і отримати безкоштовне
свідоцтво про публікацію
! В а ж л и в о
Предмети »

"ВВП "Бібліокреатив"

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Проект відкритого виховного простору Каховської гімназії

Назва проекту: «Бібліокреатив» Автор: Стрельчук Світлана Іванівна

Зміст проекту

1. Цілі

Для чого це ми робимо?

Які результати хочемо отримати? (наші очікування)

Реалізація індивідуального творчого потенціалу користувачів бібліотеки Каховської гімназії; розвиток інтелектуальних і творчих здібностей (дослідництва, критичного мислення, ораторства, акторських, літературних, організаторських здібностей тощо) самостійності, ініціативності, впевненості, прагнення до успіху через нетрадиційні методи й форми бібліотечної роботи.

2. Задачі

Як ми досягнемо цілей? (технологічний аспект)

МАН, дебати, конференції «Модель ООН», лялькові вистави, інсценізації, літературні вітальні, бібліоперфоманси, зустрічі з письменниками, екскурсії, віртуальні екскурсії, інтелектуальні (в т.ч. вікторини, настільні, медіа - ) ігри, конкурси, фестивалі, тренінги, театралізовані свята, флеш – моби.

3. Умови

Які необхідні ресурси? (матеріальні, інформаційні, людські тощо)

Проектор, ноутбук або комп’ютер (мультимедійна дошка), доступ до Інтернету, соціальні мережі, сучасні інформаційні технології й веб-ресурси (Prezy, Calameo, Voki, Voka-Loka тощо), комплект ляльок – рукавичок, ширма, настільні ігри, канцприладдя, призовий фонд

4. Заходи

Підготовчий етап

Основний етап

протягом навчального року

Заключний етап

Травень – червень 2017

Виявлення потреб й інтересів користувачів (спостереження, аналіз масової роботи минулих років) - постійно

«Придбання» ідей на «Ярмарку бібліотечних інновацій» - червень 2016

Творче опрацювання й корекція ідей у відповідності до потреб користувачів, розробка, допрацювання сценаріїв заходів - серпень 2016

Реалізація ідей згідно з планом роботи:

Проект «Велике читання» за творчістю Рея Бредбері (7а, 11-ті кл.)

Бібліотечний флеш-моб «Кожна книга має свій голос» (8, 11 кл)

Лялькові вистави: «Азбука дорожнього руху» (1-4, 11б) …

Віртуальна екскурсія «Нові імена на карті Каховки» (6-7, 11 кл.)

Екскурсія «Історія українського війська» (11 кл.)

Настільні ігри «50-зірковий Ігроленд» (9 – 11), «У пошуках знайомих незнайомців» (4-5 кл.)

Медіа-ігри: Цикл «Народознавчі забавлянки для Петрика та Улянки» : Етно – подіум «Українята на святі» (4 кл), «Барвистий оберіг» (5 – 6 кл), вікторина – візерунок «Країна, що заквітчана любов’ю та красою» (7-8 кл.)

Цикл «Ігри патріотів Херсонщини»: «Зелене диво Херсонщини» (4 – 5 кл.), «Лицарі Таврійського краю», «Етнічний калейдоскоп Херсонщини» (6-7 кл.), «Ерудит – мандри», «Літературний круїз», «Мистецька палітра Херсонщини», «Перлини Таврійського краю» (8-9 кл.)

Цикл «Літературний Альбіон»: «Вінні – Пух», «Аліса в Країні Чудес», «Меррі Поппінс», «Книга джунглів», «Мандри Гуллівера»

Медіа – гра «Таємничій манускрипт»

Медіа – гра «Літературна Каховщина» …

Літературно – фінансова гра «Cash - flow по-херсонськи» (7-9 кл.)

Дебати «Козацтво є гарним прикладом до наслідування» …

Бібліо - perfomance «Пішла, бо знала, повернеться…» …

Міська літературна вітальня «Леонід Глібов»

«Бренд – автор – шоу» (зустрічі з письменниками)

Свята – до Всеукраїнського дня бібліотек (міське), «Знайомство з бібліотекою» (1 кл.)

Конференція «Модель ООН» (8 – 11 кл.)

МАН, поточні творчі й дослідницькі конкурси, н.п. «Душею прагнемо до миру»

Фестиваль «Поетичний камертон Ліни Костенко» (обл.)

Конкурс «Книгоманія» (6 – 7 кл.)

«Тиждень шаленого читання»

Змагання «Я можу прочитати 50 книжок»

Літературне доміно «Галопом по Європам»

Тренінги, соціальні ігри «від бібліотеки» (тематика – за потребою)

Відвідування драматичного театру

Опитування, тестування на літературно – бібліотечну тематику в соцмережах

Анонси подій у соцмережах - «Книжкові історії від аватарки»

Висвітлення подій (новина, фото, відео) і матеріалів у соцмережах.

Внесення власних медіа-ігор до міжрегіонального ігрового банку «Велика читацька пригода»

Оформлення звіту з реалізації «придбаних» ідей

Презентація звіту й власних ідей на «Ярмарку бібліотечних інновацій – 2017»

5. Строки

Коли краще робити?

Протягом навчального року

6. Виконавці

Цільова група учнів

Педагоги

Партнери

Бібліотекар , учні (1 – 11 кл.), педагогічні працівники Каховської гімназії, Партнери: Залучені спеціалісти, Каховська міська універсальна бібліотека, Херсонська обласна бібліотека для дітей ім. Дніпрової Чайки, Криворізька ЗОШ № 68

7. Управління

Як збирати і обробляти інформацію?

Як контролювати?

Як координувати?

Як регулювати і коригувати?

Як аналізувати?

Аналіз динаміки залучення учнів до масової роботи бібліотеки,

Результативність участі в конкурсах, конференціях, фестивалях – міських, обласних, міжрегіональних, всеукраїнських

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу

Опис документу:
Опис проекту Відкритого Виховного Простору бібліотеки Каховської гімназії "Бібліокреатив"

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Організація ефективної діяльності практичного психолога в закладі освіти»
Мельничук Вікторія Олексіївна
36 годин
590 грн
295 грн

Бажаєте дізнаватись більше цікавого?


Долучайтесь до спільноти