Задачі та вправи на всі дії з натуральними числами

Опис документу:
Конспек уроку-конференції з елементами виховних бесід та інноваційними методами навчання для 5 класу "Задачі та вправи на всі дії з натуральними числами" Мета: навчати учнів поєднувати математичну та нематематичну інформацію; удосконалювати навички виконання дій з натуральними числами;

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код

Задачі та вправи на всі дії з натуральними числами

Мета: навчати учнів поєднувати математичну та нематематичну

інформацію; удосконалювати навички виконання дій з

натуральними числами;

розвивати зацікавленість до предмета, математичну мову,

здатність до творчого застосування знань;

виховувати прагнення пізнавати нове, бережливість і

ощадливість;

розширити кругозір учнів.

Тип уроку: Урок застосування знань, умінь і навичок.

Обладнання: Навчальний посібник для 5 класу . Картки-завдання .

Форма проведення уроку: урок-конференція з елементами виховних бесід.

У процесі уроку учні:

  • Застосовуватимуть теоретичні знання до розв’язування практичних задач;

  • Звертатимуться до власного досвіду та використовуватимуть його під час розв’язування задач і вправ;

  • Вчитимуться оформляти записи обчислень;

  • Робитимуть логічні вислови;

  • Поглиблюватимуть свої знання про важливість економії у «малому».

ХІД УРОКУ

І. Організаційний момент

ІІ. Мотивація навчальної діяльності.

Оголошення теми, завдань

ІІІ. Актуалізація опорних знань.

Продовжити речення.

  1. Натуральними називаються числа, які …

  2. Найменше натуральне число…

  3. Найбільше натуральне число…

  4. Від перестановки доданків…

  5. Щоб знайти невідомий доданок…

  6. Як називаються компоненти при відніманні?

  7. Чому дорівнює різниця двох рівних чисел?

  8. Щоб знайти невідоме зменшуване…

  9. Від перестановки множників…

  10. Якщо один із множників дорівнює нулю, то

  11. Щоб знайти невідомий множник…

  12. Якщо добуток дорівнює нулю, то…

  13. Як називаються компоненти при діленні?

  14. Щоб знайти невідоме ділене…

  15. Щоб знайти невідомий дільник…

  16. Частка двох рівних чисел дорівнює…

  17. Ділити не можна на…

  18. Як називається другий степінь числа?

  19. Як дізнатися у скільки разів одне число більше за інше?

ІV. Розв`язування вправ і задач.

Усно №543

Біля дошки №544

Встановити відповідність (учні отримують картки із завданням)

Задача . У середньому на одну особу на місяць потрібна певна кількість продуктів харчування. Так, потреба в хлібі становить 9кг. Обчисліть витрати своєї родини на хліб за місяць, якщо 1кг хліба коштує 11грн 25коп? 

9×4=36кг на 4 особи 

36×1125=40500 коп=405 грн 

Розрахунки екологів показали, що при збереженні таких темпів використання прісної води до 2100 року людство може залишитися без води.

Фізкультхвилинка

Задача. За 1 хв. погано закритого крана витікає 110 крапель води. За 1 год. – 660 грамів, за добу – більше ніж 14 літрів. Скільки літрів води витече за добу, якщо крани погано закриті. В школі 12 кранів.

1 кран – 14 л

12 кранів – 168 л за добу

В порівнянні: у ванну набирається 200 л води для купання.

№ 570

ІV. Домашнє завдання. Опрацювати $ 16 Виконати № 556, №560

VІІ. Підсумок уроку. Рефлексія. Метод «Хвилинка хвальби». Кожен учень повинен продовжити речення, яке починається такими словами: «Сьогодні я хочу похвалити себе за те, що…»

Розгадати кросворд

1. Назвіть результат дії додавання.

2. Як називають числа, що використовують при лічбі предметів?

3. Назвіть результат дії множення.

4. Число, від якого віднімають.

5. Знак віднімання.

6. Дія, протилежна до віднімання.

7. Ділене, дільник,…

8. Найменше натуральне число.

9. Як називаються компоненти дії додавання?

10. Яка математична дія дозволяє дізнатися, на скільки одне число менше за інше?

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»