Заняття. Тема: Закріплення звука [c] у зворотніх складах і словах з ними.

Опис документу:
Мета: Виробляти в учнів вміння правильно вимовляти звук [c] у зворотніх складах; чути його і виділяти; розвивати артикуляційну та дрібну моторику. Виховувати інтерес до логопедичних занять. Обладнання: Альбом А.Я.Малярчук.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код

Заняття. Тема: Закріплення звука [c] у зворотніх складах і словах з ними.

Мета: Виробляти в учнів вміння правильно вимовляти звук [c] у зворотніх складах; чути його і виділяти; розвивати артикуляційну та дрібну моторику. Виховувати інтерес до логопедичних занять.

Обладнання: Альбом А.Я.Малярчук.

Хід заняття:

І. Організаційний момент.

ІІ. Основна частина.

  1. Артикуляційна і пальчикова гімнастика.

  2. Звук [c]. С-с-с (довго свистіти).

  3. Закріплення у зворотніх складах і словах з ними:

а) ОС-ОС-ОС-ОС-ОС-

АС-АС-АС-АС-АС-

УС-УС-УС-УС-УС-

ИС-ИС-ИС-ИС-ИС-

ЕС-ЕС=ЕС-ЕС-ЕС-

б) АС-АС-АС - квас;

ОС-ОС-ОС - кокос;

УС-УС-УС - фокус;

ИС-ИС-ИС - кумис.

  1. Гра «Запамятай, повтори»:

а) кактус-автобус-ананас-квас

(змінювати порядок слів);

б) АС-ОС-УС-ИС

ОС-УС-ИС-АС

УС-ИС-АС-ОС

ИС-АС-ОС-УС

  1. Завчить чистомовки, виділити слова із звуком [c]:

АС-АС-АС – у нас дома квас;

АС-АС-АС – у нас ананас;

ОС-ОС-ОС – у саду багато ос;

УС-УС-УС – у Соні кактус;

УС-УС-УС – у Соні новий автобус;

ИС-ИС-ИС – Денис п’є кумис.

6. Робота за альбомом А.Я.Малярчук.

ІІІ. Підсумки заняття.

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»