Заняття. Тема: Диференціація звуків [с-з].

Опис документу:
Мета: Виробляти в учнів вміння розрізняти і правильно вимовляти звуки [с] і [з]; розвивати фонематичний слух, увагу, виробляти навички звукового аналізу слів. Виховувати інтерес до логопедичних занять. Обладнання: Предметні картинки, диференціатори, матеріал для звукового аналізу слів, альбом А.Я.Малярчук.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код

Заняття. Тема: Диференціація звуків [с-з].

Мета: Виробляти в учнів вміння розрізняти і правильно вимовляти звуки [с] і [з]; розвивати фонематичний слух, увагу, виробляти навички звукового аналізу слів. Виховувати інтерес до логопедичних занять.

Обладнання: Предметні картинки, диференціатори, матеріал для звукового аналізу слів, альбом А.Я.Малярчук.

Хід заняття:

І. Організаційний момент.

ІІ. Основна частина.

  1. Звуки [с-з] (почергова вимова).

  2. Повторення звука [с], складів, складових рядів, чистомовок, віршиків.

  3. Повторення звука [з], складів, складових рядів, чистомовок, віршиків.

  4. Складові ряди:

СА-СА-ЗА ЗА-ЗА-СА

СА-ЗА-СА ЗА-СА-СА

СА-ЗА-СА ЗА-СА-ЗА

  1. Перетворення складів-слів. Гра «Навпаки»:

СТА-ЗТА ЗМА-СМА ЗОЯ-СОЯ казка-каска

СТО-ЗТО ЗМО- ЗУБ-СУП зайка-сайка

СТУ- ЗМУ- коза-коса

  1. Підбір картинок – гра «Подаруємо картинки собачці і зайчику» (картинки на звуки [с-з]).

  2. Звуко-складовий аналіз, вправи з розрізною азбукою, схеми, друкування слів:

КОЗА-КОСА.

  1. Робота за альбомом А.Я.Малярчук.

  2. Робота з диференціаторами. Предметні картинки, у назвах яких є звуки [с] і [з].

  3. Гра «День-ніч».

ІІІ. Підсумки заняття.

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»