Заняття. Тема: Постановка і закріплення звука [c] у прямих складах на початку слова.

Опис документу:
Мета: Виробляти в учнів вміння правильно вимовляти звук [c] на початку слова; чути його і виділяти; розвивати артикуляційну та дрібну моторику. Виховувати інтерес до логопедичних занять. Обладнання: предметні малюнки, альбом А.Я.Малярчук.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код

Заняття. Тема: Постановка і закріплення звука [c] у прямих складах на початку слова.

Мета: Виробляти в учнів вміння правильно вимовляти звук [c] на початку слова; чути його і виділяти; розвивати артикуляційну та дрібну моторику. Виховувати інтерес до логопедичних занять.

Обладнання: предметні малюнки, альбом А.Я.Малярчук.

Хід заняття:

І. Організаційний момент.

ІІ. Основна частина.

  1. Артикуляційна і пальчикова гімнастика.

  2. Звук [c]. С-с-с (довго свистіти).

  3. Автоматизація в складах СА-СИ і слова з ними:

а) СА-СА-СА-САМБО СИ-СИ-СИ-СИН

СА-СА-СА-САЛЮТ СИ-СИ-СИ-СИДИТЬ

СА-СА-СА-САМОКАТ СИ-СИ-СИ-СИПЕ

СА-СА-СА-САД СИ-СИ-СИ-СИНОК

б) Гра «1-2-5-9» зі словами: самокат, сад, син, синок, сани.

  1. Розвиток уваги і памяті – гра «Запамятай-повтори».

СА-СА-СИ СИ-СА-СА

СА-СИ-СИ СИ-СИ-СА

СА-СИ-СА СИ-СА-СИ

сад – сани – самбо – салют

сани – самбо – салют - сад

  1. Звуковий аналіз слів:

СИН, САМ.

  1. Робота за альбомом А.Я.Малярчук.

ІІІ. Підсумки заняття.

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»