Захоплюючі ігри для сором*язливих дітей

Опис документу:
Захоплюючі ігри для сором*язливих дітей допоможуть вихователю спланувати свою роботу з данного питання, налагодити стосунки між дітьми, створити комфортні емоційні умови для кожної дитини, обєднати дітей в колектив.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код

Захоплюючі ігри для сором*язливих дітей

« Компліменти»

Мета: навчити дітей знаходити один в одному хороші риси, говорити один одному компліменти і приємні речі.

Попередньо педагог пояснює дітям значення слова «комплімент» і розповідає, для чого люди говорять один одному компліменти. Потім педагог пропонує дітям стати в коло і бере в руки м'яч. Педагог звертається до одного з дітей, говорить йому який-небудь комплімент і кидає м'яч. Компліменти повинні бути конкретизованими, бути чимось обгрунтовані. Замість: «Саша хороший» варто сказати: «Саша щедрий, він завжди ділиться іграшками з іншими хлопцями». Дитина повинна «зловити комплімент». Гра триває деякий час, поки всі діти не отримають свій комплімент, потім її правила можуть змінитися. Дитина, «зловила комплімент», вибирає одного з дітей, говорить йому свій комплімент і кидає м'яч. Той ловить м'яч і, в свою чергу, говорить комплімент наступному. Педагог м'яко коригує і спрямовує гру дітей, допомагає дітям в разі ускладнень. Гра не повинна проводитися в швидкому темпі, діти повинні встигнути обміркувати комплімент, який вони хочуть вимовити.

«Найкращий»

Мета: навчити дітей знаходити один в одному позитивні риси, говорити один одному компліменти.

Заздалегідь готується «трон», наприклад, крісло, обтягнуте красивою тканиною. Над троном великими яскравими літерами зображено напис: «НАЙКРАЩИЙ». Діти сідають на стільці. За допомогою лічилки вибирається ведучий, який займає місце на троні. Протягом декількох хвилин (час регулюється педагогом) інші діти пояснюють, чому ця дитина найкраща, придумують зменшувально-пестливі похідні його імені. По закінченню ведучий вибирає наступну дитину, який займе трон. Педагог може підказати, що можна подякувати дітей за компліменти і попросити дитину описати свої емоції, які він відчував, перебуваючи на цьому троні. Всі діти повинні по одному разу побути на троні. У цій грі сором'язливі діти не повинні перебувати в числі перших гравців, необхідно дати їм час освоїтися і звикнути до думки, що незабаром йому доведеться опинитися в центрі уваги. Звичайно ж, педагог повинен пояснити дітям, що неприпустимо говорити образливі слова; що дуже неприємно публічно вислуховувати неприємні для себе речі, і що якщо когось не влаштовує щось в поведінці інших дітей, краще сказати це віч-на-віч в тактовної і м'якій формі. Якщо сором'язлива дитина категорично відмовляється сідати на трон, не варто її змушувати, можна запропонувати взяти участь пізніше, можливо, вона змінить думку.

«Рожеві окуляри»

Мета: допомогти дітям розгледіти один в одному позитивні риси, підвищення самооцінки і гарного настрою у дітей.

Гра проводиться в невеликій групі дітей. Педагог пояснює дітям зміст виразу «рожеві окуляри» - цей вислів має на увазі, що людина бачить навколишній в «рожевому світлі»,тільки хороше, не помічаючи всього неприємного і негативного. Педагог одягає заздалегідь приготовані окуляри з рожевими скельцями, дивлячись на кожну дитину, дає йому коротку позитивну характеристику, описує його сильні сторони і переваги. Після цього педагог може запропонувати кожній дитині надіти окуляри і подивитися навколо - подивитися на інших дітей і побачити в кожному хороші риси. Дітям старше 5 років педагог може запропонувати психологічний прийом зняття напруги в конфліктних ситуаціях - якщо дитина розсерджена на кого-небудь, можна подумки уявити, як одягаєш на очі рожеві окуляри, і світ перетворюється, неприємна людина постає в іншому світлі.

«Найкращий сперечальник»

Мета: допомогти дітям розгледіти один в одному позитивні риси, підвищення самооцінки і гарного настрою у дітей.

Гра проводиться в невеликій групі дітей - 8-12 чоловік. Діти розбиваються на пари, бажано, щоб у кожній парі виявилися діти, які добре ставляться один до одного. Гра проводиться між двома парами, в кожній парі одна дитина є спорщиком, інший - предметом спору. Два сперечальника намагаються довести один одному, що їх напарник краще. Педагог уважно стежить, щоб в процесі суперечки обговорювалися гідності свого напарника, а не недоліки супротивника, в таких випадках гра припиняється, і дитина, що намагається принизити супротивника, автоматично програє. Потім сперечається наступна пара.

«Дорога гарного настрою»

Мета: створення дружньої атмосфери в дитячому колективі, підвищення настрою і створення позитивних емоцій.

Гра проводиться в невеликій групі дітей. Педагог повинен попередньо провести бесіду, попросити дітей згадати ситуації, коли їм було добре і комфортно. Це може бути прогулянка з батьками на теплоході, катання на велосипедах з друзями, відпочинок в селі у бабусі, яка завжди пече пиріжки і т. д. Якісь предмети або дії можуть асоціюватися у дитини з хорошим настроєм. Найпростіше слово може викликати у дитини приємні спогади.

Діти стають в ряд перед доріжкою, на якій розкладені різнокольорові кільця від піраміди (6-7 кілець буде достатньо). Діти по одному проходять цю доріжку, торкаючись кожного кільця і ​​називаючи слова, які здаються їм хорошими і добрими. Педагог може попросити дитину пояснити всім, чому він вважає це слово хорошим. Слова не повинні повторюватися.

«Колючий звір»

Мета: створення позитивного настрою у дітей, створення дружньої атмосфери.

Педагог показує дітям малюнок загадкової тварини, виконаний на великому аркуші. Весь звір поколотий зубочистками, увіткненими в плакат. Педагог пояснює, що це дуже злий і страшний звір. Таким він став з тієї причини, що на ньому багато колючок, тому всі його бояться і не хочуть з ним грати. Педагог просить дітей допомогти цій тварині позбавитися від своєї злості і роздратування. Завдання дітей - пожаліти звіра, нагородити його хорошими рисами характеру. Як тільки дитина говорить гарне слово про цю тварину, педагог висмикує з нього одну колючку і ламає її. Поступово кількість колючок на звірі зменшується, він набуває цілком добрий і симпатичний вигляд, діти всі разом придумують йому прізвисько. Бажано, щоб кількість колючок була більше кількості дітей, щоб кожна дитина могла вкласти свій внесок у процес перетворення звіра з злого і колючого в доброго.

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.


Приклад завдання з олімпіади Українська мова. Спробуйте!

Всеосвіті 3 роки!

Святкуємо гучно та з подарунками!

+ 10 подарункових боксів з фірмовими товарами від «Всеосвіти»!

+ 10 подарункових боксів з фірмовими товарами від «Всеосвіти»!

до розіграшу подарунків залишилось
00
00
00
00