Заняття. Тема: Виховання правильної вимови звука [ч].

Опис документу:
Мета: Виробляти в учнів вміння правильно вимовляти звук [ч] ізольовано, у складах, словах; розвивати фонематичний слух, увагу, пам'ять учнів, звуко-буквений аналіз слів; продовжувати готувати артикуляційний апарат до постановки звука [р]. Обладнання: предметні картинки, альбом А.Я.Малярчук.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код

Заняття. Тема: Виховання правильної вимови звука [ч].

Мета: Виробляти в учнів вміння правильно вимовляти звук [ч] ізольовано, у складах, словах; розвивати фонематичний слух, увагу, пам'ять учнів, звуко-буквений аналіз слів; продовжувати готувати артикуляційний апарат до постановки звука [р].

Обладнання: предметні картинки, альбом А.Я.Малярчук.

Хід заняття:

І. Організаційний момент.

ІІ. Основна частина.

  1. Звук [ч] (багаторазова вимова).

  2. Склади і слова:

ач-ач-ач – тягач, уч-уч-уч – обруч,

ач-ач-ач – ткач, уч-уч-уч – онучка,

оч-оч-оч – бочка, еч-еч-еч – аптечка,

оч-оч-оч – вудочка, уч-уч-уч – ручка.

При вимові звука [ч]: кінчик язика підняти до передньої частини піднебіння і вимовляти два звуки разом [т-ш] - [ч].

  1. Гра «Потяг» - робота за альбомом А.Я.Малярчук (стор.178):

Чабан, чавун, чай, чайка, чапля, червоний, черепаха, черпак, черемшина, червяк, черевички.

  1. Повторення скоромовок:

Чан-чан-чан – жене отару чабан.

Чун-чун-чун – кипить чавун.

Чан-чан-чан – відкрийте чемодан.

  1. Гра «Запамятай, повтори».

  2. Гра «Телеграф» - ділення слів на склади.

  3. Вправи на використання зменшувально-пестливих суфіксів – гра «Назви ласкаво»:

блюдце – блюдечко, ложка –

вівця - , виделка –

собака - , шапка –

білка - , коса –

сумка - .

  1. Буква -Ч- : звуко-складовий аналіз слів грач, чайка.

  2. Підготовка до постановки звука [р].

ІІІ. Підсумки заняття.

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»