і отримати безкоштовне
свідоцтво про публікацію
До визначення переможців залишилось:
3
Дня
3
Години
16
Хвилин
30
Секунд
Поспішайте взяти участь в акції «Методичний тиждень».
Щотижня отримуйте приємні подарунки.
Взяти участь

«Закріплення звукових значень вивчених букв. Опрацювання тексту.»

Передплата на журнал
Бібліотека
матеріалів

Тема. Закріплення звукових значень вивчених букв. Опрацювання тексту.

Мета. Закріпити набуті знання про вивчені букви, їх звукове значення; формувати в учнів уміння читати слова з вивченими буквами; удосконалювати вміння робити звуковий та звуко-складовий аналіз слів; розвивати уяву, навички виразного читання, увагу, мислення, фонематичний слух, пізнавальний інтерес, спостережливість; виховувати любов до читання, шанобливе та бережливе ставлення до природи, тварин, бажання працювати.

Обладнання: предметні малюнки, слайди, фішки для звукового аналізу слів.

Хід уроку

І. Організаційний момент. Слайд 1

1. Пролунав дзвінок, Щоб почути у кінці,

Починається урок. Що у нашім 1 класі

Будем працювать старанно, Дітки - просто молодці!

2. Психологічний настрій

Очі дивляться – і все бачать,

Вуха слухають – і все чують, Слайд 2

Голова - думає.

  • Який буде урок? (цікавий )

  • Які у мене діти? (найкращі)

  • Тож нехай мої та ваші надії здійсняться!

ІІ. Актуалізація знань учнів. Повторення вивченого.

  1. Мовна розминка. Вправи на дихання

  1. Вдих носом. Видих ротом

Вдих ротом – видих носом.

  1. Вправа «Сніжинка» Слайд 3

  1. Артикуляційна розминка

А) Шумить вітерець у лісі – ш - … Слайд 4

Пролетіли птахи – шух –….

Стукає дятел – тук – …

Запросимо тишу – тс …

Б) Прочитаємо складову таблицю. Чітко вимовляйте звуки [ з- с ], бо вони парні

за – зо – зу – зи – зі – зе Слайд 5

са – со – су – си – сі – се

заз – зоз – зуз – зиз – зіз – зез

сас – сос – сус – сис – сіс – сес

В ) Гра «Зникла літера» Слайд 6

  • Діти, дмухнув вітерець, і літера зникла зі слів. Спробуйте прочити ці слова.

. ірка моро. ві.

. вірі . има . амок

- Які є звуки?

- Чим голосні звуки відрізняються від приголосних? Наведіть приклади.

- До яких слів написані звукові моделі?

(зима, зірка, звірі, )

- о - о = о - - о - = о = о

- А із словом мороз згадаємо скоромовку, яку вчили на минулому уроці

Г) Мороз Мороза водив за носа Слайд 7

ІІІ. Повідомлення теми та мети уроку. Слайд 8

Сьогодні на уроці ми будемо читати тексти з вивченими буквами.

У нас сьогодні надзвичайний урок, до нас у гості завітала Зима. Слайд 9

Зима – чудова й улюблена пора року не тільки дітей, а й дорослих.

А який чудовий зимовий ліс! Слайд 10

Отже сьогодні я запрошую вас здійснити мандрівку до зимового лісу.

ІV. Робота над матеріалом уроку.

  1. Релаксація. Слухання запису музики.

Вчитель. Заплющимо очі. І уявимо себе в зимовому лісі. А що ви уявляєте, коли ви чуєте слово зима? Які асоціації у вас виникають?

(Музика. Слайд 10)

  1. Асоціативний кущ

Учні називають слова, які характеризують дану тему.

Вчитель демонструє ілюстрації (слайди) на мультимедійній дошці.

(Сніг, мороз, іній, ялинка, завірюха, ковзани, санчата, лижі, рукавички, Снігова баба, лід, ожеледиця, Дід Мороз …)

ялинка сніг іній Слайд 11

санчата зима завірюха

лижі лід холод

Можна придумати ще багато слів, можливо, ці слова ми ще сьогодні зустрінемо на уроці. Зимі подобається, що ви так багато дібрали слів про неї.

І хоче перевірити, як ви складаєте звукові моделі слів. У зимовому лісі богато снігу та інею на деревах. Зробіть зв.- б. аналіз слів. ( фішки)

І в. – сніг ІІ в. – іній Слайд 12

Мандрувати зимовим лісом нам допоможуть лісові мешканці, які приготували для вас багато цікавих завдань. А от хто вони ви дізнаєтесь, відгадавши загадки.

3. Робота над загадками (супроводжується демонструванням предметних малюнків)

  • Він із казки, він із пісні,

В нього зубки, як залізні.

Капустину він гризе

Зветься звір на букву «Зе».

(Заєць)

Слайд 13

  • В темнім лісі проживає,

Довгий хвіст пухнастий має.

Їй на місці не сидиться,

А зовуть її … (лисиця)

  • Хутряна руденька шуба

Із сосни стриба на дуба,

Хвіст у неї, як мітла,

А сама на зріст мала.

В неї хата гарна, тиха.

Взимку повно там горіхів.

В лісі любить вона жити,

Відгадайте, хто це, діти? (Білка)

  • Ходить хмуро між деревами

Хижо клацає зубами.

Зачаївся ось, примовк

Грізний звір цей, звісно … (вовк)

Діти, а чому нам ведмедик не приготував завдання, як ви думаєте?.... А яких ще звірів ми не побачимо в зимовому лісі? ( ведмідь, їжак, борсук ) Слайд 14

Добре, діти. Ви гарно знаєте природу

4. Завдання від Зайчика.

Слайд 15

Упорядкувати текст вірша

снігом завірюха

змерзли дуже вуха

сіє, віє, завіва

а у зайчика, хоч плач

VI . Робота з текстом.

А) Читання тексту вчителем .

- Хто стояв біля вікна?

- Як звали дівчаток?

Б) Повторне читання тексту учнями (ланцюжком).

В) Вибіркове читання тексту

Г) Розвиток навички читання ( читання тексту різними способами )

VIІ. Узагальнення і систематизація знань учнів.

Завдання від Вовчика. Робота в групах Слайд 16

а) Читання анаграм Гра «Нумо, прочитай!» Складіть речення із утвореними словами.

1 група

Мази (зима), низаков ( ковзани )

2 група

Зідру (друзі), пхита (птахи )

3 група

Різві (звірі), нісг (сніг )

4 група

Розмо (мороз), йіні ( іній )

VII. Підсумок уроку.

Вправа «Мікрофон»

  • Що найбільше сподобалося на уроці? (Відповідь дітей)

  • Чи сподобалась вам мандрівка до зимового лісу?

Учениця

Коли лісом будемо іти, Слайд 17

То посієм зерна доброти.

Побажаєм дереву і пташці, Слайд 18

Щоб жили вони у мирі й щасті!

  • Діти, бережімо природу, щоб було куди нам мандрувати. Слайд 19

Працювали ви не марно,

Щоб почути у кінці,

Що у нашім 1 класі

Діти просто « Молодці!» Слайд 20

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу

Опис документу:
Закріпити набуті знання про вивчені букви, їх звукове значення
  • Додано
    24.02.2018
  • Розділ
    Українська література
  • Клас
    1 Клас
  • Тип
    Конспект
  • Переглядів
    6780
  • Коментарів
    0
  • Завантажень
    0
  • Номер материала
    IK539477
Збірник методичних матеріалів проекту «Всеосвіта» I видання

Бажаєте дізнаватись більше цікавого?


Долучайтесь до спільноти

Збірник методичних матеріалів проекту «Всеосвіта» I видання