Закріплення і узагальнення знань про « ІМЕННИК » як частину мови.

Опис документу:
систематизувати та узагальнити знання учнів про іменник як частину мови, його граматичні ознаки; удосконалювати вміння визначати рід і число іменників; розвивати мовлення, логічне мислення, пізнавальний інтерес; виховувати почуття радості в спільній роботі, увагу до слова.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код
Опис презентації окремими слайдами:
Закріплення і узагальнення знань про « ІМЕННИК » як частину мови.
Слайд № 1

Закріплення і узагальнення знань про « ІМЕННИК » як частину мови.

Слайд № 2

20 лютого Класна робота
Слайд № 3

20 лютого Класна робота

20 лютого Класна робота З…ма
Слайд № 4

20 лютого Класна робота З…ма

Зима бурулька сніг завірюха сніжинка сніговик канікули подарунки лижі ковзани санки свято
Слайд № 5

Зима бурулька сніг завірюха сніжинка сніговик канікули подарунки лижі ковзани санки свято

інСг ан опялх, діл ан ічкахр, ховіла єгуля
Слайд № 6

інСг ан опялх, діл ан ічкахр, ховіла єгуля

Сніг на полях, лід на річках, віхола гуляє.
Слайд № 7

Сніг на полях, лід на річках, віхола гуляє.

Слайд № 8

Яків Федорович Головацький
Слайд № 9

Яків Федорович Головацький

Чол. рід Жін. рід Середній рід
Слайд № 10

Чол. рід Жін. рід Середній рід

Одяглися люди в шуби, Натопили жарко груби. Білки гріються в дуплі, Миші – в норах у землі
Слайд № 11

Одяглися люди в шуби, Натопили жарко груби. Білки гріються в дуплі, Миші – в норах у землі

Одяглися люди в шуби, Натопили жарко груби. Білки гріються в дуплі, Миші – в норах у землі
Слайд № 12

Одяглися люди в шуби, Натопили жарко груби. Білки гріються в дуплі, Миші – в норах у землі

Одяглась людина в шубу, Натопила жарко грубу. Білка гріється в дуплі, Миша – в нірці у землі.
Слайд № 13

Одяглась людина в шубу, Натопила жарко грубу. Білка гріється в дуплі, Миша – в нірці у землі.

Слайд № 14

Слайд № 15

1. Аналізоване слово. 2. На яке питання відповідає? 3. Яка це частина мови? 4. Назва власна чи загальна? 5. Назва істоти чи неістоти? 6. Рід (в одн...
Слайд № 16

1. Аналізоване слово. 2. На яке питання відповідає? 3. Яка це частина мови? 4. Назва власна чи загальна? 5. Назва істоти чи неістоти? 6. Рід (в однині). 7. Число. 8. З якими словами в реченні зв'язане? 9. Яким є членом речення?

Слайд № 17

ІМЕННИК частина мови означає назву предмета відповідає на запитання ХТО? ЩО? ІСТОТ НЕІСТОТ ЗАГАЛЬНІ ВЛАСНІ МАЄ РІД ЧИСЛО ЧОЛОВІЧИЙ ЖІНОЧИЙ СЕРЕДНІЙ...
Слайд № 18

ІМЕННИК частина мови означає назву предмета відповідає на запитання ХТО? ЩО? ІСТОТ НЕІСТОТ ЗАГАЛЬНІ ВЛАСНІ МАЄ РІД ЧИСЛО ЧОЛОВІЧИЙ ЖІНОЧИЙ СЕРЕДНІЙ НАЗВИ ОДНИНА МНОЖИНА Підмет Другорядний Член речення

М О Л О Д Ц І !
Слайд № 19

М О Л О Д Ц І !

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Сертифікат від «Всеосвіти» відповідає п. 13 постанови КМУ від 21 серпня 2019 року № 800 (із змінами і доповненнями, внесеними постановою КМУ від 27 грудня 2019 року № 1133)

Обрати Курс або Вебінар.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.


Приклад завдання з олімпіади Українська мова. Спробуйте!

Всеосвіті 3 роки!

Святкуємо гучно та з подарунками!

+ 10 подарункових боксів з фірмовими товарами від «Всеосвіти»!

+ 10 подарункових боксів з фірмовими товарами від «Всеосвіти»!

до розіграшу подарунків залишилось
00
00
00
00