Заняття. Тема: Диференціація звуків [c-c’].

Опис документу:
Мета: Виробляти в учнів вміння розрізняти на слух ізольовано та у словах звуки [c] і [c’]; розвивати фонематичний слух, пам'ять, зв’язне мовлення. Виховувати любов до природи. Обладнання: Альбом А.Я.Малярчук, сюжетний малюнок «Осінь».

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код

Заняття. Тема: Диференціація звуків [c-c].

Мета: Виробляти в учнів вміння розрізняти на слух ізольовано та у словах звуки [c] і [c]; розвивати фонематичний слух, пам'ять, зв’язне мовлення. Виховувати любов до природи.

Обладнання: Альбом А.Я.Малярчук, сюжетний малюнок «Осінь».

Хід заняття:

І. Організаційний момент.

ІІ. Основна частина.

  1. Звук [c’] (багаторазова і подовжена вимова).

  2. Складові ряди:

СТЯ-СТЄ-СТЮ-СТІ АСТЬ-ОСТЬ-УСТЬ-ІСТЬ

СТЄ-СТЮ-СТІ-СТЯ ОСТЬ-УСТЬ-ІСТЬ-АСТЬ

СТЮ-СТІ-СТЯ-СТЄ УСТЬ-ІСТЬ-АСТЬ-ОСТЬ

  1. Робота за альбомом А.Я.Малярчук (стор.48-49). Слова:

стяг, листя, світлофор,

снігур, стюардеса, стіл.

  1. Повторення знайомих чистомовок із попередніх занять.

  2. Заучування вірша:

Стоять під снігом сосни сонно.

Сидять на соснах снігурі.

Санчата на ставок з розгону

Скотились весело з гори.

  1. Пригадування слів зі звуком [c’] і [c] на початку слова, в кінці, в середині.

  2. Складання і заучування оповідання по сюжетному малюнку «Осінь» з використанням опорних слів: осінь, осінній, листопад, листя, Івась, Вася, Сіма.

ІІІ. Підсумки заняття.

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»