і отримати безкоштовне
свідоцтво про публікацію
До визначення переможців залишилось:
3
Дня
3
Години
16
Хвилин
30
Секунд
Поспішайте взяти участь в акції «Методичний тиждень».
Головний приз 500грн + безкоштовний вебінар.
Взяти участь
  • Всеосвіта
  • Бібліотека
  • Загадковість людського характеру. Зображення людини та її вчинків в детективах Артура Конан Дойля. (Засідання клубу шанувальників детективу).

Загадковість людського характеру. Зображення людини та її вчинків в детективах Артура Конан Дойля. (Засідання клубу шанувальників детективу).

Курс:«Google сервіси в роботі вчителя»
Левченко Ірина Михайлівна
16 годин
800 грн
240 грн
Свідоцтво про публікацію матеріала №NH512372
За публікацію цієї методичної розробки Сороківська Тетяна Миколаївна отримав(ла) свідоцтво №NH512372
Завантажте Ваші авторські методичні розробки на сайт та миттєво отримайте персональне свідоцтво про публікацію від ЗМІ «Всеосвіта»
Бібліотека
матеріалів
Отримати код

    Тема уроку:

Загадковість людського характеру. Зображення людини та її вчинків в детективах Артура Конан Дойля. (Засідання клубу шанувальників детективу).

Мета:

  • Розкрити причини всесвітньої популярності творів про Шерлока Холмса;

  • Охарактеризувати головних героїв повісті «Собака Баскервілів»;

  • Розвивати вміння учнів аргументовано доводити свою думку, використовуючи цитатний матеріал;

  • Розвивати цілісний світогляд на світову літературу на взаємозв΄язки між літературними творами та письменниками;

  • Удосконалювати навички роботи з додатковими джерелами інформації;

  • Виховувати учнів вдумливими читачами.

    Обладнання:

    Портрет А.Конан Дойля ;

    Текст повісті «Собака Баскервілів»;

    Мультимедійні слайди.

    Тип уроку: узагальнюючий

    Епіграф уроку: «Людина – обличчя людства.»

    Ч.Діккенс

    Проблемне питання:

    Що більшою мірою керує Шерлоком Холмсом під час його розслідувань: прагнення встановити істину, покарати винного чи бажання перевірити свої інтелектуальні здібності, ефективність дедуктивного методу?

    Хід уроку

    Вступне слово вчителя

    Сьогоднішній урок, на мою думку, сміливо можна назвати засіданням клубу шанувальників детективу. Переконана, що серед вас немає байдужих до цього різновиду літератури.

    Тож спробуємо сьогодні перевірити себе, йдучи слідом злочинця разом з неперевершеним майстром детективу Артуром Конан Дойлем та його героями.

    1.Інсценізація «Розмова джентльменів»

    2.Презентація портрета Конан Дойля («Інформаційне поле»)

    3.Робота з теоретичними поняттями:

  • Детектив, літературний детектив

  • Ознаки літературного детективу

  • Основа літературного твору

  • Інтрига

  • Метод дедукції

  • Деталі, пейзаж, інтер’єр

    4.Характеристика головних героїв повісті «Собака Баскервілів» з використанням цитатного матеріалу.(«Коло Вена»)

    5. «Ланцюжок здогадок Шерлока Холмса»

    Записка – черевики, що зникли – таємничий чоловік з бородою – лист від Л.Л. – смерть каторжника – портрет Гуго Баскервіля - обід у Степлтонів – розв΄язка .

    6.Етап рефлексії:

    А)рішення проблемного питання;

    Б)ситуативна гра(два зображення людського обличчя: добре і зле. Хто з героїв має таке обличчя?)

    В)звернення до епіграфу урока

    7. Заключне слово вчителя.

    На жаль, людина дійсно буває різною. А якщо згадати слова Ч.Діккенса, що є епіграфом уроку, про те, що людина – обличчя людства, то страшно іноді уявити, яким є це обличчя.

    А що ж робити? Бути людиною з доброю душею.

    8.Підсумок уроку, домашнє завдання (написати власну детективну історію)

    Додаток

    Вікторина «Чи уважний ти читач?»

    1. На якому музикальному інструменті грав Шерлок Холмс(на скрипці)

    2.Ким був Степлтон?(натуралістом)

    3.Чим були прикрашені стіни Баскервіл – холу?(старовинними родинними портретами)

    4.Якої породи був собака доктора Мортімера?(спанієль)

    5.Від кого Чарльз Баскервіль одержав листа ?(від Лаури Лайонс)

    6.Сер Чарльз мав хворе серце, очі чи ноги?(серце)

    7.Ватсон і Холмс для стеження користувалися таксі, кебом чи потягом?(кебом)

    8.Костюм у сера Генрі був коричневого, червоного чи сірого кольору?(коричневого)

    9.Що забув відвідувач у Шерлока Холмса?(ціпок)

    10.Якою хімічною речовиною Степлтон натирав собаку.Чому?(фосфором)

    11.Чому Холмс боявся туману, який з΄явився увечорі?(бо в ньому могла потонути стежка, якою мав йти Генрі Баскервіль)

    12. Як називається метод логічного мислення Холмса? (дедукція).

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу

  • Додано
    26.02.2018
  • Розділ
    Зарубіжна література
  • Клас
    7 Клас
  • Тип
    Конспект
  • Переглядів
    119
  • Коментарів
    0
  • Завантажень
    0
  • Номер матеріала
    NH512372
  • Вподобань
    0
Шкільна міжнародна дистанційна олімпіада «Всеосвiта Осінь – 2018»

Бажаєте дізнаватись більше цікавого?


Долучайтесь до спільноти