З чого складається повітря. Збережемо повітря чистим

Опис документу:
Мета: розширювати уявлення учнів про повітря; за допомогою дослідів ознайомити із властивостями повітря (повітря існує, займає частину простору, розширюється під час нагрівання); розширювати уявлення учнів про використання повітря; виховувати дбайливе ставлення до природи.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися
Опис презентації окремими слайдами:
З чого складається повітря. Збережемо повітря чистим
Слайд № 1

З чого складається повітря. Збережемо повітря чистим

Чому потрібно дбати про чистоту повітря?
Слайд № 2

Чому потрібно дбати про чистоту повітря?

Слайд № 3

Повітря – середовище існування живих істот. Воно допомагає літати й планерувати багатьом тваринам, а рослинам – розсіювати насіння і займати нові м...
Слайд № 4

Повітря – середовище існування живих істот. Воно допомагає літати й планерувати багатьом тваринам, а рослинам – розсіювати насіння і займати нові місця

Слайд № 5

Зважуємо повітря
Слайд № 6

Зважуємо повітря

Повітря в спальні
Слайд № 7

Повітря в спальні

Так людина навчилась використовувати повітря
Слайд № 8

Так людина навчилась використовувати повітря

Безповітряний простір
Слайд № 9

Безповітряний простір

Забруднення атмосфери
Слайд № 10

Забруднення атмосфери

Правила безпеки у лісі, в полі, на луках Не розпалювати багаття в лісі, коли стоїть суха, жарка погода. Вогнище розводять не ближче ніж на 50 м від...
Слайд № 11

Правила безпеки у лісі, в полі, на луках Не розпалювати багаття в лісі, коли стоїть суха, жарка погода. Вогнище розводять не ближче ніж на 50 м від хвойних дерев. Багаття слід заливати водою або засипати землею, піском. Суворо забороняється розпалювати вогонь і навіть запалювати сірники на полях у період дозрівання хлібів, збирання урожаю. Не розводити вогнища там, де суха трава, стоять копиці сіна. Побачивши пожежу, повідомити про це дорослих. Гасити пожежу віником з гілок листяних дерев, закидати землею, піском, заливати водою.

Слайд № 12

Кросворд “Повітря” 1 2 3 4 5 6
Слайд № 13

Кросворд “Повітря” 1 2 3 4 5 6

Кросворд “Повітря” Як називається термометр, яким вимірюють температуру тіла людини? Газ, який виділяється при диханні живих організмів. Що виділяю...
Слайд № 14

Кросворд “Повітря” Як називається термометр, яким вимірюють температуру тіла людини? Газ, який виділяється при диханні живих організмів. Що виділяють рослини при диханні? Газ, якого в повітрі найбільше? Що відбувається з повітрям при нагріванні? Прилад, яким вимірюють температуру тіла.

Підсумок уроку: Доповни речення: Повітря нам потрібне всім І дорослим, і … (малим), Мені, тобі, звірятку, … (пташці), Листочку, квіточці, … (комашц...
Слайд № 15

Підсумок уроку: Доповни речення: Повітря нам потрібне всім І дорослим, і … (малим), Мені, тобі, звірятку, … (пташці), Листочку, квіточці, … (комашці), Чи під воду ми … (пірнаєм) Все ж повітря … (споживаєм). Комашка по землі … (повзе) І та повітрям … (дихає).

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Технологія розвитку критичного мислення у сучасному освітньому середовищі»
Черниш Олена Степанівна
36 годин
590 грн
590 грн