Сьогодні відбувся
Вебінар:
«
Визначення освітніх труднощів першого рівня підтримки в освітньому процесі
»
Взяти участь Всі події

ЗАГАЛЬНОШКІЛЬНИЙ ПРОЄКТ « ЗАКЛАД ОСВІТИ ЯК ОСЕРЕДОК СОЦІОКУЛЬТУРНОГО РОЗВИТКУ ПАВЛЕНКІВСЬКОГО СТАРОСТИНСЬКОГО ОКРУГУ»

Виховна робота

Для кого: 1 Клас, 2 Клас, 3 Клас, 4 Клас, 5 Клас, 6 Клас, 7 Клас, 8 Клас, 9 Клас, 10 Клас, 11 Клас

06.04.2021

104

1

0

Опис документу:
Учнівська молодь переповнена ідеями, має потенціал впливу на будь – який аспект життя. Реалії життя диктують необхідність та потребу орієнтуватися в ситуації. Учнівське ж середовище створює сприятливі умови для організації різноманітної учнівської діяльності, простір для соціальної та творчої активності, навчає молодь жити в складних умовах соціуму, що постійно змінюється.
Перегляд
матеріалу
Отримати код

ЗАГАЛЬНОШКІЛЬНИЙ проєкт

« заклад освіти як осередок соціокультурного розвитку ПАВЛЕНКІВСЬКОГО старостинського округу»

с.Павленкове, 2021 рік

Автори проєкту: Рудик Н.М, заступник директора школи з ВР,

Дігтяр – Кравцова Л.М.,педагог – оранізатор.

Учасники проєкту: 

  • учні1-11 класів;

  • вчителі;

  • батьки.

Тип проєкту: практико-орієнтований.

За змістом: надпредметний.

За характером контактів: зовнішній.

За кількістю учасників: масовий.

Тривалість: квітень 2021 – грудень 2021 р.

«Ми врятуємо красу,

а краса врятує світ»

Актуальність проєкту: учнівська молодь переповнена ідеями, має потенціал впливу на будь – який аспект життя. Реалії життя диктують необхідність та потребу орієнтуватися в ситуації. Учнівське ж середовище створює сприятливі умови для організації різноманітної учнівської діяльності, простір для соціальної та творчої активності, навчає молодь жити в складних умовах соціуму, що постійно змінюється.

Мета проєкту: 

  • активізація роботи щодо залучення дітей і учнівської молоді до розвитку громад;

  • розвиток базових компетентностей дітей і молоді;

  • розвивати інтелектуальні, духовні, трудові, художньо-естетичні риси, розумні потреби та установки, ініціативність, творчі здібності й таланти вихованців,

  • виховувати високі моральні якості особистості;

активізації роботи органів учнівського самоврядування ;

  • дослідження проблеми нашого регіону: соціальні, екологічні, культурні;визначити шляхи їх вирішення силами учнів школи;

  • розвиток творчих здібностей.

Завдання проєкту:

  1. Створення виховного середовища для саморозвитку, самовираження і самореалізації;

  2. Перетворення навчально-виховного процесу в соціальний простір самовдосконалення особистості, створення умов для набуття нею індивідуального досвіду, самотворчості і посильної участі у творенні світу свого життя;

  3. Виявлення рівня сформованості в вихованців громадянських якостей;

  4. Розвиток інтелектуальної, емоційно-почуттєвої та вольової сфери особистості;

  5. Впровадження активних форм, методів і видів виховної діяльності;

  6. Стимулювання пошуково-пізнавальної діяльності вихованців.

  7. Виховання у дітей та учнівської молоді громадянськості, як найважливіших духовно-моральних і соціальних цінностей, готовності до активного прояву в різних сферах життя суспільства.

Етапи реалізації проєкту

« заклад освіти як осередок соціокультурного розвитку старостинського округу»

Етапи реалізації

Зміст роботи

Термін проведення

Відповідальні

1.

Підготов

чий

1.Формування теми проєкту.

2. Визначення мети, завдань проекту.

3. Планування роботи в рамках проекту.

Квітень 2021

Рудик Н.М.,

Дігтяр – КравцоваЛ.М.

2.

Основний

Збір інформаційного матеріалу. Проведення загальношкільних заходів. Реалізація міні-проєктів в класних колективах.

Квітень – грудень 2021

Педагог-організатор.

Класоводи, класні керівники

Екологічне краєзнавство (подорожі рідним краєм).

Протягом визначеного терміну

Класоводи, класні керівники

Гурток « Дивоцвіт»

Протягом визначеного терміну

Павленко І.М.

Виставка «Нове життя старим речам»

Травень

Класоводи, класні керівники

Виховні та інформаційні години, присвячені видатним датам українського календаря

Протягом визначеного терміну

Класоводи, класні керівники

Акції «Створи собі красу і затишок», « Посади дерево», «Збудуй годівничку для птахів», «Здоров’я дітей на здоровій планеті»

Протягом визначеного терміну

Педагог-організатор, класоводи, класні керівники

Міні-проєкт «Облаштування зони відпочинку Павленківського старостинського округу»

Протягом визначеного терміну

Класні керівники (5-11 класи)

Екогодина «Первоцвіти рідного краю»

Протягом визначеного терміну

Класоводи

(1 -4 класи)

Міні-проєкт «Ліквідатори аварії на Чорнобильській АЕС»

Протягом визначеного терміну

Класні керівники (5-7 класи)

Міні- проєкт «Ми пам’ятаємо!»

Протягом визначеного терміну

Класні керівники (5-11 класи)

Екотренінг «Курс відповідального споживача»

Протягом визначеного терміну

Тарасенко О.Д. (8- 11 класи)

Виставка малюнків «Гімн воді»

Травень

Вчителі обр.мистецтва (5 - 7 класи)

Майстер – класи з непотребу «Користь з некорисного»

Травень

Класоводи (1-4 класи)

Круглий стіл «Духовна єдність людини і природи»

Вересень

Педагог – організатор (8-11 класи)

Конкурс агітаційних листівок «Спалюємо листя - спалюємо здоров’я –шкодимо довкіллю»

Вересень

Педагог – організатор (5-11 класи)

Вікторина «Як ми знаємо свій рідний край»

Жовтень

Класоводи (1-4 класи )

Фотовиставка «Гармонія Лебединського краю»

Жовтень

Педагог – організатор (1 -11 класи)

Загальношкільна квест-гра «Екологічні стежини нашої місцевості»

Листопад

Педагог-організатор(1-11 кл.)

Диктант на екологічну тематику, присвячений Дню порятунку довкіля

Червень

Вчителі української мови,

9-11 кл

Конкурс відеороликів соціальної реклами «Моє село найкраще»

Листопад

Класні керівники

(7-11кл.)

Конкурс на кращий екологічний буклет

Грудень

Педагог-організатор

Трудовий десант «Хвилини добрих екосправ»

Протягом визначеного терміну

Класоводи, класні керівники (1-11 класи)

3.

Підсумко

вий

опис та представ

лення проєкту

Випуск дайджесту та компакт-диску, до якого увійдуть всі матеріали, зібрані учасниками проєкту

Листопад- грудень 2021

Заступник директора з виховної роботи, класоводи, класні керівники

Створення електронних презентацій за тематикою міні-проєктів

Листопад - грудень

Класоводи, класні керівники

Створення колажів, альбомів.

Листопад - грудень

Класоводи, класні керівники

Звіт

Грудень

ЗВР

 

Результати проєкту :

1. Міжособистісні - слухати один одного; висловлювати ідеї та думки й уміти сприймати чужі ідеї та думки; ставити запитання; знаходити аргументи на користь власної позиції; розв'язувати конфлікти; турбуватись про інших.

2. Навички мислення - розуміти складні факти; розвивати ідеї; аналізувати, відбирати, використовувати інформацію; приймати рішення у складних або непередбачуваних ситуаціях.

3. Командні - здатність працювати в команді; виконувати певні ролі в команді - керівник, виконавець, статист; планувати й розподіляти завдання; співвідносити командну працю та індивідуальну.

4. Розв'язання проблем - уміти виділяти проблему; визначати ступінь складності проблеми; планувати шляхи розв'язання проблеми; залучати до розв'язання проблеми різні соціальні групи, представників органів влади тощо; аналізувати хід розв'язання проблеми; змінювати неефективні завдання та засоби у процесі розв'язання проблеми.

5. Ініціативні - розвивати ініціативу; активно працювати в указаній структурі; самостійно усувати перешкоди, що виникають у процесі розв'язання проблеми; ініціювати зустрічі, пропозиції.

6. Творчі - розвивати таланти й нахили; формувати впевненість у собі та у членах команди; приймати неординарні рішення; пропонувати різні шляхи розв'язання проблеми.

7. Демократичні - поважати права один одного; ураховувати інтереси один одного; дискутувати; відстоювати власні позиції; знаходити компроміс; брати на себе відповідальність за власні дії.

Ефективність проектної діяльності полягає ще й у тому, що метод проектів дозволяє швидко й оперативно скласти уявлення про критерії якісної роботи. Серед цих критеріїв педагогам варто звернути увагу на такі:

1.Здобувачі освіти усвідомлюють тему проєкту.

2. Чітко спланований хід проєкту.

3. У ході проєкту учні проявляють активність, виконують завдання, виступають із власними ініціативами.

4. Учні отримують досвід розв'язання проблеми, досвід соціального та громадського життя.

5. Школярі презентують свої досягнення.

6. Учасники проєкту враховують помилки, оцінюють діяльність.

Соціальний ефект від впровадження проєкту

Реалізація заходів проєкту сприятиме:

- підвищенню інтересу учнівської громадськості до історії рідного краю;

- поглибленню національної самосвідомості здобувачів освіти, розвитку регіонального та державного патріотизму.

- прищеплення навичок пошуково-краєзнавчої, дослідницької, творчої роботи .

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.