Сьогодні о 18:00
Вебінар:
«
Формування психологічної готовності працівників закладів освіти до конструктивної поведінки в умовах надзвичайних ситуацій
»
Взяти участь Всі події

Заняття на тему "У пошуках Весни"

Дошкілля

Для кого: Дошкільнята (5-6 років)

05.04.2020

272

2

0

Опис документу:
Прищеплювати любов до природи. Виховувати екологічну культуру, сприяти таких якостей особистості, як спостережливість, допитливість, почуття прекрасного. Виховувати дбайливе ставлення до об’єктів живої природи. Вчити розуміти природу, відчувати її красу. Активізувати зв'язне мовлення, розвивати уяву, мислення.
Перегляд
матеріалу
Отримати код

Тема: У пошуках Весни

Мета: Прищеплювати любов до природи. Виховувати екологічну культуру, сприяти таких якостей особистості, як спостережливість, допитливість, почуття прекрасного. Виховувати дбайливе ставлення до об’єктів живої природи. Вчити розуміти природу, відчувати її красу. Активізувати зв'язне мовлення, розвивати уяву, мислення. Закріпити з дітьми вміння семетрично вирізувати предмети. Закріплювати правила безпеки праці й прийомів, роботи з ножницями; закріплювати вміння слухати вихователя, відповідати на запитання й виконувати запропоновані завдання. Сприяти розвитку творчої уяви і творчих здібностей дітей.

Хід заняття:

І Організаційний момент

Привітання.

Вих: Добрий день дорогі друзі. Дивіться у мене в руках маленьке пухнасте сердечко. В серці людини є тепло, любов, дружба, тому ми будемо обережно передавати його, називаючи один одного ласкавим ім'ям і даруючи при цьому посмішку, ось так: Добрий день Іриночка (передати іграшку і посміхнутися). Дивіться сердечко повернулося до мене, а кожен з нас отримав гарний настрій та щиру посмішку.

ІІ Мотивація навчальної та пізнавальної діяльності

Вих: А зараз послухайте будь ласка вірш відгадайте про кого йдеться мова:

Мов на крилах диво - птиці,

На великій колісниці –

Синьоока, світлолиця

Мчить вона красна дівиця,

Вся вона, як та царівна

Пишна ґречна, чарівна.

Хто ж вона ця красна дівиця, незвичайна чарівниця?

Вих: Так, це Весна.

Сьогодні в гості до нас я запросила Весну.

Ой, чуєте, що це за гомін? Невже це весна завітала? Та ні це соловейко прилетів та ще й дивного листа приніс.

Вих: Дякуємо тобі, соловейко. (Вихователь читає лист.)

«Доброго дня, любі діти! Пишу вам я, Весна - Ясна. Дякую за запрошення, але прийти до вас я не можу, тому що мене в полні тримає зима.Тому прошу я вас приходьте ви в моє Зелене Царство, та визволіть мене з полону. Але на вашому шляху зустрінеться багато випробувань та завданнь які вам приготувала Зима. Чарівна скриня вкаже вам шлях і допоможе зустрітись зі мною. Впевнена, що справитесь. Чекаю на вас!»

Вих: Ну що, діти, готові до мандрівки? Але без чарівної скрині ми не зможемо зустрітися з Весною. Давайте поглянемо навколо і пошукаємо її.

(Діти знаходять скриню.)

Діти, погляньте, скриня замкнута, для того щоб відкрити її, треба прочитати код.

ІІІ Вивчення нового матеріалу

Ось тут лежать цифри, треба викласти їх у порядку зростання, хлопці викладуть зелені, а дівчатка червоні. (Діти викладають.)

А тепер давайте перевернемо їх та прочитаємо код. («бережи природу».)

Вих: Діти, а що ж таке природа? (Рослини, тварини, птахи, люди).

Так, людина це теж частина природи. Усе що має людина - життя, здоров'я, все йде від природи, від нашої матінки - землі.

Погляньте, діти, скриня відчинилась. Давайте подивимось, що тут? (Дістають чарівну паличку).

Діти, ця чарівна паличка допоможе нам скоріш потрапити в Зелене Царство Весни.

Давайте разом скажемо: «Чари - бари - бум, навколо себе повернись, в чарівнім лісі опинись».

Ось ми і в лісі. Чарівна і загадкова природа оточує нас, її треба вміти слухати і любити.

А чи знаєте ви як треба поводитись в лісі?

Давайте розглянемо заборонені знаки. Про що вони розповідають?

Діти розповідають:

  • не можна руйнувати пташині гнізда, якщо там є яєчка, вони впадуть і розіб'ються;

  • не можна брати з лісу додому їжачків та інших тварин, вони можуть загинути;

  • не можна ламати гілки;

  • не можна розпалювати вогник, може згоріти ліс і загинуть тварини й птахи.

А що ще не можна робити в лісі? (Бігати, галасувати, обривати павутиння і вбивати павуків, залишати після себе сміття).

Вих: Молодці, я бачу ви знаєте правила поведінки серед природи.

Фізкультхвилинка

Що ж, мабуть прийшла пора

Трохи відпочити.

Хочу я на фізхвилинку

Всіх вас запросити

Раз – підняли руки в гору,

Два – схилились всі додолу.

Руки – в боки! Скік – скік – скоки!

Нахилились.

Повернулись,

Один одному всміхнулись.

Покрутились вправо – вліво –

Щоб нічого не боліло.

Раз, два, три, чотири!

Набираємося сили.

Нахились, повернись,

До товариша всміхнись.

Вих: Дивіться діти чарівне деревце росте, а на ньому торбинки знаходяться, давайте подивимося що в тих торбинках.

(в торбинці 1 завдання від зими)

Відгадате загадки:

Тепло стало на дворі.

Синє небо у горі.

Сонця промінь шле землі,

Пролітають журавлі.

Все у лісі там і тут

Перші проліски цвітуть.

Кучерява, запашна

В гості йде до нас… (Весна)

Я найперша зацвітаю

Синім цвітом серед гаю

Відгадайте, що за квітка

Бо мене не стане в літку. (Пролісок)

-     Діти, а ви знаєте, що якщо рясно зацвітає пролісок, буде гарний врожай картоплі.

Тільки вчора теплий вітер

Вість приніс нам від весни

А сьогодні дивні квіти

Крізь замети проросли (Підсніжники)

(2 завдання від Зими)

Дидактична гра «Посухай і скажи»

Вих: Молодці, а ось послухайте вірш:

Зламав Івасик гілочку грушеву

І кинув геть коли награвся нею

Веселий він побіг собі додому

Вона лежить на глинищі рудому

І в самоті зітхає гілка тяжко

Бо вже на ній не сяде більше пташка

Вже вітерець її не захитає

Хитати ще? Уже не запитає

Івась у ліжку спить спокійно й тихо

Невже не знає він, що скоїв лихо?

Вих: Діти, скажіть, чи добре зробив Івась? Чому?

(Не можна ламати дерев. Дерева захищають нас від спеки, дарують нам чисте повітря.)

Вих: Так, вірно. А завдяки кому прийшла до нас весна, принесла своє тепло?

(Завдяки сонечку.)

Вих: Давайте згадаємо, якими словами можна звернутись до сонечка?

(Сонечко любе, золоте, щире, лагідне, веселе та ін..)

(3 завдання від Зими)

Оживіть деревце даруючи йому молодість та життя

Для того щоб оживити деревце потрібно вирізати квіти із кольорового паперу та прикріпити їх на дерево.

Вихователь демонструє порядок виконання роботи.

Правила роботи та техніка безпеки

  1. Робоче місце має бути в порядку.

  2. Під час роботи не розмахуємо ножницями та олівцями.

  3. Передаємо ножиці товаришеві тільки кільцями вперед.

Вих: Ось діти із цим завданням ви теж досить добре справилися. Тож я думаю, що тепер Зима відпустить Весну. Ой, дивіться метелик прилетів і також нам листа приніс. Давайте його прочитаємо.

«Це знову ж я Весна. Друзі щиро дякую вам, що визволили мене з полону. Тепер я знову зможу панувати у свому Зеленому Царстві. Ви досить добре справилися з усіма завданнями, та подолали усі перешкоди на свому шляху.»

ІV Підбиття підсумків заняття

Вих: Діти, вам сподобалась наша подорож? А що саме вам сподобалось? Я хочу відмітити що найактивнішими сьогодні були… А …. потрібно ще краще працювати старатися щоб досягти кращого результату.

Але нам вже час повертатись. Чарівна паличка допоможе нам потрапити у садочок. Давайте разом скажемо: «Чари - бари -бум, навколо себе повернись в садочку опинись».

Ось і закінчилась наша подорож . Давайте на прощання подаруємо нашим гостям щиру посмішку і скажемо до побачення!

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.