З досвіду роботи на тему"Портфоліо".

Опис документу:
Портфоліо створено з метою розкриття творчої натури, узагальнення та створення презентації своєї роботи, використання можливості особистісного та професійного зростання. Робота містить життєве кредо, кредо класного керівника, мої цінності, основні правила роботи, зерна педагогічної творчості, виховну роботу.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код
Опис презентації окремими слайдами:
ПОРТФОЛІО З ДОСВІДУ РОБОТИ ВЧИТЕЛЯ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ ХУТІРСЬКОГО НВК ЖУК ВАЛЕНТИНИ ВОЛОДИМИРІВНИ
Слайд № 1

ПОРТФОЛІО З ДОСВІДУ РОБОТИ ВЧИТЕЛЯ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ ХУТІРСЬКОГО НВК ЖУК ВАЛЕНТИНИ ВОЛОДИМИРІВНИ

МЕТА СТВОРЕННЯ ПОРТФОЛІО : Розкриття творчої натури Узагальнення та створення презентації своєї роботи Використання можливості особистісного та про...
Слайд № 2

МЕТА СТВОРЕННЯ ПОРТФОЛІО : Розкриття творчої натури Узагальнення та створення презентації своєї роботи Використання можливості особистісного та професійного зростання

Жук Валентина Володимирівна, вчитель початкових класів Хутірського НВК Дата народження Освіта 1969 Вища, закінчила Криворізький державний педагогіч...
Слайд № 3

Жук Валентина Володимирівна, вчитель початкових класів Хутірського НВК Дата народження Освіта 1969 Вища, закінчила Криворізький державний педагогічний інститут у 1994р. Спеціальність Вчитель початкових класів Стаж роботи 30 років Кваліфікаційна категорія вища

Життєве кредо: Учися так, ніби тобі випадає жити вічно; Живи так, ніби тобі випадає вмерти завтра. С. Смайлс
Слайд № 4

Життєве кредо: Учися так, ніби тобі випадає жити вічно; Живи так, ніби тобі випадає вмерти завтра. С. Смайлс

Педагогічне кредо: Учитись важко, учить ще важче! Але не мусиш зупинитись ти! Як учням віддаси усе найкраще, То й сам сягнеш нової висоти. Кредо кл...
Слайд № 5

Педагогічне кредо: Учитись важко, учить ще важче! Але не мусиш зупинитись ти! Як учням віддаси усе найкраще, То й сам сягнеш нової висоти. Кредо класного керівника: Для мене діти – це і щастя і турбота, Відповідальність і тривога теж. Без відпочинку й вихідних робота, Любов така, яка немає меж!

РОДИНА ЛЮБОВ ДРУЖБА РОЗВИТОК УСІ ВІДНОСИНИ – І СІМЕЙНІ, І ПРОФЕСІЙНІ МОЖУТЬ РОЗВИВАТИСЯ ТІЛЬКИ НА ЇХ ОСНОВІ ВЗАЄМО - РОЗУМІННЯ МОЇ ЦІННОСТІ ПОВАГА
Слайд № 6

РОДИНА ЛЮБОВ ДРУЖБА РОЗВИТОК УСІ ВІДНОСИНИ – І СІМЕЙНІ, І ПРОФЕСІЙНІ МОЖУТЬ РОЗВИВАТИСЯ ТІЛЬКИ НА ЇХ ОСНОВІ ВЗАЄМО - РОЗУМІННЯ МОЇ ЦІННОСТІ ПОВАГА

“ФОРМУВАННЯ ТВОРЧОЇ ОСОБИСТОСТІ УЧНЯ В УМОВАХ ВПРОВАДЖЕННЯ НОВОГО СТАНДАРТУ ОСВІТИ ТА ІННОВАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ” “УЧЕНЬ – НЕ ПОСУДИНА, ЯКУ ТРЕБА НАПО...
Слайд № 7

“ФОРМУВАННЯ ТВОРЧОЇ ОСОБИСТОСТІ УЧНЯ В УМОВАХ ВПРОВАДЖЕННЯ НОВОГО СТАНДАРТУ ОСВІТИ ТА ІННОВАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ” “УЧЕНЬ – НЕ ПОСУДИНА, ЯКУ ТРЕБА НАПОВНИТИ ЗНАННЯМИ, А ФАКЕЛ, ЯКИЙ МАЄМО ЗАПАЛИТИ”. СОКРАТ ПРОБЛЕМА, НАД ЯКОЮ ПРАЦЮЮ:

Мета дослідження Сутність досвіду полягає в гармонійному поєднанні навчальної та ігрової діяльності молодших школярів, створення організаційних та ...
Слайд № 8

Мета дослідження Сутність досвіду полягає в гармонійному поєднанні навчальної та ігрової діяльності молодших школярів, створення організаційних та педагогічних умов для розвитку творчої особистості. Реалізація творчих ідей дозволяє підвищити якість педагогічного процесу, рівень навчальних досягнень, забезпечує комфортність, емоційну задоволеність. Практична значущість досвіду полягає у використанні різних методів і прийомів для розвитку творчих здібностей учнів як на уроках, так і під час позакласної діяльності.

Актуальність досвіду підбір новітніх методів і прийомів навчання розвитку дослідницького мислення, інтерактивних технологій забезпечення умов для р...
Слайд № 9

Актуальність досвіду підбір новітніх методів і прийомів навчання розвитку дослідницького мислення, інтерактивних технологій забезпечення умов для розвитку творчої особистості учня Постійно зростаючі вимоги до змісту й організації навчання та виховання потребують упровадження ефективних педагогічних підходів:

ПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ
Слайд № 10

ПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ

ДЕРЖАВНИЙ СТАНДАРТ ПОЧАТКОВОЇ ЗАГАЛЬНОЇ ОСВІТИ МОВИ І ЛІТЕРАТУРИ МАТЕМАТИКА ПРИРОДО- ЗНАВСТВО СУСПІЛЬСТВО-ЗНАВСТВО ЗДОРОВ’Я І ФІЗИЧНА КУЛЬТУРА ТЕХН...
Слайд № 11

ДЕРЖАВНИЙ СТАНДАРТ ПОЧАТКОВОЇ ЗАГАЛЬНОЇ ОСВІТИ МОВИ І ЛІТЕРАТУРИ МАТЕМАТИКА ПРИРОДО- ЗНАВСТВО СУСПІЛЬСТВО-ЗНАВСТВО ЗДОРОВ’Я І ФІЗИЧНА КУЛЬТУРА ТЕХНОЛОГІЇ МИСТЕЦТВО

Мої учні постійно приймають участь у конкурсах “Кенгуру”, ”Срібний Колосок”, знавців української мови імені П. Яцика. Завжди є переможці! Переможці...
Слайд № 12

Мої учні постійно приймають участь у конкурсах “Кенгуру”, ”Срібний Колосок”, знавців української мови імені П. Яцика. Завжди є переможці! Переможці конкурсу “Кенгуру” Переможці конкурсу “ Срібний Колосок” Переможець конкурсу імені П.Яцика

ОСНОВНІ ПРАВИЛА РОБОТИ ПАМ’ЯТАЙ: ”БУДЬ ПРИКЛАДОМ ДЛЯ ДІТЕЙ У ВСЬОМУ.” ПОВ’ЯЗУЙ ЗНАННЯ З УМІННЯМ ТА ОСОБИСТИМ ДОСВІДОМ НЕ ШКОДЬ ДУШЕВНОМУ ТА ФІЗИЧНО...
Слайд № 13

ОСНОВНІ ПРАВИЛА РОБОТИ ПАМ’ЯТАЙ: ”БУДЬ ПРИКЛАДОМ ДЛЯ ДІТЕЙ У ВСЬОМУ.” ПОВ’ЯЗУЙ ЗНАННЯ З УМІННЯМ ТА ОСОБИСТИМ ДОСВІДОМ НЕ ШКОДЬ ДУШЕВНОМУ ТА ФІЗИЧНОМУ ЗДОРОВ’Ю ДИТИНИ ПОГАНИЙ УЧИТЕЛЬ НАДАЄ ІСТИНУ, ХОРОШИЙ – ЯК ЇЇ ЗНАЙТИ. НІКОЛИ НЕ ЗУПИНЯЙСЯ НА ДОСЯГНУТОМУ ЗАЙМАЙСЯ САМООСВІТОЮ “ВЧИТИ І ВЧИТИСЯ САМІЙ.”

ЗЕРНА ПЕДАГОГІЧНОЇ ТВОРЧОСТІ РІЗНО-МАНІТНІ ФОРМИ УРОКІВ УРОК - ГРА УРОК - КАЗКА УРОК – ПОДО-РОЖ УРОК-ЗМАГА-ННЯ УРОК - СВЯТО ІНТЕР –АКТИВНІ МЕТОДИ І...
Слайд № 14

ЗЕРНА ПЕДАГОГІЧНОЇ ТВОРЧОСТІ РІЗНО-МАНІТНІ ФОРМИ УРОКІВ УРОК - ГРА УРОК - КАЗКА УРОК – ПОДО-РОЖ УРОК-ЗМАГА-ННЯ УРОК - СВЯТО ІНТЕР –АКТИВНІ МЕТОДИ І ФОРМИ ІГРОВИЙ МАТЕРІАЛ, КАЗКОВІ ГЕРОЇ ПРОЕКТНА ДІЯЛЬ - НІСТЬ ІНТЕГРО - ВАНІ УРОКИ УРОКИ СЕРЕД ПРИРОДИ

НАЙЕФЕКТИВНІШИМ ЗАСОБОМ ДОСЯГНЕННЯ МЕТИ Є ІННОВАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ НАВЧАННЯ. ІННОВАЦІЙНИЙ ПІДХІД ЗАБЕЗПЕЧУЄ ПОЗИТИ- ВНУ МОТИВАЦІЮ ЗДОБУТТЯ ЗНАНЬ, АКТ...
Слайд № 15

НАЙЕФЕКТИВНІШИМ ЗАСОБОМ ДОСЯГНЕННЯ МЕТИ Є ІННОВАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ НАВЧАННЯ. ІННОВАЦІЙНИЙ ПІДХІД ЗАБЕЗПЕЧУЄ ПОЗИТИ- ВНУ МОТИВАЦІЮ ЗДОБУТТЯ ЗНАНЬ, АКТИВНЕ ФУНКЦІОНУВАННЯ ІНТЕЛЕКТУАЛЬНИХ І ВОЛЬОВИХ СФЕР, СПРИЯЄ РОЗВИТКУ ТВОРЧОЇ ОСОБИСТОСТІ.

ЗАСТОСОВУЮ ІНТЕРАКТИВНІ ТЕХНОЛОГІЇ У НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНОМУ ПРОЦЕСІ, ОСКІЛЬКИ ВОНИ ПЕРЕДБАЧАЮТЬ СТВОРЕННЯ ТАКОГО НАВЧАЛЬНОГО СЕРЕДОВИЩА, В ЯКОМУ ТЕОРЕ...
Слайд № 16

ЗАСТОСОВУЮ ІНТЕРАКТИВНІ ТЕХНОЛОГІЇ У НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНОМУ ПРОЦЕСІ, ОСКІЛЬКИ ВОНИ ПЕРЕДБАЧАЮТЬ СТВОРЕННЯ ТАКОГО НАВЧАЛЬНОГО СЕРЕДОВИЩА, В ЯКОМУ ТЕОРЕТИЧНІ ТА ПРАКТИЧНІ ЗНАННЯ ЗАСВОЮЮТЬСЯ ОДНОЧАСНО, ЩО ДАЄ ЗМОГУ УЧНЯМ ФОРМУВАТИ ХАРАКТЕР, РОЗВИВАТИ СВІТОГЛЯД.

ГАРМОНІЙНЕ ПОЄДНАННЯ НАВЧАЛЬНОЇ ТА ІГРОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ УЧНІВ, РЕАЛІЗАЦІЯ ТВОРЧИХ ІДЕЙ ДОЗВОЛЯЄ ПІДВИЩИТИ ЯКІСТЬ ПЕДАГОГІЧНОГО ПРОЦЕСУ, РІВЕНЬ НАВЧАЛ...
Слайд № 17

ГАРМОНІЙНЕ ПОЄДНАННЯ НАВЧАЛЬНОЇ ТА ІГРОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ УЧНІВ, РЕАЛІЗАЦІЯ ТВОРЧИХ ІДЕЙ ДОЗВОЛЯЄ ПІДВИЩИТИ ЯКІСТЬ ПЕДАГОГІЧНОГО ПРОЦЕСУ, РІВЕНЬ НАВЧАЛЬНИХ ДОСЯГНЕНЬ, ЗАБЕЗПЕЧУЄ КОМФОРТНІСТЬ, ЕМОЦІЙНУ ЗАДОВОЛЕНІСТЬ .

ІНДІИВІДУАЛЬНИЙ ТА ДИФЕРЕНЦІЙОВАНИЙ ПІДХІД ДО НАВЧАННЯ ДОПОМАГАЄ ВСЕЛИТИ В ДИТИНУ ВІРУ У ВЛАСНІ СИЛИ, ДАЄ ШАНС ДИТИНІ ВІДЧУТИ ЗАДОВОЛЕННЯ ВІД РОЗУМ...
Слайд № 18

ІНДІИВІДУАЛЬНИЙ ТА ДИФЕРЕНЦІЙОВАНИЙ ПІДХІД ДО НАВЧАННЯ ДОПОМАГАЄ ВСЕЛИТИ В ДИТИНУ ВІРУ У ВЛАСНІ СИЛИ, ДАЄ ШАНС ДИТИНІ ВІДЧУТИ ЗАДОВОЛЕННЯ ВІД РОЗУМОВОЇ НАПРУ- ГИ І ПОРАДІТИ УСПІШНОМУ ПОДОЛАННЮ ПЕВНОГО РІВНЯ УСКЛАДНЕННЯ.

ПРИ ОРГАНІЗАЦІЇ ГРУПОВОЇ РОБОТИ ПАМ’ЯТАЮ, ЩО ОСОБЛИВО ЦІННИМ В ЦІЙ ФОРМІ ОРГАНІЗА- ЦІЇ НАВЧАННЯ Є ТЕ, ЩО УЧНІ МАЮТЬ МОЖЛИ- ВІСТЬ БРАТИ НА СЕБЕ РОЛІ...
Слайд № 19

ПРИ ОРГАНІЗАЦІЇ ГРУПОВОЇ РОБОТИ ПАМ’ЯТАЮ, ЩО ОСОБЛИВО ЦІННИМ В ЦІЙ ФОРМІ ОРГАНІЗА- ЦІЇ НАВЧАННЯ Є ТЕ, ЩО УЧНІ МАЮТЬ МОЖЛИ- ВІСТЬ БРАТИ НА СЕБЕ РОЛІ, А САМЕ:ЕКСПЕРТІВ, СПІВРОЗМОВНИКІВ, МИСЛИТЕЛІВ, ПАРТНЕРІВ, ДРУЗІВ, ТОЩО.

В своїй роботі постійно поєдную парну та індивідуальну форми роботи, що дає хороші результати. Під час роботи в парах учні можуть перевірити знання...
Слайд № 20

В своїй роботі постійно поєдную парну та індивідуальну форми роботи, що дає хороші результати. Під час роботи в парах учні можуть перевірити знання один одного, обмінятися думками і лише тоді висловлювати свої ідеї класу. До того ж така співпраця не дає можливості учневі ухилитись від виконання завдання, відволіктися.

СПОНУКАЮТЬ УЧНІВ ДО АКТИВНОГО МИСЛЕННЯ НА УРОЦІ РІЗНОМАНІТНІ ЦІКАВІ ВПРАВИ, РЕБУСИ, КРОСВОРДИ, ЗАГАДКИ. ГОЛОВНИМ ОБ’ЄКТОМ МОЄЇ УВАГИ Є ТВОРЧА ОСОБИ...
Слайд № 21

СПОНУКАЮТЬ УЧНІВ ДО АКТИВНОГО МИСЛЕННЯ НА УРОЦІ РІЗНОМАНІТНІ ЦІКАВІ ВПРАВИ, РЕБУСИ, КРОСВОРДИ, ЗАГАДКИ. ГОЛОВНИМ ОБ’ЄКТОМ МОЄЇ УВАГИ Є ТВОРЧА ОСОБИСТІСТЬ УЧНЯ. ТОМУ Я В СВОЇЙ РОБОТІ ПРИДІЛЯЮ ВЕЛИКУ УВАГУ РОЗВИТКУ ТВОРЧИХ ЗДІБНОСТЕЙ ШКОЛЯРІВ. НА КОЖНОМУ УРОЦІ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ Я ВИКОРИСТОВУЮ МАТЕРІАЛ ЗІ СВОЄЇ ЗБІРОЧКИ “ІГРИ ТА ЦІКАВІ ВПРАВИ НА УРОКАХ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ.”

Виховна робота з класом має не менше значення, ніж навчальна діяльність. Діти з великим задоволенням приймають участь у позакласних заходах. Але вс...
Слайд № 22

Виховна робота з класом має не менше значення, ніж навчальна діяльність. Діти з великим задоволенням приймають участь у позакласних заходах. Але всім виступам передує велика підготовча робота, розвиток творчих здібностей учнів на уроках, під час виховних заходів. Учням класу дуже подобаються класні години, пов’язані з творчими завданнями, різноманітні турніри, вікторини.

У своїй виховній роботі дотримуюся принципу особистісного підходу до дитини, а саме: постійно вивчати і добре знати індивідуальні особ- ливості тем...
Слайд № 23

У своїй виховній роботі дотримуюся принципу особистісного підходу до дитини, а саме: постійно вивчати і добре знати індивідуальні особ- ливості темпераметру, риси характеру, погляди, смаки учнів. створювати належні умови для саморозвитку та самореалізації. постійно організовувати розвивальну діяльність дитини максимально спиратися на власну активність особистості організовувати і спрямовувати діяльність для досягнення успіху розвивати самостійність, ініціативу, самодіяльність учнів

ЯК КЛАСНИЙ КЕРІВНИК ПРИДІЛЯЮ БАГАТО УВАГИ ФОРМУВАННЮ ТА РОЗВИТКУ КОЛЕКТИВУ. УЧНІ КЛАСУ АКТИВНІ В СУСПІЛЬНОМУ ЖИТТІ КЛАСУ ТА ШКОЛИ, СИСТЕМАТИЧНО ПРИ...
Слайд № 24

ЯК КЛАСНИЙ КЕРІВНИК ПРИДІЛЯЮ БАГАТО УВАГИ ФОРМУВАННЮ ТА РОЗВИТКУ КОЛЕКТИВУ. УЧНІ КЛАСУ АКТИВНІ В СУСПІЛЬНОМУ ЖИТТІ КЛАСУ ТА ШКОЛИ, СИСТЕМАТИЧНО ПРИЙМАЮТЬ УЧАСТЬ У ШКІЛЬНИХ ВИСТУПАХ ХУДОЖНЬОЇ САМОДІЯЛЬ- НОСТІ, КОНКУРСАХ. ДУЖЕ ПОЛЮБЛЯЮТЬ УЧНІ ПОДОРОЖІ ТА ЕКСКУРСІЇ, ПІСЛЯ ЯКИХ ЗАЛИШАЮТЬСЯ НЕЗАБУТНІ ВРАЖЕННЯ.

НАЙКРАЩІ СПОРТСМЕНИ КЛАСУ
Слайд № 25

НАЙКРАЩІ СПОРТСМЕНИ КЛАСУ

НАШІ ЗАХОПЛЕННЯ
Слайд № 26

НАШІ ЗАХОПЛЕННЯ

Відпочиваємо разом
Слайд № 27

Відпочиваємо разом

“ДИТИНА – ЦЕ ДЗЕРКАЛО МОРАЛЬНОГО ЖИТТЯ БАТЬКІВ. ЗАВДАННЯ ШКОЛИ І БАТЬКІВ – ДАТИ КОЖНІЙ ДИТИНІ ЩАСТЯ.” В.О.СУХОМЛИНСЬКИЙ БАТЬКИ І ВЧИТЕЛІ МАЮТЬ СТАТ...
Слайд № 28

“ДИТИНА – ЦЕ ДЗЕРКАЛО МОРАЛЬНОГО ЖИТТЯ БАТЬКІВ. ЗАВДАННЯ ШКОЛИ І БАТЬКІВ – ДАТИ КОЖНІЙ ДИТИНІ ЩАСТЯ.” В.О.СУХОМЛИНСЬКИЙ БАТЬКИ І ВЧИТЕЛІ МАЮТЬ СТАТИ ПАРТНЕРАМИ У ТВОРЧОМУ ПРОЦЕСІ ВИХОВАННЯ УЧНІВ. ДИТИНА ВЧИТЕЛЬ БАТЬКИ

РОБОТА З БАТЬКАМИ Вивчення сімей учнів: спостереження, анкетування, відвідування сімей вдома. Батьківський всеобуч: бесіди, групові та індивідуальн...
Слайд № 29

РОБОТА З БАТЬКАМИ Вивчення сімей учнів: спостереження, анкетування, відвідування сімей вдома. Батьківський всеобуч: бесіди, групові та індивідуальні консультації, лекції, відкриті уроки та заходи, виставка дитячих робіт та їх аналіз. Спільна робота: загальношкільні збори, класні збори, родинні свята, громадські справи.

ДУЖЕ ВАЖЛИВО ВЖЕ З ПЕРШОГО РОКУ НАВЧАННЯ І ВИХОВАННЯ ДІТЕЙ В ШКОЛІ ЗРОБИТИ БАТЬКІВ СПІВУЧАСНИКАМИ ПЕДАГОГІЧНОГО ПРОЦЕСУ. ПРОВІДНОЮ ФОРМОЮ РОБОТИ З ...
Слайд № 30

ДУЖЕ ВАЖЛИВО ВЖЕ З ПЕРШОГО РОКУ НАВЧАННЯ І ВИХОВАННЯ ДІТЕЙ В ШКОЛІ ЗРОБИТИ БАТЬКІВ СПІВУЧАСНИКАМИ ПЕДАГОГІЧНОГО ПРОЦЕСУ. ПРОВІДНОЮ ФОРМОЮ РОБОТИ З БАТЬКАМИ ВВАЖАЮ ПРОВЕДЕННЯ РОДИННИХ СВЯТ.

ПОСТІЙНА СПІВПРАЦЯ З БАТЬКАМИ: ДОПОМОГА ПРИ ОФОРМЛЕННІ КЛАСНОЇ КІМНАТИ, ПРИДБАННЯ НАОЧНОСТІ, ЗА – МІНА СТАРИХ ВІКОН ТА ДВЕРЕЙ НА СУЧАСНІ, УЧАСТЬ В ...
Слайд № 31

ПОСТІЙНА СПІВПРАЦЯ З БАТЬКАМИ: ДОПОМОГА ПРИ ОФОРМЛЕННІ КЛАСНОЇ КІМНАТИ, ПРИДБАННЯ НАОЧНОСТІ, ЗА – МІНА СТАРИХ ВІКОН ТА ДВЕРЕЙ НА СУЧАСНІ, УЧАСТЬ В ЕКСКУРСІЯХ, КОНКУРСАХ, СВЯТАХ, РОБОТА З БАТЬКІВСЬКИМ КОМІТЕТОМ І Т. Д.

НАШІ МАМИ ЗАВЖДИ З НАМИ І ВДОМА, І В ШКОЛІ.
Слайд № 32

НАШІ МАМИ ЗАВЖДИ З НАМИ І ВДОМА, І В ШКОЛІ.

Працювати над розвитком творчої особистості учня. Продовжувати вдосконалювати наповнюваність та зміст портфоліо З метою підвищення педагогічної май...
Слайд № 33

Працювати над розвитком творчої особистості учня. Продовжувати вдосконалювати наповнюваність та зміст портфоліо З метою підвищення педагогічної майстерності займатися самоосвітою Продовжувати поповнювати відеотеку семінарами, відкритими уроками, шкільними та позашкільними заходами.

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.

Приклад завдання з олімпіади Українська мова. Спробуйте!