Заняття №14 Тема: Розрізнення звуків і букв и – у

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код

Заняття №14

Тема: Розрізнення звуків і букв и – у

Мета: відпрацювати чітку артикуляцію звуків; активізувати мовно-руховий аналізатор; навчити учнів не тільки слухати, але й чути варіанти фонем, усвідомлювати, як відбувається артикуляція кожного звука; розвивати слухову увагу, фонематичне сприймання; виховувати інтерес до логопедичних занять.

Обладнання: Логопедичні зошити №1 «Грамотійко», предметні картинки.

Хід заняття

  1. Прочитайте вірш.

У долині жив удав.

Удавав, що він все знав,

Удавав, що все умів, У траві хвостом вертів.

  1. Прочитайте слова. Чим вони схожі і чим відрізняються?

и кит шибка мишка синиця

у кут шубка мушка суниця

  1. Вставте пропущені букви И або У. Прочитайте слова.

М . ило крин. .ця г . би лис . ця б . динок

Кр . ла м . рашка кл . мба мал . на кр . глий

Гр . б кастр . ля гарб . з подар . нок г . ска

В . лиця дит . на ж . рнал бр . нька кал . на

  1. Виправте помилку.

Прилетіти дві сунички –

Схожі, ніби дві сестрички. О. Білаш

  1. Вставте пропущені букви И або У.

  1. В небі жайворонки в'ються,

Зал . ваються – сміються,

Грають, дзвонять ціл . й день,

І щебеч . ть, і співають,

І з весною світ вітають

Дзвоном радісн . х пісень. О. Олесь

  1. Кує зоз . ля й к . є,

По всьому тужить гаю:

– Ой горе – горенько моє,–

Дітей не розш . каю. М. Познанська

  1. Л . нуть в небі ж . равлі

і курличуть до землі… О. Олесь

6. Допоможіть удаву доповзти до пенька.

7. Підсумок заняття.

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»