Сьогодні о 18:00
Вебінар:
«
Сучасні підходи до соціалізації дошкільника
»
Взяти участь Всі події

Заняття «Дитина в сенсорно – пізнавальному просторі»

Дошкілля

Для кого: Дошкільнята (5-6 років)

02.02.2020

241

0

0

Опис документу:
Тема: Як Їжачок готувався до зими (на основі оповідання В.О.Сухомлинського) Мета: вправляти дітей у кількісній лічбі; удосконалювати вміння порівнювати числа в межах 5; вивчити склад числа 5 з двох менших; вправляти в орієнтуванні в просторі; вчити співвідносити кількість числа і цифру; вчити працювати з цифровими розмальовками; закріплювати зміст прочитаного оповідання В.О.Сухомлинського; розвивати увагу, пам ять, мислення, мовлення; виховувати цікавість до природи, пізнавальний інтерес .
Перегляд
матеріалу
Отримати код

Заняття «Дитина в сенсорно – пізнавальному просторі»

Тема: Як Їжачок готувався до зими (на основі оповідання В.О.Сухомлинського)

Мета: вправляти дітей у кількісній лічбі; удосконалювати вміння порівнювати числа в межах 5; вивчити склад числа 5 з двох менших; вправляти в орієнтуванні в просторі; вчити співвідносити кількість числа і цифру; вчити працювати з цифровими розмальовками; закріплювати зміст прочитаного оповідання В.О.Сухомлинського; розвивати увагу, пам ять, мислення, мовлення; виховувати цікавість до природи, пізнавальний інтерес до занять з математики, дисциплінованість, акуратність.

Матеріал: іграшка Їжачок, площинні зображення листя з дерев, груші, яблука, шипшини, картки з лабіринтами, цифрові розмальовки.

Хід заняття:

  1. Організаційний момент

Встаньте, діти, всі рівненько.

Посміхніться всі гарненько.

Посміхніться всі до мене.

Посміхніться і до себе.

Привітайтесь: Добрий день!

Хай гарно розпочнеться день!

  • Відгадайте загадку.

В лісі він без сумки ходить.

Яблука й гриби знаходить.

Спина – голки. Очі – намистинки.

Хто це там біля ялинки? (Їжак)

  1. Основна частина

  • З темного лісу до нас завітав їжачок. Він хоче розповісти нам одну історію, як готувався до зими.

«Я живу у лісі. Змайстрував собі хатинку в дуплі старої липи. Там тепло і сухо. Та ось наступила осінь. Падають жовті листочки з дерев. Почав я готуватися. Пішов у ліс, наколов на свої голочки сухого листя. Приніс його до хатинки, розстелив його, стало ще тепліше.»

Математична вправа «Порахуй листочки»

  • Їжачок назбирав листочків. Порахуйте скільки листочків клена, берези, каштана і покажіть їх кількість цифрою.

Кленових – 5;

Березових – 3;

Каштанових – 1.

«Знову пішов я до лісу. Назбирав грушок, яблук, шипшини. Приніс на голочках в хатинку і склав у кточку.»

  • Давайте порівняємо кількість запасів.

  • Скільки грушок? (4)

  • Скільки яблук? (5)

  • Скільки ягідок шипшини? (2)

  • Чого більше грушок чи шипшини? (4>2)

  • Чого більше шипшини чи грушок? (2<4)

  • Чого більше яблук чи груш? (4<5)

  • Чого більше яблук чи шипшини? (5>2)

«Смачні запаси я приготував. Та знову пішов до лісу. Знайшов грибочки, висушив і теж склав у куточку.»

Склад числа 5.

  • На двох ниточках Їжачок розвісив свої грибочки.

  • Скільки на одній ниточці? (1)

  • Скільки на другій ниточці? (4)

  • Скільки всього?

  • Якщо ми на першу ниточку перевісимо 1 грибок, скільки стане на першій (2,3,4)і залишиться на другій (3,2,1)? Скільки всього грибів?

  • Чи змінилася кількість грибів від того, що ми перевішували грибочки з однієї ниточки на іншу? Отже, з яких чисел ми можемо утворити число 5? (викладання прикладів)

«Тепло і затишно мені, але дуже сумно одному. Захотілося мені знайти товариша. Пішов знову я у ліс і зустрів Зайчиків.»

Фізкультхвилинка

Зайчик Скік і зайчик Скок

На холоді гріли лапки.

На «раз» вгору піднімали,

На «два» швидко опускали.

Вже передні лапки теплі,

Але задні геть замерзли.

Будем зайців зігрівати,

Разом з ними присідати.

«Раз» присіли, на «два» встали,

Вже і задні теплі стали.

Ну і хвостик! Ой-ой-ой!

Геть холодний куций той.

«Раз» покрутимо хвостом,

«Два »покрутимо хвостом.

Хвостик добре зігрівали,

Тоді зайчики сказали:

  • Так стрибали ми і грілись,

Що вже зовсім натомились.

«Запросив я Зайчиків в гості до себе, але вони не схотіли. Зустрів я Сіру Мишку і Ховрашка, але ніхто не захотів, бо у кожного з них є своя нірка.»

  • Давайте спробуємо знайти шлях кожного до своєї нірки.

Діти виконують завдання з лабіринтом.

  • Хто живе у нірці 1, 2,3?

«Зустрів я Цвіркуна. Сидів він на стеблі, тремтів від холоду. Запросив я його до себе жити, він і погодився. Тепер я йому казки розповідаю, а він мені пісні співає.»

  • Дякуємо, Їжачку, тобі за цікаву розповідь. На згадку ми хочемо подарувати тобі портрети, але спочатку розфарбуємо їх.

Діти працюють на д цифровими розмальовками.

  1. Підсумок заняття

  • Хто приходив в гості?

  • Яке число ми утворювали?

  • З яких менших чисел ми утворили число 5?

  • Назвіть сусідів числа 5.

  • Що сподобалося найбільше?

  • Чи не здалася вам розповідь Їжачка вже відомою?

  • Хто написав це оповідання?

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.