Заняття для середньої групи "Космічна подорож"

Цю сторінку створено користувачем «Всеосвіти», якщо її вміст порушує ваші авторські права, надішліть скаргу у службу підтримки, ми оперативно відреагуємо.

This page was created by the website user. If its content violates your copyright, you can submit a takedown request to our support team, and we will respond promptly.

Поскаржитися / Report
Опис документу:
Формувати елементарні уявлення про космос та все, що в ньому існує: зорі, сузір’я, планети. Розширювати уявлення про воду як середовище існування певних живих організмів. Розвивати вміння чітко формулювати і висловлювати свої думки. Виховувати навички культури спілкування. Вчити складати описові розповіді.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код

Заняття для середньої групи

Програмовий зміст:

Фізичний розвиток:

Вправляти дітей в орієнтуванні в навколишньому світі, "безпечному-небезпечному", в основних рухах;

Соціально-моральний розвиток:

Сприяти розвитку свідомого ставлення до збереження природи і безпеки життєдіяльності в ній;

Емоційно-ціннісний розвиток:

Вчити милуватися зоряним небосхилом, виявляти щире захоплення його красою.

Розвивати вміння швидко орієнтуватися у складних ситуаціях і знаходити оптимальний шлях розв’язання

Пізнавальний розвиток:

Формувати елементарні уявлення про космос та все, що в ньому існує: зорі, сузір’я, планети.

Розширювати уявлення про воду як середовище існування певних живих організмів.

Мовленнєвий розвиток:

Розвивати вміння чітко формулювати і висловлювати свої думки. Виховувати навички культури спілкування.

Вчити складати описові розповіді.

Художньо-естетичний розвиток:

Вчити відчувати себе частинкою величного Всесвіту, бачити в ньому красу і гармонію.

Спонукати відображати естетично-емоційні враження в образотворчій діяльності.

Виховувати естетичний смак;

Креативний розвиток:

Розвивати творчу уяву під час створення образів планет і зірок.

Поглиблювати знання дітей про причинно-наслідкові зв’язки в природі.

Викликати інтерес до дослідницько-експериментальної діяльності

Матеріал:

Глобус, зображення знаків зодіаку, планет, місяця, сонця, картини-сузір’я, телескопи, картини: «вода», «повітря», миска з водою, квітка, ракета, лампа. Звуки природи, магнітофон, нагрудники-зірки, збірка картин «планета Земля», вірші.


Хід заняття

Вихователь:

  • Діти, а чому зірки різних кольорів? (Тому, що в Космосі вони різнокольорові, хоча ми їх бачимо блискучими).

  • Що означають їхні кольори? (блакитні зірки – найгарячіші; червоні, жовті – гарячі, теплі; білі – холодні).

Діти відправляються на прогулянку (заходять в кімнату Космосу). Роздивляються, діляться враженнями від побаченого (що вони побачили).

Вихователь звертає увагу на сузір’я:

  • Подивіться – це ваші друзі-зірки. Зірочок на небі багато, вони різні і у кожної з них є своє місце. Здавна люди дивилися на зірки і бачили в них різні фігури, які нагадували їм людей, тварин. Групи зірочок вони назвали сузір’ями і придумали їм назви.

(Роздивляємось сузір’я, повторюємо назви).

  • А давайте ми з вами познайомимося поближче і ви розкажете про себе – яка ви зірка, з якого сузір’я.

Вправа «Яке Сонце?»

3

  • Сонце – велике , а зірка мала?

  • Гаряча чи холодна?

  • Чи любите ви Сонце? За що?

  • Щоб сталося, якби Сонця взагалі не було б?

  • Сонечко, як матуся, оберігає, зігріває нас. Якщо уявити, що Сонце – це матуся, то хто його діти? (Версії дітей) Навколо Сонця обертаються планети. Ця велика сім’я називається «Сонячна система». У дітей, мам і татусів є імена. А у цих планет є імена? (Так, є) (діти називають планети).

Вихователь пропонує назвати їх по порядку і читає вірш «Планети»

Ніби, справді на парад.

Раз – Меркурій, два – Венера,

Три – Земля, чотири – Марс,

П’ять – Юпітер, шість – Сатурн,

Сім – Уран, Нептун – це вісім,

А дев’ятий – це Плутон.

Довідкове бюро «Планети»

  • Чим схожі між собою планети?

  • Вони знаходяться на однаковій відстані від Сонця?

  • Яка з планет незвичайна на ваш погляд? Чому?

  • Яка найбільша? Яка найменша?

  • Яка знаходиться найближче (найдальше) всіх від Сонця?

  • На якій планеті живуть люди?

  • На якій планеті ви хотіли б побувати?

Фізкультхвилинка.

Гра «Сонячна родина»

Діти за допомогою лічилки вибирають Сонце.

Лічилка: Раз, два, три, чотири, п’ять

Будем в Космосі гуляти.

Ось чудова зірка сяє –

Будеш Сонцем ти яскравим!

Сонце стоїть у колі, навкруг нього ходять діти-планети і промовляють слова:

Ми планети – твої діти,

Ти нас можеш всіх зігріти

Навкруг тебе ми кружляєм

І нікуди не тікаєм.

На останньому слові діти всі разом присідають у колі. Сонце ходить по колу і гладить кожну дитину по голівці, промовляючи слова.

Ви мої маленькі діти

Буду я вас всіх любити.

Подарую свою ласку

Щоб жили ви наче в казці.

В кінці фізкультхвилинки в середину кола падає зірка, на якій написано:

Блакитні простори, зелені ліси –

Ніде ти не знайдеш такої краси.

У Космосі є ще багато планет

Немає лишень життя там прикмет.

Дивуються інші планети всі щиро

Яка ж ти, сестричко блакитно-вродлива

Ти гарна і зблизька, красива здаля

Людська ти домівка, планета … Земля

Вихователь:

  • Тож ми вирушаємо в подорож на планету Земля. Для нас уже і ракета є (всі стають біля ракети). Полетіли. (виходимо з ракети) Мабуть це планета Земля. Ось я її бачу (звертає увагу на фотошпалеру «Планета Земля і на глобус, який стоїть на столі). Діти сідають за стіл.

Гра «Що є на планеті Земля?»

Діти роздивляються глобус і розповідають що означають кольори:

  • синій колір – моря, річки

  • коричневий – гори

  • жовтий – піски

  • зелений – рослини: дерева, кущі, ліси

  • білий – хмари, лід

Ще на планеті живуть люди, тварини, птахи, риби.

Вихователь:

  • Люди на планеті Земля кажуть: «Сонце, повітря і вода – наші найкращі друзі». Це справді так? Чому ви так думаєте?

  • Що потрібно зробити, щоб вони залишалися нашими друзями

Гра «Так чи ні

  • Садити дерева (так)

  • Палити сміття (ні)

  • Кидати сміття в річку (ні)

  • Багато їздити на автомобілі (ні)

  • Чистити водойми (так)

  • Курити сигарети (ні)

  • Плювати в криницю (ні)

  • Розливати воду (ні)

Вихователь:

  • Планета Земля дуже хоче, щоб ви залишили про неї собі пам’ятку, тому вона вам приготувала матеріал для картини і назвали її «Моя планета Земля».

Образотворча робота «Моя планета Земля»

(дітям дається фон і наліпки – птахи, комахи, квітки, листочки, хмари, зорі, місяць і діти самостійно створюють «планету»)

Коли діти працюють, включається аромалампа «Звуки природи».

В кінці роботи вихователь звертає увагу на те, що планеті дуже сподобалися роботи і вона порадувала дітей звуками природи.

Діти слухають і відгадують, що це звучить. Потім демонструють свої роботи, розповідають про них.

Вихователь:

  • Що, зірочки, сподобалася вам сьогоднішня прогулянка?

  • Де ми з вами побували?

  • Що бачили?

  • Чим відрізняється планета Земля від інших планет?

  • Щоб ви порадили землянам? (Берегти свою планету)

Потім сідають всі в ракету і відправляються в дитячий садок.

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Сертифікат від «Всеосвіти» відповідає п. 13 постанови КМУ від 21 серпня 2019 року № 800 (із змінами і доповненнями, внесеними постановою КМУ від 27 грудня 2019 року № 1133)

Обрати Курс або Вебінар.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.


Приклад завдання з олімпіади Українська мова. Спробуйте!