття. Тема: Закріплення звука [з] у словах, реченнях.

Мета: Закріпити вміння учнів правильно вимовляти звук [з] у словах і реченнях; розвивати фонематичний слух, пам'ять, лексико-граматичні категорії мовлення. Виховувати любов до тварин.

Обладнання: Предметні картинки, альбом А.Я.Малярчук, розрізні азбуки.

Хід заняття:

І. Організаційний момент.

ІІ. Основна частина.

  1. Звук [з] (подовжена вимова).

  2. Складові ряди:

АЗ-ОЗ-УЗ-ИЗ

ОЗ-АЗ-ИЗ-УЗ

УЗ-ОЗ-АЗ-ИЗ

  1. Повторювання потішки про козу.

  2. Заучування вірша «Зайко»:

Зайко зілля зїв у Зіни,

Захотів заїсти сіном.

Зіна зойкнула у сінях:

- Де ж узяти зайцю сіна?

  1. Виділення слів із звуком [з] з цього вірша.

  2. Гра «Назви ласкаво» - закріплення вживання зменшувально-пестливих суфіксів -ок, -ек, - ік:

таз – тазик, віз – возик,

гарбуз - , тепловоз - , хмиз - , протигаз - .

  1. Повторювання скоромовок:

АЗ-АЗ-АЗ – одягніть протигаз;

ОЗ-ОЗ-ОЗ – їде тепловоз;

УЗ-УЗ-УЗ – виріс великий гарбуз;

ІЗ-ІЗ-ІЗ – конячка тягне віз;

ИЗ-ИЗ-ИЗ – діти збирали хмиз.

  1. Робота за альбомом А.Я.Малярчук.

  2. Дидактична гра «На фермі».

ІІІ. Підсумки заняття.

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»