Сьогодні відбувся
Вебінар:
«
Особливості адаптації та модифікації освітнього процесу в контексті інклюзивного навчання
»

Захід "В гостях у казки"

Виховна робота

Для кого: 2 Клас

30.03.2021

67

2

0

Опис документу:
Мета заходу узагальнити знання учнів про українські народні казки, створити атмосферу радості,насолоди від творчості, поповнити знання учнів про тематику казок, збагачувати словниковий запас дітей; розвивати читацький інтерес до казок, усне мовлення, логічне мислення,пам'ять, уміння творчо підходити до розв'язання проблеми, уміння аналізувати, акторські здібності; виховувати прагнення до добра і справедливості, інтерес до усної народної творчості.
Перегляд
матеріалу
Отримати код

ПРЕЗЕНТАЦІЯ ПРОЕКТУ « ЗУСТРІЧ З КАЗКОЮ»

Мета: узагальнити знання учнів про українські народні казки, створити атмосферу радості,насолоди від творчості, поповнити знання учнів про тематику казок, збагачувати словниковий запас дітей;

розвивати читацький інтерес до казок, усне мовлення, логічне мислення,пам'ять, уміння творчо підходити до розв'язання проблеми, уміння аналізувати, акторські здібності;

виховувати прагнення до добра і справедливості, інтерес до усної народної творчості.

Перебіг презентації

  1. Вступне слово вчителя

Зустріч з казкою це свято,

Не було б її у нас,

Ми б не знали так багато.

Про новий і давній час.

- Кожен народ створив багато чудових казок. У них відображення життя народу, його мрії і сподівання на кращу долю, на перемогу добра і справедливості над злом, заздрістю, жадібністю і жорстокістю. Казки розкривають для нас інший, чарівний світ, переносять нас на крилах фантазії
до незвичайних мандрівок і пригод, у яких ми беремо участь разом з героями
казок.

- Сьогодні ми згадаємо деякі з них, дамо поради героям, продемонструємо свої творчі й акторські здібності.

- Пропоную до вашої уваги презентацію проекту «Зустріч з казкою»!

2. Презентація 1 групи

- ДЛЯ ЧОГО МИ ЧИТАЄМО КАЗКИ?

1 група працювала нал цим питанням...

-Казка народилась у сиву давнину. Дитинство невіддільне від неї. Пригадайте, як ви слухали ви ,затамувавши подих, про курочку рябу, котика й півника, колобка, хитру лисичку.

-Казка - давній і мудрий порадник. Це вона дає перше уявлення про добро і зло, правду й неправду, чесність, справедливість. Ці думки втілені у народних прислів'ях.

Робота з прислів'ями. Гра «Пазли» ( скласти прислів’я) .

Маленькі казки багато розуму додають.

Легко казка кажеться, та нелегко діло робиться.

Казки маленькі, а розуму в них багато.

Висновок:Хто казок багато знає той завжди перемагає!

  1. Презентація 2 групи

-Які казки ви порадите прочитати?

2 група презентує реклами казок.

Казка «Ріпка»: творці хітів - український народ – представляють наших добрих знайомих – Мишку, Мурчика, Онучку, Бабусю й Дідуся. Весела компанія збирає врожай. Чи їм це під силу?

Казка «Колобок»: діду,жителю села, нема на що жалітися: кохана дружина, чарівний синочок – справжня американська мрія! Але його кругле дитя дуже любить подорожувати. Він скочив у халепу! Його життя під загрозою! Читайте продовження у казці … «Колобок».

Казка «Троє поросят» : прочитайте казку про трьох поросят! Ви дізнаєтесь, я двоє поросят врятувались від голодного і злого вовка. Спасибі розумному братові. Він побудував міцний дім!

Висновок: Казок безліч! Шукайте їх у бібліотеках!

4.Презентація 3 групи

-Давайте пограємо!

Поштар зачитує телеграми,інші відгадують відправника.

« Дуже засмучена,мишка випадково розбила яєчко, прийти не зможу.»

«Зїв семеро козенят,болить живіт.»

«Приїхати не зможу,бо тато не зробив мені човник і весельце.»

«Ніяк не витягнемо ріпку,тому прибути не зможемо.»

Внесення посилки:

-Шановні гості,ці вироби ми зробили на уроках праці. Відгадайте, з якої вони

казки?

Висновок: Герої різні. Багато з них-наші друзі. Адже добро завжди перемагає

ЗЛО.

5.Презентація 4 групи

- Вірно,героїв казок багато. І деякі з них потребують нашої допомоги.

Допомагала їм 3 група учнів.

Згадайте, кізонька пішла у ліс,а своїх дітей закрила вдома. Уявіть,що це сучасне місто. Як козенятам уберегтися від вовка?

A) покликати сусідів;

Б) подзвонити у міліцію;

B) подивившись у вічко,впізнати вовка;

Г) голосом ведмедя сказати,що нікого немає вдома.

Як треба було повести себе мишатам Круть і Верть , щоб півник пригостив їх?

A) Заспівати пісеньку,бо вони веселі;

Б) Зібрати лісові трави і пригостити його чаєм;

B) Принести ковбаску до хліба.
Висновок: Казки вчать і застерігають нас!

6. Презентація 5 групи

- Діти,ви знаєте,що казки можна не лише читати,але й дивитись. 4 група презентує уривок з казки «Вовк і семеро козенят»

Семеро козенят Стара казка на новий лад Ведучий. Була собі кізонька біла,

Дуже симпатична і мила.

Мала вона семеро маляток,

Семеро чудових козеняток.

Коза (співає).

Мої діточки, козеняточка,

Ви найкращі у світі маляточка!

Я для вас, я для вас на базар піду,

Найсмачнішу капусточку вам знайду.

А ви вдома сидіть,

Двері міцно замкніть!

1-ше козенятко

Добре, добре, добре, матусю!

Йди собі, за нас не хвилюйся!

2-ге козенятко.

Добре, добре, добре, матусю,

Йди собі, про нас не турбуйся.

Коза (обіймає козенят).

Мої діточки, козеняточка,

Ви найкращі у світі маляточка,

Я для вас, я для вас на базар піду,

Найсмачнішу капусточку вам знайду! Махає рукою, іде геть. Козенята співають, танцюють.

7-ме козенятко.

Залишилися ми вдома,

Ти найперший, а я сьома!

Усі. Семеро козеняті Me!

2-ге козенятко.

Не боїмося ми нікого,

Навіть, навіть вовка злого!

Усі. Семеро козенят! Me!

3-тє козенятко.

Хай підійде до порогу

Буде згадувати довго!

Усі. Семеро козенят! Me!

4-те козенятко.

А ми бац! його ногами!

А ми бац! його рогами!

Усі. Семеро козеняті Me!

5-те козенятко.

Не боїмося ми нікого,

Переможем вовка злого!

Усі. Семеро козенят! Me!

6-те козенятко.

Ми бабах! його ногами!

Ми бабах! його рогами!
Усі. Семеро козенят. Me!

1-ше козенятко.

Ми хоробрі козенята,

Ми веселі козенята!

Усі. Семеро козенят! Me! Вовк (за дверима).

Пісня чується з квартири,

Голоси: один... чотири,

П'ять і шість, усього сім!

Так пищать, що чути всім!

Козенята це маленькі,

Ще дурненькі, та... смачненькі!

Я козятинку люблю!

Зараз всіх їх половлю! Стукає.

1-ше козенятко.

Хто це стукає до нас?

Вовк.

Це електрик, дід Панас!

2-ге козенятко.

Нам матуся наказала,

Щоб дверей не відчиняли!

3-тє козенятко.

Ми слухняні козенята

І не будем відчиняти.

4-те козенятко.

Ви матусю зачекайте

Чи пізніше завітайте.

Вовк.Хто б подумав! От невдача!

Ну, зажди, м'ясце козяче!

Стукає знов.

1-ше козенятко.

Хто це стукає до нас?

Вовк. Відчиніть, це Донецькгаз.

2-ге козенятко.

Нам матуся наказала,

Щоб дверей не відчиняли!

3-тє козенятко.

Ми слухняні козенята

І не будем відчиняти!

4-те козенятко.

Ви матусю зачекайте

Чи пізніше завітайте!

Вовк.

Хто б подумав!

Знов невдача!

Не дурне м'ясце козяче...

5-текозенятко.

Хто це стукає до нас?

Знову вовк? Чи Донецькгаз? Усі сміються

Вовк.

Відчиніть, вам телеграма!

5-те козенятко.

На базарі наша мама!

6-те козенятко.

Через двері зачитайте

Або маму зачекайте!

Вовк.

Ну й розумні козенята!

Що ж, читаю: ваша мати

На базарі щойно впала,

Ніжки дуже позбивала!

Ще й зламала кінчик рога.

їй потрібна допомога!

1-ше козенятко.

Це брехня!

2-ге козенятко.

А що, як ні?

Страшно, боязно мені!

3-тє козенятко.

В мами збиті ріг і ноги.

їй потрібна допомога!

4-те козенятко.

Відчиняєм! Треба йти,

Мамі слід допомогти! Вривається вовк.

Вовк.

Упіймались! Ну і ну!

Я усіх вас проковтну!

5-те козенятко.

Вовк! Він нас перехитрив!

Навіть голос підробив!

6-те козенятко.

Мамо! Мамо! Я боюся!

7-ме козенятко.

Ой, рятуйте, нас!
Усі. Матусю!!!

Вовк бігає, ловить козенят, вони тікають, входить Коза.

Коза.

Вовче, сірий лиходію!

Ти біди не заподіяв?!

Козенята мої милі,

Чи усі здорові й цілі?

Якщо скривдив козенят,

Дорогих моїх малят,

Заколю тебе рогами,

Затопчу тебе ногами! Вовк.

Що ти, що ти?! Не кричи!

І ногами не топчи.

Он твої всі козенята,

Я хотів лише пограти...

Гарна в тебе дітвора!

Та мені вже в ліс пора! Тікає. Ведучий.

Вовк утік,

Аж миготіли п'ятки!

Слухайтесь матусі, козенятка!

Висновок:Дивіться вистави у ляльковому театрі!

7. Презентація власної збірки казок

8. Підсумок

9. Фоторепортаж

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.