Заняття. Тема: Постановка і закріплення звука [c] у прямих складах на початку слова.

Опис документу:
Мета: Виробляти в учнів вміння правильно вимовляти звук [c] на початку слова; чути його і виділяти; розвивати артикуляційну та дрібну моторику. Виховувати інтерес до логопедичних занять. Обладнання: предметні малюнки, альбом А.Я.Малярчук.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код

Заняття. Тема: Постановка і закріплення звука [c] у прямих складах на початку слова.

Мета: Виробляти в учнів вміння правильно вимовляти звук [c] на початку слова; чути його і виділяти; розвивати артикуляційну та дрібну моторику. Виховувати інтерес до логопедичних занять.

Обладнання: предметні малюнки, альбом А.Я.Малярчук.

Хід заняття:

І. Організаційний момент.

ІІ. Основна частина.

  1. Артикуляційна і пальчикова гімнастика.

  2. Звук [c]. С-с-с (довго свистіти).

  3. Закріплення в складах і словах:

СО-СО-СО - сом, Соня, сода, пісок;

СУ-СУ-СУ – суп, сук, сумка, посуд.

  1. Відтворення складових рядів і рядів слів:

а) СА-СО-СУ-СИ

СА-СУ-СИ-СА

СУ-СИ-СА-СО

СИ-СА-СО-СУК

б) сом-суп-пісок-посуд (змінювати порядок слів).

  1. Узгодження кількісних числівників з іменниками – гра «1-2-5-9»:

1 сом – 2 сома – 5 сомів – 9 сомів (сумка, син,судак).

  1. Завчить чистомовки :

СА-СА-СА – Соня іде в сад;

СА-СА-СА – в саду оса;

СО-СО-СО – оса п’є сік;

СУ-СУ-СУ – Соня баче осу;

СИ-СИ-СИ – у оси вуса.

ІІІ. Підсумки заняття.

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»