Заняття. Тема: Закріплення звука [ш] у закритих складах.

Опис документу:
Мета: Виробляти в учнів уміння правильно вимовляти звук [ш] у словах із закритими складами; розвивати фонематичний слух, увагу, пам'ять, зв’язне мовлення; закріплювати навички звукового аналізу слів. Виховувати інтерес до логопедичних занять. Обладнання: Альбом А.Я.Малярчук, предметні картинки.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код

Заняття. Тема: Закріплення звука [ш] у закритих складах.

Мета: Виробляти в учнів уміння правильно вимовляти звук [ш] у словах із закритими складами; розвивати фонематичний слух, увагу, пам'ять, зв’язне мовлення; закріплювати навички звукового аналізу слів. Виховувати інтерес до логопедичних занять.

Обладнання: Альбом А.Я.Малярчук, предметні картинки.

Хід заняття:

І. Організаційний момент.

ІІ. Основна частина.

  1. Звук [ш] (подовжене і багаторазове повторення).

  2. Склади і слова:

АШ-АШ-АШ – ваш, ШИ-ШИ-ШИ – мишка;

АШ-АШ-АШ – наш, ІШ-ІШ-ІШ – мішок;

АШ-АШ-АШ – кашка, ОШ-ОШ-ОШ – кошеня;

ІШ-ІШ-ІШ – кішка, ІШ-ІШ-ІШ – мішка.

  1. Вправи з розрізною азбукою – перетворення слів:

кашка – Пашка – пушка – Машка

(змінювати порядок слів).

  1. «Запамятай, повтори» - вправа із словами на звук [ш] (альбом А.Я.Малярчук, стор.115).

  2. Повторення вірша:

Шило шубку Шурі шило,

Шовком гарно шви обшило.

Вийшла шубка прехороша

Нашій Шурі на порошу.

  1. Змінити речення (ти, він, вони, ми, ви):

Я ліг на кушетку.

  1. Переказ оповідання «Кішка і мишка»:

Кішка гуляла біля будинку. Раптом побачила мишку. Мишка не бачить кішки. Мишка шпиг у черевик. Кішка за нею…

  1. Гра «Чого не стало?» - використання картинок на звук [ш].

ІІІ. Підсумки заняття.

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»