Заняття. Тема: Підготовча артикуляційна гімнастика для постановки звука [c].

Опис документу:
Мета: Підготувати артикуляційний апарат до правильної вимови звука [c]; розвивати координацію рухів рук, дрібну моторику, пам'ять, увагу; формувати вміння узгоджувати рухи і мовлення. Обладнання: предметні картинки, матеріал для звукового аналізу слів.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код

Заняття. Тема: Підготовча артикуляційна гімнастика для постановки звука [c].

Мета: Підготувати артикуляційний апарат до правильної вимови звука [c]; розвивати координацію рухів рук, дрібну моторику, пам'ять, увагу; формувати вміння узгоджувати рухи і мовлення.

Обладнання: предметні картинки, матеріал для звукового аналізу слів.

Хід заняття:

І. Організаційний момент.

ІІ. Основна частина.

  1. Артикуляційна і пальчикова гімнастика.

  2. Підготовка до постановки звука [c], відпрацювання вправ «Футбол», «Фокус», «Почистити нижні зубки», «Жолобок».

  3. Звук і буква [і].

  4. Пригадування розглянутих на фронтальних заняттях картинок на звук [і] – гра «Телефон».

  5. Ігри на розвиток уваги і памяті з шістьма картинками: «Відгадай задуману картинку», «Запамятай, назви».

  6. Вправа на розвиток звукового аналізу «Назви перший голосний в слові» (іва, Інна, Іван, індик, іній), «Порахуй і назви звуки» АУІ , АІУ, ІУА, УАІ, УІА.

  7. Настільна гра-лото «Овочі і фрукти».

ІІІ. Підсумки заняття.

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»