Заняття «Без верби калини нема України»

Опис документу:
Знайомство дітей з народними символами проходитьу легкій, невимушеній обстановці завдяки проблемній ситуації, використанню нетрадиційних технік малювання та художнього слова. Діти мають змогу доторкнутися до кожної частки народності.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код

Заняття «Без верби калини нема України» (малювання пальчиками)

Програмовий зміст: Знайомити дітей з символом українського народу-калиною,іі лікувальними властивостями. Закріпити знання кольору червоний. Розвивати діалогічне мовлення. Вправляти дітей у малюванні пальчиками, залишаючи відбитки. Виховувати охайність у роботі, доброзичливість, правила безпеки при користуванні ліками.

Матеріал: лялька,ліжко,гілочка калини,зображення гілочки, фарба червоного кольору, серветки.

Хід заняття:

- Діти,погляньте на нашу ляльку! З нею щось трапилось. Наша Ганнуся захворіла. Як ви гадаєте,чим можна вилікувати Ганнусю?! Так діти,нашу ляльку можна вилікувати різними ліками,але я пропоную вас спробувати те,чим лікували у давнину. Що це?! Перегляд презентації "Калина".

- Як називаються ці ягоди? Якого вони кольору? Скільки ягід на гілочці?

- Щоб допомогти ляльці ,ми зробимо чай з калини. Робити ліки повинні дорослі,заради безпеки дітей. Ось погляньте, я принесла гілочку калини. Ми зірвемо ягідки та покладемо до чашки. Потім розімнемо їх ложкою та заллємо обережно кип’яченою водою. Та пригостимо Ганнусю лікувальним чаєм. Ляльці потрібно відпочити,щоб вилікуватись цілком. Покладемо іі до ліжка.

Поки наша Ганнуся відпочиває,я пропоную вам намалювати гілочки калини,щоб пам’ятати про іі лікувальні властивості. Малювати будемо за допомогою пальчиків. Ось яку гілочку намалювала я. Де намальована гілочка? Якого кольору ягоди? Скільки їх? Де зображено ягоди?

- Я вмочую пальчик у фарбу червоного кольору та притисну до намальованої гілочки. Ось так. Потім ще раз. Якщо не залишається відбитків,вмочую ще раз. Повинно бути багато ягідок. Коли намалюю багато ягід,витираю пальчик серветкою. Залишаю брудну серветку нс тарілочку. Ось така гілочка калини вийшла.

- Перед тим,як почати малювати,я пропоную вам розігріти наші пальчики.

Пальчикова вправа:

Ту,ту,ту,варю кашку круту.

Підливаю молочка,

Щоб смачненька була.

- Діти, тепер ви спробуєте намалювати калину. З чого починаємо роботу? Як притискуємо пальчики? Де малюємо ягідки?

Діти малюють за допомогою дорослого.

- Молодці,діти. Ми з вами намалювали багато ягід калини. Якого вони кольору? Навіщо потрібна калина? Як ми лікували ляльку?

- Діти, погляньте, наша Ганнуся відпочила та стала зовсім здорова та пропонує пограти із нею.

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»