Заняття. Тема: Закріплення звука [ш] у сполученні з іншими приголосними.

Опис документу:
Мета: Виробляти в учнів уміння правильно вимовляти звук [ш] у сполученні з іншими приголосними; розвивати увагу, пам'ять, зв’язне мовлення; закріплювати навички звуко-складового аналізу слів. Виховувати інтерес до логопедичних занять. Обладнання: Предметні картинки, альбом А.Я.Малярчук.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код

Заняття. Тема: Закріплення звука [ш] у сполученні з іншими приголосними.

Мета: Виробляти в учнів уміння правильно вимовляти звук [ш] у сполученні з іншими приголосними; розвивати увагу, пам'ять, зв’язне мовлення; закріплювати навички звуко-складового аналізу слів. Виховувати інтерес до логопедичних занять.

Обладнання: Предметні картинки, альбом А.Я.Малярчук.

Хід заняття:

І. Організаційний момент.

ІІ. Основна частина.

  1. Звук [ш] (подовжена і багаторазова вимова).

  2. Складові ряди:

ШТА-ШТО-ШТУ-ШТИ АШК-ОШК-УШК-ИШК

ШТО-ШТА-ШТУ-ШТИ ОШК-УШК-ИШК-АШК

ШТИ-ШТО-ШТА-ШТУ УШК-ИШК-ОШК-АШК

ТША-ТШО-ТШУ АТШ-ОТШ-УТШ

ТШО-ТША-ТШУ ОТШ-УТШ-ИТШ

  1. Робота з альбомом А.Я.Малярчук.

  2. Гра «1-2-5-9» (мурашка, пташка) - робота з альбомом А.Я.Малярчук (стор.120-122).

  3. Звуко-складовий аналіз, схеми слів, друкування слів: мишка, Машка.

  4. Заучування вірша:

Наша Маша маленька,

На ній шубка біленька.

Опушка боброва – Маша чорноброва.

  1. Складання оповідання за опорними словами і малюнками (шафа, шарф, кашкет, Маша).

ІІІ. Підсумки заняття.

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»