Заняття "Подорож в країну Сонечка"

Опис документу:
Заняття для дітей ІІ молодшої групи в цікавій ігровій формі удосконалює пальцеву моторику, формує пізнавальний інтерес до спілкування .

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Пропедевтика підготовки руки до письма в другій молодшій групі

Заняття на тему:

«ПОДОРОЖ В КРАЇНУ СОНЕЧКА»

Програмовий зміст:

  • Формувати пізнавальний інтерес до спілкування, колективного виконання пальчикової гімнастики,рухових вправ та ігор для розвитку дрібної моторики руки, які сприяють підготовці руки дитини до письма.

  • Формувати цікавість до тематичної літературної казки, вміння спілкуватися за допомогою жестів, знаходити прийнятні шляхи розв’язання проблем комунікативного характеру.

  • Закріпити в словнику ввічливі слова (привітання, подяки, прохання, тощо).

  • Розвивати монологічне та діалогічне мовлення; образне мислення та уяву; позитивне ставлення, повагу до оточуючих; чемність та ввічливість під час спілкування.

  • Виховувати любов і бажання турбуватись про лісових мешканців, бути щирими, чуйними, своєчасно приходити на допомогу.

Матеріал : намисто з великими бусинами; по 2 прищіпки для кожної дитини,по одній морквині та капустині для кожної дитини, сумка через плече. 3 корзини, 2 великих прозорих контейнера, квасоля, каштани, великий ящик з піском, Сонечко з промінчиками (довжина кожного промінчика 1м), вірш Лесі Медик-Яремчук «Лінива білочка», уривок з вірша А. Камінчук «Їжачок».

Роздавальний матеріал: горішок для кожної дитини.

Хід заняття

--(Під музичний супровід діти заходять до залу. Ліс закритий шторами.)

Вихователь Дітки подивіться скільки в нас сьогодні гостей. Давайте з ними привітаємось.

--(Під музичний супровід привітання – пальчикова гімнастика : «Добрий день».)

Вихователь Сьогодні у нас хороший, чудовий день.

Дітки, ви любите подорожувати?

В-дь дітей Так.

Вихователь Зараз ми помандруємо до казкового лісу.

Вихователь і діти разом Вітер – вітерець! Діток підніми, поверни, в ліс чарівний віднеси!

--(Під музику відкриваються штори, світло виключається. Діти опиняються на лісовій галявині)

Вихователь Одного разу велика хмара завісила небо. Сонце три дні не показувалося.

Дитина 1 - Куди пропало Сонечко?

Дитина 2 - Сумно без Сонечка!

Дитина 3 - Потрібно його швидше на небо повернути!

Дитина 4 _ А де ж ми його знайдемо?

Дитина 5 - Хіба ми знаємо, де воно живе?

Вихователь Знати, то ми, не знаємо, а кого в лісі зустрінемо , в того і запитаємо.

--(Під музику вбігає Сорока (дорослий). Танцює, губить намисто.)

Сорока Ось і маєш тобі! Літала, літала всі новини по лісі зібрала. А намисто розірвала ( розглядається по боках)

Ой! Ой лишенько! Як же мені, такій красуні, та без намиста!!!

Дітки, допоможіть мені будь ласка його нанизати!

--(Під музичний супровід Сорока сідає на пеньок, діти підходять по черзі до неї, нанизують намисто)

Сорока Дітки, куди ви йдете, куди?

Дитина 1 Та ось Сонечко сховалося.

Дитина 2 Три дні його на небі не було.

Дитина 3 Йдемо його шукати.

Вихователь А може ви, Сороко, знаєте де Сонечко заховалось?

Сорока Я не знаю, а Їжак може знає. Він по сусідству живе.

Заговорилась я з вами, спішу. Бувайте здоровенькі.

--(Діти сідають на лавки. Посередині залу танцюють їжачки)

Їжачок 1 Ми веселі їжачки

Танцювали залюбки.

Маєм гарні піджачки.

Погубили голочки!

Їжачок 2 Запитання в нас таке:

Де б знайти нам голочки?

Дитина Ми у лісі побували

Голочок вам назбирали

Ще минулої весни

У колючої сосни.

Вихователь Давайте ми їх вам подаруємо!

--(Під музику діти то лівою, то правою рукою прищеплюють прищіпки до піджаків їжаків)

Їжачки разом Дякуємо вам.

Дитина Братики їжачки, може ви знаєте де Сонечко? Чи бува не захворіло?

Їжачок Ми не знаємо, а ось наша сусідка, руденька білочка, можливо знає.

--(Під музику виходить Білочка)

Білочка Я ходила по стежині

До старенької ліщини

Мені щиглик сказав нині,

Що горішки вже достигли,

Назбирала повну жменьку

І поклала до кишеньки

Дитина Буде чим почастувати

І сестер, і маму з татом

Білочка Я забула, що в кишені в мене дірка

Поки йшла додому пішки

Погубила всі горішки

Все тому, що полінилась

Й дірки вранці не зашила

Вихователь Не хвилюйся Білочко , знайшли ми твої горішки.

Ти прудка і вправна, лапки твої міцні.

Дозволь нам за допомогою твоїх горішків

Зміцнити наші долоньки.

З ручок кошик я роблю (роблять кошик)

І горішок туди покладу (вихователь кладе кожному в долоні горішок)

Горішок кругленький (катають горішок між двох долонь по колу,

Горішок смачненький спочатку вправо, потім вліво)

Горішок добренький

Горішок золотенький

Білочка горішки зриває (перекладають з руки в руку)

Їжу на зиму запасає

Білочка горішки у кошик збирає (кладуть у кошик)

Вихователь (віддає Білочці горішки)

Білочко! Може ти десь зустрічала Сонечко!

Ми всюди його шукаємо!

Білочка Я не знаю, але бачу, ось по стежці Зайчик скаче

Запитайте у нього.

--(під музику скаче Зайчик)

Зайчик Сталось горе, гнав мене Лис, через поле, через ліс.

Загубив я шапку, покалічив лапку.

Розгубив припаси я зимові: морквинки, капустинки.

Дітки, ви їх знайдіть, мені допоможіть.

Вихователь Настала осінь, а згодом буде і зима.

Нема травички в лісі, городини нема.

Дітки, давайте допоможемо Зайчику

знайти його капустини й морквинки.

--(Діти під музику шукають у першому великому прозорому контейнері наполовину заповненому квасолею – морквинки(іграшкові), а в другому великому прозорому контейнері заповненому каштанами – капустини. Складають Зайчику в сумку.)

Дитина Зайчику, знайшли ми твої морквинки,

Неси їх у свою хатинку.

Дитина Тримай свої капустини, щоб Зайчиха і зайчата

Мали взимку, що жувати та сусідів в гості звати.

Зайчик Дякую дітки за допомогу.

Дитина Може ти, Зайчику, знаєш де Сонечко знайти?

Зайчик За те, що ви мені допомогли, я вам скажу де Сонечко знайти

Треба хмари розігнати!

--(Під музику в піску дітки виконують колові рухи кисті руки спочатку в одну, а

потім в іншу сторону.)

Вихователь Молодці дітки, хмари ми розігнали, а ось і наше Сонечко!

Але Сонечко сумне. Давайте йому допоможемо розгорнути промінчики.

--(Діти під музику розгортають промінчики Сонечка)

Вихователь Ми Сонечку допомогли. Погляньте, як воно нам усміхається.

Стало тепліше і веселіше.

По лісу ми подорожували і знайшли багато друзів, які допомогли нам відшукати Сонечко.

--(Діти співають пісню про дружбу)

Вихователь Кожне слово, кожен погляд мають значення.

Ми прощаємось з вами. До побачення!

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«ZOO-психологія: як навчитися розуміти тварин»
Левченко Вікторія Володимирівна
36 годин
590 грн
590 грн

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.