Загальношкільний захід "У пошуках новорічної таємниці"

Опис документу:
Мета: подарувати дітям радість і багато позитивних емоцій у процесі святкування загальнонародного свята Нового року. Завдання: розвивати і тренувати слухову увагу, пам’ять і мислення, орієнтування у просторі, емоційну та рухову чутливість,музичні навички зокрема початкове звукоутворення в підспівуванні, та рух під музику. Виховувати інтерес і любов до музики, бажання слухати її, збагачувати музичні враження, почуття доброти, естетичний смак. Навчити емоційно реагувати на музику.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

«У пошуках новорічної таємниці»

Ведуча 1. Увага! Увага!

Вже час розпочати

В палацах і школах

Нам свято зими.

Веселе, щасливе і радісне свято,

На нього чекаєм давно уже ми!

Ведуча 2. В повітрі чути музику чарівну,

Дзвенить сніжинок гомін золотий,

Всім – добрий день і щирі привітання

Стоїть вже на порозі рік новий!

Ведуча 1. В чудеса не вірять люди,

Бо відомо всім давно,

Що чудес ніде не стріти,

Крім казок і крім кіно.

Але раптом так буває:

У найкращий день зими

Чудо в гості завітає,

І повірим в нього ми.

(На сцену виходять гноми і Білосніжка)

Білосніжка. Любі гноми, ось де я вас знайшла!

Гном1. Що трапилось, Білосніжко? Ми пришли на новорічне свято.

Білосніжка. Напевно, Новорічного свята не буде. Зла мачуха вкрала найдорожче – новорічну таємницю, без якої неможливий початок Нового року. Вона розкидала частинки цієї таємниці по багатьох королівствах. Але на щастя, мій бідолашний тато зумів передати карту, на якій позначено королівства, де є ці частинки.

Ведуча 2. Подивімося на карту. Можливо, ми зможемо відшукати новорічну таємницю. (Вивчають карту)

Білосніжка. (До ведучої) О, а це буде цікаво. Поглянь, скільки королівств нам потрібно відвідати.

Ведуча 1. А й справді! Які цікаві королівства – Загадкове, Ігрове, Музичне, Поетичне, Танцювальне.

Білосніжка. Так. І кожне з них володіє частинкою чарівного коду, який нам потрібно зібрати, щоб звільнити новорічну таємницю. Але хто нам допоможе дістати їх?

Ведуча 2. О, я знаю хто! Діти, ви нам допоможете? Ну, вирушаймо! Дорога у нас далека – до таємничого королівства казок (Герої йдуть у зал до дітей. Виходить мачуха)

Мачуха. Я була впевнена, що моя карта саме у Білосніжки та гномів. Але начувайтеся – я вам в усьому перешкоджатиму. А в багатьох королівствах у мене є вірні друзі, які не віддадуть так просто частинок новорічної таємниці. Я знаю, куди вони підуть і буду їх випереджати.

Вони думають, що це так просто – загадки розгадувати. Я навчилася його аж у придворній королівській школі! А вони? Де вони змогли навчитися розгадувати загадки? Я – красива, розумна, кмітлива! Я вам навигадую загадок! Вже я постараюся!

(Мачуха вибігає і вбігає з коробкою, яку залишає на сцені. Тим часом діти рухаються навколо ялинки під музику)

Білосніжка. Ой, яка краса! Ти тільки поглянь! Усе таке дивне, здається, кожна річ ховає у собі якусь таємницю…

Ведуча 1. Звичайно, адже ми прийшли у Загадкове королівство. Але навкруги жодної людини. Де ж нам шукати частинки до загадки?

Білосніжка. О, яка гарна скринька! Та це не проста скринька…

Гноми. Тут є загадки! Але як їх розгадувати?

Ведуча 2. Ви забули, що ми не самі. У цьому нам допоможуть наші маленькі друзі. Правда, діти? (Відгадують загадки. Білосніжка дістає зі скриньки три літери ООО)

Білосніжка. Якісь дивні таємничі символи. Щоб це означало?

Ведуча 1. Та це ж, мабуть, літери!

Білосніжка. Може, це дійсно чарівні письмена? Але рушаймо далі. Можливо, у Музичному королівстві нам пощастить більше.

Мачуха. Та я ж була впевнена, що вони не відгадають. Так, Я не до оцінила цих дітей… Але нічого… У Музичному королівстві їх зустріне моя найкраща подруга!

(Вибігає Баба Яга)

Яга. Ой! Устигла! Де? Де телеграма від моєї любої подруги – злої мачухи? Ось вона!

(Зачитує телеграму)

Телеграма

«Терміново вилітай ступі у музичне королівство, захопи його і влаштуй суворий екзамен Білосніжці та її друзям. Не віддавай чарівних літер! Вони сховані у …»

Яга. Яких іще чарівних літер? Ну, а екзамен я вже влаштую! Поспівають вони у мене, поспівають!

Білосніжка. Чому в Музичному королівстві так сумно? Чому не чути музики, чому ніхто не співає?

Яга. Тому, що сьогодні тут володарюю я!

Білосніжка. Та цеж Баба Яга – найкраща подруга моєї мачухи. Що вона робить у королівстві, де завжди панували радість і прекрасні пісні?

Яга. Тут я головна артистка,

Чудова оперна солістка!

Чи Ягу вам впізнати несила?

Я – краща співачка з нечистої сили!

Ну що? Хтось уміє краще за мене співати?

Та ви, мабуть, і нот не знаєте? (здивовано)

Знаєте! То, може, ви мені скажете, скільки є нот?

Діти. Сім.

Яга. Правильно, сім. Може, ви і співати вмієте?

Діти. Вміємо!

Ведуча 1. Ми тобі заспіваємо новорічну пісеньку, а ти віддай нам чарівні літери.

Яга. Ну я ще послухаю, як ви співаєте!

Ведуча 2. Заспіваємо! Правда, діти! (Хоровод навколо ялинки)

Яга. Співали ви всі гарно. А що означають ці літери?

Білосніжка. Це частинки чарівного коду до розгадки новорічної таємниці, без якої Новий рік не настане і до нас не прийде ні Дід Мороз, ні Снігурочка. А частинки таємниці розкидала зла мачуха по багатьох королівствах.

Яга. І що, Новий рік може не настати? (Сумно) Мені здавалося, що тільки я можу бути дуже сердитою та злою, а твоя мачуха, Білосніжко, перевершила навіть мене. Що це я так розчулилася? Мабуть, пора на пенсію.

Ведуча 1. Навіщо на пенсію краще йдемо з нами шукати Новорічну таємницю!

Яга. А хіба ви мене з собою візьмите?

Ведуча 2. Діти, візьмемо? Тож вирушаймо в дорогу, адже до Нового року лишилося зовсім не багато.

Білосніжка. Рушаймо! На нас чекає Поетичне королівство.

(Герої виходять. Заходить Мачуха)

Мачуха. Неймовірно! Із цим завданням вони впоралися. І подруга не допомогла. Але хіба це подруга! Це – зрадниця! Нового року їй, бачиш, захотілося! Ну нічого, я побачу, як ви впораєтесь із наступним завданнями. Та й друзі у мене ще є.

(Мачуха йде. Виходить Білосніжка з друзями)

Білосніжка. Щось я дивне відчуваю – сама вірші складаю.

Ведуча 1. Бачиш, тут це справа звична, королівство ж поетичне.

(Виходить Незнайко, несе в руках книжку і бурмоче)

Незнайко. Я – поет. Зовусь Незнайко.

В мене гарна … (Думає) балалайка.

Ні, негарна… не балалайка, не гарна. І вірш не гарний. Знову нічого не виходить.

Білосніжка. Ми можемо чимось допомогти?

Незнайко. Тут до мене ще хтось був, книжку він свою забув.

Білосніжка. Книжка ця на нас чекає – наші частинки ховає.

Ведуча 2. Справді, це для нас зробили,

От і надпис залишили:

«Хочеш частинку відшукати – доведеться віршувати».

Незнайко. От я і пробую віршувати. А в мене нічого не виходить. Тільки «Незнайка - балалайка», «балалайка - Незнайка».

Білосніжка. Любі дітки, поможіть – гарно вірші розкажіть!

(Діти читають вірші)

Незнайко. Ой, розкрилася книжечка!

Ведуча 1. Гарно ви допомогли – ще дві частинки знайшли. А в Танцювальне королівство можна потрапити лише за допомогою танців.

(Герої виходять. Заходить Мачуха)

Мачуха. Знову впоралися із завданнями. Я вже починаю сумніватися у власних силах. Ой, що я таке кажу? Це їм просто щастило! На цьому щаслива зірка їх залишить! Танцювати! Це вже, напевно, вони не зможуть.

(Заходять казкові герої)

Ведуча 2. Он сидить її танцювальна величність. (Підходять до неї)

Білосніжка. Вельмишановна… Ой! Та це ж моя мачуха!

Незнайко. Що це ви тут робите, Вельмишановна пані?

Мачуха. На вас чекаю! Підготувала для вас останнє завдання – затанцювати.

Білосніжка. Впоралися із попередніми завданнями, витримаємо і це.

Мачуха. Та ви ж ніколи не танцювали.

Білосніжка. Тут нас знову виручать діти.

(Танець)

Ведуча 1. Ну що, віддаєш нам частинки коду до таємниці?

Мачуха. Звичайно, таких чудових танців я ніколи не бачила, навіть сердитися перестала. Ось вам частинки, ви справді їх заслужили! Та не радійте дуже у вас ще залишилося одне королівство Ігрове.

Білосніжка. Друзі, вирушаймо в дорогу.

Виходить Зима Модниця та Дизайнер Шпилька.

Зима:

Я вдячна дорослим і малим!!!

Що завітали у мій дім.

На вас чекала не дарма!

Шпилька:

Знайомтесь - Модниця Зима!

Голосно при голосно

На весь білий світ

Привітайте Зимоньку

І скажіть: Привіт!

Зима: Дизайнер Шпилька, знову це застаріле: «привіт!» Хіба в твоїй колекції Новорічних вітань немає чогось більш оригінального?

Шпилька: Чому! В мене все є! Давайте , малята , привітаємось із Зимою, скажемо «Привіт!», як велетні (басом), а зараз як маленькі ліліпути (тоненьким голоском),а зараз тихесенько (пошепки), а зараз радісно і дуже голосно ! Привіт!

Зима: Треба підготуватися до зустрічі Дідуся Мороза. Ми вирішили в цьому році влаштувати свято у самому сучасному стилі.

Шпилька: Як співав мій улюблений виконавець: «Мур – мур – мур ми любим гламур!!!» це значить, що ми все влаштуємо яскраво, незвичайно, по – модному!

Зима: Треба зробити дуже холодно, щоб Дідусь Мороз не розстав. Діти давайте вивчимо такі слова й рухи.

Ваші руки – круть - круть

Ніс холодний - труть труть
А годинник тік – тік

Зустрічаєм Новий рік!

Зима:Зараз всі разом танцюємо по колу, а в приспіві повторюйте ці слова й рухи.

Забавлянка «Зустрічаєм Новий рік»

Шпилька: Новорічне свято –це свято сюрпризів. У мене дуже багато цікавих ідей для свята. відповідайте: «Так!» Якщо ідея вам не подобається, вигукуйте: «НІ!»

Шпилька:

Сюрприз дідусеві від чемних малят -

Йому приготуєм фруктовий салат? Так?

Діти: «Так!»

Зима:

Є хто в костюмах прийшов? ми з нагоди,

Влаштуємо показ зимової моди? Так?

Діти: «Так!»

Шпилька:

Улюблені танці згадаємо з вами

Станцюємо, станемо суперзірками. Так?

Діти: «Так!»

Зима:

А ще заспіваємо і пожартуємо –

І новий рік радісно відсвяткуємо? Так?

Діти: «Так!»

Шпилька: Я бачу, вам всі наші ідеї сподобались.

Зима: Та ні ще не все! Залишилось розучити модні танці.

Шпилька: Діти ставайте у кола розпочнемо новорічну дискотеку. І я з помічниками навчимо вас танцювати новорічні супертанці!!! Повторюйте за нами!

(Танцювальний ігромікс).

Зима. А зараз ми з вами пограємо в ігри.

(Грають в ігри)

Зима. Дітки, які ви молодці. Ось вам частинки, ви дійсно їх заслужили!

Білосніжка. І що ми маємо? Якісь дивні символи. Навіть не уявляю, як вони можуть нам допомогти?!

Мачуха. Дозвольте мені поглянути. Може, я зможу вам допомогти? Я змінилася. Дозвольте…

Ведуча 1. Ну що, діти, дозволимо?

Мачуха. Та це ж літери! Давайте спробуємо скласти чарівну фразу (Складають «З новим роком»)

Білосніжка. От ми і розгадали новорічну таємницю, і новорічне свято завітає до кожної дитини.

Зима:

Новий рік чудова казка,

Памятай про це, будь – ласка!

Шпилька:

І тоді на Ваш поріг

Завжди прийде Новий рік!

Зима. Покличмо всі дружно Діда Мороза та снігуроньку

(Діти кличуть Діда Мороза. Фонограма Поява Діда Мороза)

Зима: Зустрічайте зимового чарівника Дідуся Мороза!

З`являється Дід Мороз і Снігуронька .

Дід Мороз:

З Новим роком, з новим щастям,
Хай вирує гарний настрій;
Радий бачити я вас

В цей святковий, гарний час!

Нехай сповняться всі мрії,
Сподівання та надії;
Щоб серця були гарячі –

Я бажаю вам удачі.
Рік Новий - казковий час!
Хай здивує щастям Вас
Принесе до вас пакунки

Чудеса і подарунки!

Снігуронька. Будьте, дітки, ви всі добрі

І розумні, і хоробрі.

Вчиться завжди на дванадцять,

Вмійте весело сміяться.

Нехай ввечері і зрання

Всі збуваються бажання.

Хай щастить вам у всьому –

І великому, й малому!

Зима: Дякуємо вам, зимовий володарю. Ми також приготували вам безліч сюрпризів.

Шпилька: Вивчили модні супертанці та створили гарний настрій.

Дід Мороз: Молодці! Я звернув увагу, що ялинка ваша прибрана яскраво, але новорічними вогниками, ще не прикрашена. І в цьому році нехай вони будуть незвичайними.

Шпилька: Люблю новорічні дива від Діда Мороза!

Дід Мороз: Мій чарівний посох може запали іскринки для нашої ялинки.

Шпилька: Хіба це можливо!

Дід Мороз: Чарівний посох ти для нас

Іскринки подаруй в цей час

Дід Мороз:

А тепер промовимо разом:

Ось тобі Ялинка

Чарівна іскринка

Вогниками враз засяй,

Дітей, дорослих звеселяй.

(діти повторюють за Дідом Морозом)

Запалюються вогники на Ялинці (музичний фон)

Дід Мороз:

З Новим роком усіх! З новим роком!
Нехай буде для вас світ широкий –

Для фантазії, ігор й добра –

Бо прийшла новорічна пора!

Зима:

Не будемо, друзі, на місті стояти –

Я пропоную усім танцювати!

Шпилька:

З Дідом Морозом у кола ставайте

Рухи й слова ось ці запамятайте!

Раз, два, три, руки до гори!

В чарівнім полоні, плескайте в долоні!

(танцюють хоровод з Дідом Морозом, Зимою та Шпилькою)

Хоровод «Раз, Два Три» (діти йдуть весело у хороводі , в приспіві виконують завдання пісні)

Дід Мороз: До побачення діти!

Зима: З Новим роком!

Шпилька: Всього найкращого!

Лунає музика на вихід дітей. (папка «Закінчення»)

9

  • 04.01.2019
  • Виховна робота
  • 1 Клас, 2 Клас, 3 Клас, 4 Клас, 5 Клас, 6 Клас, 7 Клас, 8 Клас
  • Інші методичні матеріали
  • 193
  • 0
  • 1
  • Стежити

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.

Приклад завдання з олімпіади Українська мова. Спробуйте!
До ЗНО з АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ залишилося:
0
4
міс.
0
5
дн.
0
6
год.
Готуйся до ЗНО разом із «Всеосвітою»!