”Закріплення вивчених випадків множення двоцифрових чисел на одноцифрове. Множення і ділення круглих чисел”

Опис документу:
З математикою, друже, щоб дружити Не потрібно на уроці ґав ловити. Тож працюйте всі старанно і сумлінно Бо знання в житті потрібні неодмінно! Формувати бажання вивчати математику, виховувати любов та повагу до себе і до інших,

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися
Опис презентації окремими слайдами:
Урок математики З математикою, друже, щоб дружити Не потрібно на уроці ґав ловити. Тож працюйте всі старанно і сумлінно Бо знання в житті потрібні ...
Слайд № 1

Урок математики З математикою, друже, щоб дружити Не потрібно на уроці ґав ловити. Тож працюйте всі старанно і сумлінно Бо знання в житті потрібні неодмінно!

ФІКСИКИ
Слайд № 2

ФІКСИКИ

Тема :”Закріплення вивчених випадків множення двоцифрових чисел на одноцифрове. Множення і ділення круглих чисел.”
Слайд № 3

Тема :”Закріплення вивчених випадків множення двоцифрових чисел на одноцифрове. Множення і ділення круглих чисел.”

30 10 400 100 4 500 7 100 700
Слайд № 4

30 10 400 100 4 500 7 100 700

Каліграфічна хвилинка 853, 835, 358. 385, 538, 583,
Слайд № 5

Каліграфічна хвилинка 853, 835, 358. 385, 538, 583,

Математичний диктант Запишіть вирази та знайдіть їх значення. 1) Ділене 500, дільник 5. Знайдіть частку. 2) Число 100 збільшіть у 5 разів. 3) Число...
Слайд № 6

Математичний диктант Запишіть вирази та знайдіть їх значення. 1) Ділене 500, дільник 5. Знайдіть частку. 2) Число 100 збільшіть у 5 разів. 3) Число 700 зменшити у 100 разів. 4) Знайти добуток чисел 12 і 4. 5) Знайти добуток 100 і 9.

Відповіді: 500 : 5 = 100 100 * 5 = 500 700 : 100 = 7 12 * 4 = 48 100 * 9 = 900
Слайд № 7

Відповіді: 500 : 5 = 100 100 * 5 = 500 700 : 100 = 7 12 * 4 = 48 100 * 9 = 900

Фізкультхвилинка
Слайд № 8

Фізкультхвилинка

Робота з підручником
Слайд № 9

Робота з підручником

Динамічна пауза
Слайд № 10

Динамічна пауза

На якому етапі уроку найцікавіше працювати? Де ми витратили найбільше часу? Що нам заважало працювати злагоджено? Що потрібно було зробити по-іншом...
Слайд № 11

На якому етапі уроку найцікавіше працювати? Де ми витратили найбільше часу? Що нам заважало працювати злагоджено? Що потрібно було зробити по-іншому? Гра “Дай відповідь роботу”

Домашнє завдання: Стор. 109. Приклади №686. Задача №687(диф.)
Слайд № 12

Домашнє завдання: Стор. 109. Приклади №686. Задача №687(диф.)

Дякую за допомогу та увагу!
Слайд № 13

Дякую за допомогу та увагу!

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Вчити читати. Літературна освіта в школі: химери чи лабіринти?»
Мацевко-Бекерська Лідія Василівна
30 годин
590 грн

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.