• Всеосвіта
  • Бібліотека
  • Математика
  • Закріплення знань. Склад чисел від 2 до 5. Порівняння чисел у межах 5. Числовий промінь. Написання цифр. Побудова геометричних фігур

Закріплення знань. Склад чисел від 2 до 5. Порівняння чисел у межах 5. Числовий промінь. Написання цифр. Побудова геометричних фігур

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Тема. Закріплення знань. Склад чисел від 2 до 5. Порівняння чисел у межах 5. Числовий промінь. Написання цифр. Побудова геометричних фігур

Мета: закріпити склад числа 5, формувати вміння учнів розв'язувати приклади на основі складу чисел 1-5, порівнювати числа в межах 5 за малюнками монет, розвивати когнітивні компетентності молодших школярів.

Хід уроку

I. Організація учнів до уроку.

Доброго ранку! Доброго дня!

Говорите ви і говорю вам я.

Сьогодні у нас незвичайний урок.

Сьогодні ми зробимо ще один крок

В країну відому, в країну чудову.

Тож сядьте рівненько, будьте уважні,

Щоб працювати нам було неважко.

II. Актуалізація опорних знань учнів.

Закріплення складу числа 5 (с. 29, впр. 1).

Учитель. У цих будиночках живуть числа. Якщо додамо числа, що мешкають на кожному поверсі, отримаємо число, що є жителем даху. Заселіть вільні квартири.

Вправа-гра «Розірване намисто».

Які числа-намистинки загубилися?

Усна лічба за малюнками.

• Завдання від Плюса Плюсовича і Мінуса Мінусовича. Самостійна робота учнів (с. 29, впр. 2). Учитель. Ось і Плюс Плюсович і Мінус Мінусович завітали до нас. Давненько ми їх не бачили. Вони пропонують вам подумати і у виразах вставити потрібні знаки — або « + », або «-»

З □ 2 = 5 5 □ 1 = 4 .

2 □ .3 = 5 5 □ 3 = 2

• Фізкультхвилинка.

Встало вранці ясне сонце, Зазирнуло у віконце. Ми до нього потяглися, За промінчики взялися: Будем дружно присідати, Сонечко розвеселяти. Встали — сіли, встали — сіли. Бачите, як звеселили. Стало сонце танцювати, Нас до танцю закликати: Нумо разом, нумо всі Потанцюєм по росі.

111. Робота над темою уроку.

Додавання і віднімання чисел прилічуванням і відлічуванням І (с. 29, впр. 3).

1 + 1 + 1+1+1= 5 5-1-1-1-1 =1

2 + 2 + 1 = 5 3 +1 +1 =5 5-4 = 1 5-2 =3

3 + 2 = 5 5-3 = 2

4 + 1 = 5 5-1 = 4

Складання прикладів на додавання на основі копійок (с. 29, впр. 4).

Доцільно провести бесіду про гроші, зокрема, про копійки, яке їх значення і призначення, практичне використання, показати монети вартістю 1 к. 2 к. 5 к. 10 к. і 25 к).

1 к. + 1 к. +1 к. +1 к. +1 к. = 5к.

1 к. + 1 к. +1 к. +2 к. = 5 к.

2 к. + 2 к. +1 к. = 5 к.

Вправа 5 (с. 29)

1. У кого більше монет?

2. У кого більше копійок?

Самостійна робота в зошитах.

Списати вирази і поставити знаки «>», «<», « = ».

5 * 4 1 * 3 4 * 4 2 * 5 2 *2

Складання прикладів на дошці.

□ □□□ □

4 + 1 = 5

ООО оо

3 + 2 = 5

оо оо

2 + 2 = 4

= ///

5 - 3 =2

5-2 = 3

IV. Підсумок уроку.

1. Чого навчилися на уроці?

2. Чи сподобалося вам складати приклади?

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.

Приклад завдання з олімпіади Українська мова. Спробуйте!
До ЗНО з МАТЕМАТИКИ залишилося:
0
3
міс.
2
8
дн.
0
5
год.
Готуйся до ЗНО разом із «Всеосвітою»!