Сьогодні відбулась
онлайн-конференція:
«
Роль закладів освіти у формуванні нульової терпимості до корупції та вихованні доброчесності в Україні
»
Взяти участь Всі події

"Закріплення чисел першого десятка"

Математика

Для кого: 1 Клас

21.10.2021

63

2

0

Опис документу:

Тема. Закріплення чисел першого десятка. Відмінність між кількістю об’єктів і порядковим номером об’єкта.

Мета. Узагальнити та систематизувати вивчене про числа першого десятка; удосконалювати обчислювальні навички; розвивати мислення, пам'ять, спостережливість; прищеплювати інтерес до уроків математики.

Перегляд
матеріалу
Отримати код

Тема. Закріплення чисел першого десятка. Відмінність між кількістю об’єктів і порядковим номером об’єкта.

Мета. Узагальнити та систематизувати вивчене про числа першого десятка; удосконалювати обчислювальні навички; розвивати мислення, пам'ять, спостережливість; прищеплювати інтерес до уроків математики.

Додатковий та ілюстративний матеріали: лічильний матеріал, демонстраційні цифри, зображення героїв казки «Колобок».


Хід уроку

  1. Організація класу до уроку.

  2. Актуалізація опорних знань. Повідомлення теми та мети уроку.

  • Послухайте загадку.

На сметані замісили,

На вікні охолодили,

Круглий бік, скок - скок -

Покотився …(Колобок).

  • Сьогодні ви зустрінетеся з героями цієї казки, які підготовили для вас цікаві завдання. А хто ж до нас має прийти? Давайте порахуємо їхню кількість(5).

  1. Хто першим до нас завітає?

Колобок, поспішаючи до нас ненароком зачепив цифри, що на дошці, і вони переплуталися. Допоможіть йому розташувати цифри по порядку.

10, 7, 9, 8, 6

4, 1, 3, 5, 2

(Два учні за бажанням розташову­ють цифри на швидкість).

  1. Узагальнення вивченого матеріалу

  1. Другим прийшов до нас Зайчик, приніс вам таке завдання: складіть гриби до кошика. Номер кошика відповідає розв'язку прикладів, записаних на шапках грибів.

Гра «Помісти грибочок» (Робота в групах. Діти радяться. Капітан прикріплює правильну відповідь).

5 + 1 6 + 1 8 – 1 1 + 4 2 + 3 1 + 5 3 + 3 4+2

5 + 2 6 – 1 4 + 3 7 – 2 2 + 4 6 + 1 7 – 1

  1. Третім завітав … Вовк просить нас відкрити свої зошити та швиденько прописати нашу каліграфічну хвилинку та виконати завдання. (Робота в зошиті).

  1. Фізкультхвилинка

Подаруємо нашу улюблену фізкультхвилинку для героїв казки. Нехай і вони порадіють з нами.

  1. Хто наступний після Вовка? Який він по порядку? (4).

  • Ведмідь просить відкрити книжку на сторінці 39 та виконати завдання.

Завдання 1(Задача)

  • Було три метелика. Перший і другий полетіли. Скільки залишилось метеликів? (3-2=1).

  • Було 10 сов. Дев’ята сова полетіла. Скільки залишилося сов? (10-1=9)

Завдання 3 (Задача)

  • Поки заяча родина чекала на зупинці, проїхало 6 червоних та 4 жовті автобуси. Скільки всього автобусів проїхало? (6+4=10)

Завдання 4 (Математичний диктант)

(Одна дитина працює на дошці, решта – у зошиті)

  • Число 10 наступне за числом ___.

  • Попереднім від числа 9 є ___.

  • Числу 7 передує число ___.

  • Число 8 слідує за числом ___.

  • 5 і 3 є сусідніми числами для числа ___.

  • Число 9 має сусідів ___ і ___.

Додаткове завдання (За часом)

Ти часу свого не гай, оці цифри порівняй (Кубики Лего).

(Завдання для кожного ряду).

10...10 3...9 2...5

8...4 9...9 5...З

5..9 2...4 0...10

6..,2 7...1 5...5

8...2 9...2 6...1

0...9 6...0 7...3

1...9 10...6 8...0

  1. Підсумок уроку

  • Герої казки дуже задоволені нашою працею на сьогоднішньому уроці. Вони побачили, що ви дуже добре знаєте математику, і за це вони дарують вам ці чудові подарунки. (Вчитель роздає дітям подарунки: закладини).



























































Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.