Заняття. Тема: Закріплення звука [ч] у словах, реченнях, віршах.

Опис документу:
Мета: Закріпити в учнів вміння правильно вимовляти звук [ч] у словах, реченнях, віршах; розвивати фонематичний слух, увагу, пам'ять учнів; виховувати інтерес до логопедичних занять. Обладнання: предметні картинки, альбом А.Я.Малярчук.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код

Заняття. Тема: Закріплення звука [ч] у словах, реченнях, віршах.

Мета: Закріпити в учнів вміння правильно вимовляти звук [ч] у словах, реченнях, віршах; розвивати фонематичний слух, увагу, пам'ять учнів; виховувати інтерес до логопедичних занять.

Обладнання: предметні картинки, альбом А.Я.Малярчук.

Хід заняття:

І. Організаційний момент.

ІІ. Основна частина.

  1. Артикуляційна гімнастика.

  2. Гра «Запамятай, повтори».

  3. Змінити речення (ти, він, ми, ви, вони):

Я читав читанку.

Я купив чорне чорнило.

Я дав чорногузу рибу.

  1. Гра «Телеграф» - ділення слів на склади.

  2. Вправи на використання зменшувально-пестливих суфіксів у іменниках чоловічого роду:

м’яч – м’ячик, дзвоник –

заєць - , пісок –

стілець - , пояс –

замок- , син –

чуб - , самовар -

ключ - , сарафан -

  1. Пальчикова гімнастика «Колискова для кішки».

  2. Присвійні прикметники:

«Чий хвіст кращий?»

«Чия голова розумніша?»

«Чиє вухо краще чує?»

(заєць, вовк, білка, бик, теля)

  1. Робота за альбомом А.Я.Малярчук:

Ау-ач-ач – у мене квач.

Іч-іч-іч – у хаті піч.

Юч-юч-юч – дай мені ключ.

Ачка-ачка-ачка – на морі качка.

Очка-очка-очка – гарна у мами дочки.

Учка-учка-учка – маленька онучка.

  1. Розучування вірша Н.Забілої «Чапля»:

Чубата чапля чваньковита

Через болото йде одна.

Чомусь з журавликом дружити

Не хоче чапелька чудна.

ІІІ. Підсумки заняття.

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»