Закріплення звукового значення букви Шш. Питання речень. Вірш. Рима. Письмо слів, речень.

НУШ

Для кого: 1 Клас

24.11.2020

147

6

0

Опис документу:
Очікувані результати: з увагою сприймає усні репліки й доречно реагує на усну інформацію в діалозі (погоджується або не погоджується, виконує певні дії у відповідь на прохання чи відповідно до інструкції) [2 МОВ 1-1.1-1];- сприймає монологічне висловлення (казки, розповіді, вірші, інструкції до виконання завдань тощо) з конкретною метою [2 МОВ 1-1.1-3];
Перегляд
матеріалу
Отримати код

Тема. Закріплення звукового значення букви Шш. Питання речень. Вірш. Рима. Письмо слів, речень.

Очікувані результати: з увагою сприймає усні репліки й доречно реагує на усну інформацію в діалозі (погоджується або не погоджується, виконує певні дії у відповідь на прохання чи відповідно до інструкції) [2 МОВ 1-1.1-1];- сприймає монологічне висловлення (казки, розповіді, вірші, інструкції до виконання завдань тощо) з конкретною метою [2 МОВ 1-1.1-3]; - розповідає про те, що зацікавило в усному повідомленні [2 МОВ 1-1.3-1]; - розповідає, про що текст, відповідає на запитання за змістом прочитаного [2 МОВ 2-2.1-4];- аналізує звуковий склад слова (кількість складів, наголошений та ненаголошені склади, голосні та приголосні звуки) [2 МОВ 5-4.1-1]; Пише рукописними буквами, злито, розбірливо; правильно записує слова, які пишуться так, як вимовляються.

Обладнання: таблиця..

Хід уроку

I. Організаційний момент

IІ. Актуалізація опорних знань учнів

1) Робота над скоромовкою

Вибіг Гришка на доріжку,

На доріжці сидить кішка.

Взяв з доріжки Гришка кішку,

Хай спіймає кішка мишку.

Які два звуки найчастіше зустрічаються у цій скоромовці? ([ж], [ш])

2) Чистомовка

Ша-ша-ша – бігає лоша.

Ши-ши-ши – ти мені пиши.

Шу-шу-шу – шубу я ношу.

Ше-ше-ше – ох і хороше!

3) Звуковий аналіз слів шуба, лоша.

4) Бесіда

-На що схожа буква «ша»?

- Що ви про неї знаєте?

-Який звук вона позначає?

III. Повідомлення теми і мети уроку

5. Читання складів

6. Читання слів

7. Перегляд відео про шашки.

https://www.youtube.com/watch?v=1i4Wfo5L5T0&ab_channel=Ukranimaua

  • В яку гру грає порося?

  • Що ви знаєте про цю гру?

  • Чи грали ви колись у шашки?

  • Чи модно грати в шашки?

8. Гра “Правда - неправда”

9. Вірш. Рима.

Фізкультхвилинка

10. Робота в зошиті

V. Підсумок уроку

— Які слова зі звуком [ш] ви запам’ятали?

— Як називався вірш, який ви вивчили напам’ять?

— Які завдання були для вас найцікавішими? найскладнішими?

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.

Рекомендуємо