Сьогодні о 18:00
Вебінар:
«
Сучасні підходи до соціалізації дошкільника
»
Взяти участь Всі події

Заняття «Дитина в сенсорно – пізнавальному просторі»

Дошкілля

Для кого: Дошкільнята (5-6 років)

02.02.2020

422

4

0

Опис документу:
Тема: На допомогу Федорі Мета: закріпити знання дітей про число і цифру 5; систематизувати та удосконалити знання дітей про склад чисел від 2 до 5; закріпити дію додавання; продовжувати вчити складати приклади і вирішувати їх; продовжувати вчити співвідности кількість і число; продовжувати вивчати дію віднімання, закріплювати вміння розв язувати приклади на віднімання; закріплювати знання дітей про знаки «+», «-»; розвивати мислення, пам ять, увагу, мовлення, уяву; виховувати посидючість.
Перегляд
матеріалу
Отримати код

Заняття «Дитина в сенсорно – пізнавальному просторі»

Тема: На допомогу Федорі

Мета: закріпити знання дітей про число і цифру 5; систематизувати та удосконалити знання дітей про склад чисел від 2 до 5; закріпити дію додавання; продовжувати вчити складати приклади і вирішувати їх; продовжувати вчити співвідности кількість і число; продовжувати вивчати дію віднімання, закріплювати вміння розв язувати приклади на віднімання; закріплювати знання дітей про знаки «+», «-»; розвивати мислення, пам ять, увагу, мовлення, уяву; виховувати посидючість, цікавість до занять з математики, бажання доводити справу до кінця, дисцмплінованість.

Матеріал: роздатковий: цифри, знаки «+», «-», квасолинки, планшетки для викладання; демонстраційний: цифри, знаки «+», «-», предметні картинки посуду в потрібній кількості, бабуся Федора.

Хід заняття:

  1. Організаційний момент

Психогімнастика

Станем дружно ми у коло,

Скільки друзів, глянь навколо.

Руку дружби протягну,

З другом сварку не почну.

Вліво – вправо , вліво – вправо

Оберніться, подивіться.

Один одному всміхніться.

З гарним настроєм сідає

І заняття починаєм.

  1. Основна частина

  • Сьогодні я познайомлю вас з однією цікавою казкою. Ось послухайте початок, можливо ви здогадалися, що це за казка.

Скаче сито по полях,

А корито по лугах.

За лопатою мітла

Вздовж по вулиці пішла.

А сокири, сокирИ

Так і сиплються згори

Ізлякалася коза,

Затремтіла, як лоза:

Що там сталось? Що за знак?

Не збагну собі ніяк!

  • Що це за казка?

  • Ось і сама Федора до нас прийшла. Діти, а чому посуд тікав від Федори? Зараз нам про все розкажуть.

Мов та чорна, мов залізна та нога,

Подалася, пострибала кочерга.

  • Подивіться, на яку цифру схожа кочерга?

І помчались два ножі:

Ей, держи, держи, держи, держи, держи!

  • Скільки ножів? Якою цифрою позначимо? Як утворити число 2?

Три каструля на бігу

Закричала утюгу:

Я кочусь, кочусь, кочусь

І ніяк не зупинюсь!

  • Скільки каструль? Якою цифрою позначимо? Як утворити число 3?

Два чайники та два кофейника біжать,

Дзеленчать, і деренчать, і торохтять…

  • Скільки чайників? Скільки кофейників? Яке число утворимо, якщо до 2 додамо 2? Викладіть цей приклад. Як ще можна утворити число 4?

А за ними п ять блюдець —

Дзінь-ля-ля! Дзінь-ля-ля!

Вздовж по вулиці несуться —

Дзінь-ля-ля! Дзінь-ля-ля!

  • Скільки блюдець? Якою цифрою позначимо? Як можна утворити число 5?

  • Коли ми утворюємо із двох менших чисел будь – яке інше число, то ми їх між собою обєднуємо. Тобто яку математичну дію ми виконуємо? Який знак при цьому використовуємо?

  • Прочитайте декілька прикладів.

2+1=3 4+1=5 2+2=4 1+1=2

  • Коли ми виконуємо дію додавання, то кількість предметів зменшується чи збільшується?

  • А яка ж дія відбувається, якщо кількість предметів зменшується?

  • Дія віднімання – це дія при якій кількість предметів зменшується, тобто віднімаємо, забираємо. При цьому використовуємо знак мінус.

На склянки — дзінь-ля! — натикаються

І склянки — дзінь-ля! — розбиваються.

  • Подивіться

Скільки було склянок у Федори?

Скільки розбилося?

4 – 3 = 1 Давайте разом прочитаємо цей приклад. Викладіть його у себе на столах.

Фізкультхвилинка

  • Давайте зараз уявимо себе посудом Федори.

І біжить сковорода біля води:

Ви куди? куди? куди? куди? куди?

А услід скакали

Кухлі та бокали,

Таці і графини

Посеред стежини.

Стіл плигнув з віконця з усіх ніг —

І побіг, побіг, побіг, побіг, побіг…

А на тім на столі.

Наче вершник у сідлі,

Самоварисько сидить

І гукає, і кричить:

Утікайте, ховайтесь, рятуйтеся!

І в залізную трубу;

Бу-бу-бу! Бу-бу-бу!

  • Отже, Федора за посудом не доглядала, била, не мила і залишилася одна.

  • Ось погляньте, на одній полиці 3 тарілки

На другій полиці 4 тарілки.

  • Де більше? Де менше? На скільки?

Пальчикова вправа

Ой ви бідні, ви сирітки мої,

Утюги і сковорідки мої!

Повертайтеся додому в цей же час,

Я водою з джерела помию вас,

Я почищу вас пісочком,

Я обдам вас кип’яточком,

І ви будете ізнов

Сяять — сонечко немов!

  • Почистила Федора посуд і розставила на полиці. І пообіцяла:

Вже не буду, вже не буду

Я свій посуд ображать,

Буду, буду його всюди

І любить, і поважать!

  1. Підсумок заняття

  • Сподобалася вам казка?

  • Чого вона вас навчила?

  • Які дії виконували?

  • Які математичні знаки використовували?

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.