Заняття. Тема: Закріплення звука [ц] у прямих складах.

Опис документу:
Мета: Виробляти в учнів вміння правильно вимовляти звук [ц] у прямих складах і словах; розвивати фонематичний слух, увагу, пам'ять, логічне мислення. Виховувати у них інтерес до логопедичних занять. Обладнання: Альбом А.Я.Малярчук, предметні картинки.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код

Заняття. Тема: Закріплення звука [ц] у прямих складах.

Мета: Виробляти в учнів вміння правильно вимовляти звук [ц] у прямих складах і словах; розвивати фонематичний слух, увагу, пам'ять, логічне мислення. Виховувати у них інтерес до логопедичних занять.

Обладнання: Альбом А.Я.Малярчук, предметні картинки.

Хід заняття:

І. Організаційний момент.

ІІ. Основна частина.

  1. Звук [ц] (багаторазове повторення).

  2. Складові ряди:

АЦ-ОЦ-УЦ-ІЦ

ОЦ-УЦ-ІЦ-АЦ

УЦ-ІЦ-АЦ-ОЦ

ІЦ-АЦ-ОЦ-УЦ

  1. Слова і склади. Робота за альбомом А.Я.Малярчук (стор.75-83).

ЦА-ЦА-ЦА – цап, ЦИ-ЦИ-ЦИ – цифра;

ЦА-ЦА-ЦА – цапеня, ЦУ-ЦУ-ЦУ – цукор;

ЦИ-ЦИ-ЦИ – циркуль, ЦЕ-ЦЕ-ЦЕ – цегла;

ЦИ-ЦИ-ЦИ – цибуля, ЦУ-ЦУ-ЦУ – цуценя.

  1. Гра «Запам’ятай, повтори». Робота за альбомом А.Я.Малярчук (стор.75-83).

  2. Заучування вірша:

ЦЕ-ЦЕ-ЦЕ – кругле яйце.

ЦЕ-ЦЕ-ЦЕ – відчини віконце.

ЦЕ-ЦЕ-ЦЕ – вимий блюдце.

  1. Відгадати загадку, вивчити її:

Маленьке, кругленьке зі столу впало.

Нема таких ковалів, щоб його скували. (Яйце)

ІІІ. Підсумки заняття.

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»