і отримати безкоштовне
свідоцтво про публікацію
До визначення переможців залишилось:
3
Дня
3
Години
16
Хвилин
30
Секунд
Поспішайте взяти участь в акції «Методичний тиждень».
Щотижня отримуйте приємні подарунки.
Взяти участь

Займенник як частина мови

Передплата на журнал
Бібліотека
матеріалів

Тема. Займенник як частина

Мета:

-ознайомити учнів із новою частиною мови,з особливостями займенника;

-розвивати культуру усного мовлення;

- виховувати почуття партіотизму,любові до рідної природи;

Обладнання:таблиці «Числівник», «Займенник», предметні малюнки «Квіти»

Тип уроку: урок вивчення нового матеріалу

Іноваційні форми:«Криголам», »Асоціативний кущ», «Шість літер»,

«Склади квітку».

Хід уроку:

I.Організація класу до уроку:

Ось і дзвінок пролунав,

Для навчання час настав.

Щоб країні прислужитись,

Ви повинні добре вчитись —

Для могутності і слави

Української держави.

Дзвоник весело скликає,

За парти дітвору саджає.

У науку нам відкриває путь.

Лиш увагу взяти не забудь.

II.Перевірка домашнього завдання:

1.Робота з таблицями «Числівник»

2.Правило про числівник

3.Зачитування кращих творів (опис ластівки)

III. Актуалізація опорних знань та мотивація навчання

1.Оголошення теми і мети уроку

-Розминка-інтрига «Шість літер» (ш з і а с й т м ь е л н і н т и е к)

2.Поділ класу на три команди

-Загадки про квіти (мак,ромашка,волошка)

а)Як кошички сині квіти

 Пишаються серед жита.

 Сині зірочки пухнасті

 Виглядають з жита,

 Мов веселі оченята.

 Як їх не любити?

Блакитні оченята

  Із жита виглядають.

  Хоч квіточки ці люблять,

  а з поля виганяють.(Волошки)

б)Стоїть півень на току

  У червонім ковпаку.

В житечку зеленім

 Факели вогненні

 Цілий день палають,

 З сонцем спать лягають.

Запалали в чистім полі

  Квіти гарні, всі червоні.

  То палає влітку так

  Польовий червоний... (мак)

в)Повна діжка жита,

П'ятачком накрита.
Що за диво-дивина

В житі квітка є одна?

Наче сонця серединка,

Пелюстків біла хустинка.

 Знає бджілка і мурашка,

 Що звуть квіточку... (ромашка)
-Презентація капітанів (легенди про квіти)

Побудова асоціативного куща (слово »віночок»)

3.Розповідь вчителя про нову частину мови

4.Проблемна ситуація:

-Гра «Відгадай і доведи».Вправа 28

-Загадка (Думка).Проблемні слова

-Висновок

IV. Первинне сприйняття та усвідомлення нового матеріалу:

1.Ознайомлення з правилом у підручнику

2.Вибіркове читання займенників.Вправа 29

3.Вибіркове списування займенників.Вправа 30

-1 загадка -колективне відгадування

-2,3 загадки - 1 команда

-4,5 загадки - 2 команда

-6,7 загадки - 3 команда

4.Каліграфічна хвилинка

УК РА НСЬ КИЙ ВІ НО ЧОК Український віночок

5.Фізкультхвилинка

Хлопчики й дівчатка!

Колони порівняйте

Й розминку-веселинку

Зі мною починайте! (Розминка» Рано-вранці встало сонце»)

6.Артикуляційна розминка

Віночок

Не забудь, будь ласка, друже,

У вінку найперша —... (ружа).

Друга квітка — теж не зайва,

Друга квітка зветься... (мальва).

Щоб була гармонія —

Третя в нас —... (півонія).

А барвінка попередник

У вінку,— то наш... (безсмертник).

Як перлина між перлинок —

Так між квітами... (барвінок).

Цвіт квітневий, цвіт травневий,

Цвіт весняний, цвіт... (вишневий).

Як згадав ти цвіт вишневий —

Не забудь і... (яблуневий).

Цвіт самої України —

Це, звичайно, цвіт... (калини).

Ось на небо схожа трошки

До вінка прийшла... (волошка).

Не останній він за змістом,

Зелененький наш... (любисток).

Плести я віночок вмію.

Зараз черга... (деревію).

А чого ж у вінку три жмені?

Ну, звичайно — лише... (хмелю).

V. Закріплення та систематизація знань:

1.Розвиток зв’язного мовлення

-Вчимося редагувати. Вправа 31

-Словникова робота (химерний,геніальний)

-Вправа «Криголам»

2.Колективна робота. Вправа 32

-Відгадування загадки

-Називання займенників

-Звукобуквений-аналіз слів

3.Робота з таблицею

VI. Підсумок уроку

-З якою частиною мови ознайомились?

-Наведіть приклади займенників

-Впізеайте у вірші нові слова

-Вправа «Склади квітку» (відривання пелюстків із завданнями)

Ось і уроку кінець!

Хто працював, той молодець!

Що сподобалось вам, поділіться вдома.

Що сумним було, пожалійтесь вдома.

Всі дружні й активні були увесь час.

Хороші оцінки чекають на вас.

VII. Домашнє завдання

С.19, правило с.21, вправа 33

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу

Опис документу:
Конспект уроку української мови 4 клас
  • Додано
    26.02.2018
  • Розділ
    Українська мова
  • Клас
    4 Клас
  • Тип
    Конспект
  • Переглядів
    212
  • Коментарів
    0
  • Завантажень
    0
  • Номер материала
    OQ836831
Збірник методичних матеріалів проекту «Всеосвіта» I видання

Бажаєте дізнаватись більше цікавого?


Долучайтесь до спільноти