Заняття . Тема: Закріплення звука [ч] у віршах, скоромовках, іграх.

Опис документу:
Мета: Закріпити в учнів уміння правильно вимовляти звук [ч] у віршах, скоромовках, іграх; працювати над розвитком граматичних категорій; розвивати фонематичний слух, увагу, пам'ять учнів; продовжувати готувати артикуляційний апарат до постановки звука [р]. Обладнання: предметні картинки, альбом А.Я.Малярчук.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код

Заняття . Тема: Закріплення звука [ч] у віршах, скоромовках, іграх.

Мета: Закріпити в учнів уміння правильно вимовляти звук [ч] у віршах, скоромовках, іграх; працювати над розвитком граматичних категорій; розвивати фонематичний слух, увагу, пам'ять учнів; продовжувати готувати артикуляційний апарат до постановки звука [р].

Обладнання: предметні картинки, альбом А.Я.Малярчук.

Хід заняття:

І. Організаційний момент.

ІІ. Основна частина.

  1. Артикуляційна гімнастика.

  2. Слова зі звуком [ч] (робота за альбомом А.Я.Малярчук, стор.189):

Курчата, качалка, хлопчик, глечик, дівчинка, м’ячик, печиво, вчитель, панчохи, гачок, учень, каченя.

  1. Гра «Запамятай, повтори».

  2. Пальчикова гімнастика «Колискова для кішки».

  3. Рахунок від 1 до 10 (печиво, учитель, учень).

  4. Повторювання скоромовок:

Чечиво, чечиво – я купив печиво.

Читель, читель – дітей навчає вчитель.

Чохи, чохи – надягла нові панчохи.

Чок, чок, чок – впіймали мене на гачок.

Ченя, ченя, ченя – плаває каченя.

  1. Пригадування слів на звук [ч] – гра «Телеграф», гра «Телефон».

  2. Розучування вірша:

Качки край копанки клопочуть,

Качаток кличуть під камиш,

Качат впіймати кішка хоче,

Та Маша каже їй: «Киш-киш».

  1. Гра «Спіймай звук».

ІІІ. Підсумки заняття.

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»