Закріплення поняття «число» і «цифра». Шестикутник.

Математика

Для кого: 1 Клас

27.03.2020

273

0

2

Опис документу:
Pакріпити знання про натуральні числа. Розвивати логічне мислення шляхом розв’язання задачі на кмітливість, зорову пам'ять та просторову уяву шляхом складання фігури навпіл, математичне мовлення, вміння обґрунтовано доводити думки, увагу, спостережливість, пізнавальну активність.
Перегляд
матеріалу
Отримати код

Тема. Закріплення поняття «число» і «цифра». Шестикутник.

Мета: - закріпити знання про натуральні числа;

  • розвивати логічне мислення шляхом розв’язання задачі на кмітливість, зорову пам'ять та просторову уяву шляхом складання фігури навпіл, математичне мовлення, вміння обґрунтовано доводити думки, увагу, спостережливість, пізнавальну активність;

  • виховувати вміння співпрацювати, бути активним учасником колективного процесу пізнання.

Хід уроку

  1. Організаційний момент.

Добрий день! У добрий час!

Рада, діти, бачить вас!

Ви почули всі дзвінок?

Він покликав на урок.

Встаньте, діти, всі рівненько

Посміхніться всі гарненько.

Привітайтесь: «Добрий день!»

  1. Активізація пізнавальної діяльності.

  • В нашому світі не можна обійтися без математики. Тому ми знову завітали до королеви наук - Математики. Але, перш ніж запросити нас до себе у володіння, Математика хоче перевірити вашу готовність: уважність, спостережливість.

  1. «Асоціативний кущ»

  • Які асоціації викликає у вас слово «математика»? (числа, геометричні фігури, дії)

  • Якими словами можна об’єднати трикутник, квадрат, коло….?

  • Як назвати науку про геометричні фігури?

  • Як назвати науку про числа?

  • Отже, математика має два розділи………… (продовж речення)

  • Цариця-Математика задоволена відповідями та дарує вам пісеньку. Давайте всі разом її заспіваємо (пісня про математику)

  1. Фізкультхвилинка. Пісня про математику.

  2. Відтворення учнями знань, умінь та навичок.

  • Ось ми вже можемо зайти до першої зали палацу Королеви. Тут дуже багато гостей: Незнайко, Знайка, Кнопочка,Хвалько, Поспішайко. Аж цікаво! Скільки їх тут?

Вправа «Фотоапарат» (презентація про цифри)

  • Для того, щоб всіх їх запам’ятати, що нам необхідно? (мати гарну пам'ять). Приготуйте свої «фотоапаратики» та уважно передивіться презентацію. Потім по пам’яті ми спробуємо відновити її.

  • Чи можемо ми їх полічити ? За допомогою чого ми рахували гостей?

  • Як в королівстві Математики називають такі числа? (натуральні)

  1. Вправи за зразком та у подібних умовах з метою вироблення умінь безпомилкового застосування знань.

  • Подивіться з якою цікавістю на нас дивиться Знайко. Напевне він хоче перевірити наші знання. Доведемо йому, що ми успішні учні та з легкістю справляємося зі складними завданнями?

  • Своє завдання Знайко приготував в зошиті. (с. 26, № 1) (тестове завдання)

  • Знайко нам показує незвичайний будиночок чисел. Нам потрібно відповісти чому поруч зі словами намальована різна кількість фігур?

  • ЧШестиугольник 1и можуть бути намальовані в будиночку чисел замість чотирикутників інші предмети?

  • А ось така фігура може бути намальована? ( № 4)

  • Яку назву може мати така фігура? Чому? (перегляд відео 10_4)

  • Знайко переконався, що ми розумні учні, але в нього лишилося останнє завдання – творче. (с. 27, №5) Нам потрібно розфарбувати шестикутники зеленим кольором на мал., де їх найбільше, і червоним – на мал., де їх найменше.

  1. Фізкульхвилинка. Пісня «Маг» (відео).

  • Знайко задоволений нашими знаннями, тому пропонує затанцювати веселий танок разом з ним та Магом.

  1. Тренувальні вправи написання цифр. Робота в зошиті.

  • А ось подивіться яка гарна художниця. Її звати Кнопочка. А що це цікаве вона пише на своєму полотні? (цифру чотири) Давайте допоможемо їй.

  • Перш ніж допомогти Кнопочці виконати завдання, давайте згадаємо алгоритм написання цифри чотири? (відео 10-6)

  • Нам потрібно дописати таку кількість цифр, щоб усього їх стало стільки, скільки кутів в чотирикутнику (с. 27, №6).

  • Скільки четвірок художниця вже написала? (2)

  • Скільки цифр потрібно дописати нам? (4)

  • А наступним завданням Кнопочка хоче перевірити, чи уважно ви пишете. Вам потрібно продовжити послідовність чисел, щоб усього їх стало 10. (с. 27, № 7)

  • Скільки написано цифр? Скільки потрібно дописати?

  1. Розв’язання задачі на кмітливість. ( с. 28, №8)

  • Кнопочка вам дуже дякує за допомогу та просить допомогти Незнайкові, який заплутався в своїх родичах.

Аналіз задачі.

  • Скільки братів у Незнайка? Скільки сестер?

  • Тож скільки дітей в тітки Незнайка? Чому?

  • Давайте проілюструємо цю задачу за допомогою наших учнів.

  • А ось і Хвалько, який зовсім заплутав Незнайка. Він накреслив 3 схеми до цієї задачі та незнайко не знає, яка підходить йому. (с. 28, №9) Відмітьте зірочкою правильну схему.

  1. Контроль та самоконтроль знань, умінь і навичок.

  1. Виконання вправи на просторову уяву.

  • А ось подивіться, який чудернадський хлопчина. Як його звати? (Поспішайко)

  • Він так поспішав, що забувся, яку фігуру він склав навпіл. Давайте допоможемо йому відновити цю фігуру. (с. 28, № 11)

  1. Продовж речення. Тестове завдання.

  • Наш знайомий Знайко ніяк не може заспокоїтися. В нього знову з’явилося до нас питання. Нам потрібно продовжити його речення «натуральні числа – це числа, які використовують…..»

  1. Рефлексія.

  • Що відбулося з нами на уроці?

  • Чому це відбулося?

  • Чи все ми знаємо про Царицю-Математику?

  • То що ж нам потрібно робити, якщо ми не все знаємо?

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця