і отримати безкоштовне
свідоцтво про публікацію
Предмети »

"ВВП "Бібліокреатив"

Перегляд
матеріалу
Отримати код

Проект відкритого виховного простору Каховської гімназії

Назва проекту: «Бібліокреатив» Автор: Стрельчук Світлана Іванівна

Зміст проекту

1. Цілі

Для чого це ми робимо?

Які результати хочемо отримати? (наші очікування)

Реалізація індивідуального творчого потенціалу користувачів бібліотеки Каховської гімназії; розвиток інтелектуальних і творчих здібностей (дослідництва, критичного мислення, ораторства, акторських, літературних, організаторських здібностей тощо) самостійності, ініціативності, впевненості, прагнення до успіху через нетрадиційні методи й форми бібліотечної роботи.

2. Задачі

Як ми досягнемо цілей? (технологічний аспект)

МАН, дебати, конференції «Модель ООН», лялькові вистави, інсценізації, літературні вітальні, бібліоперфоманси, зустрічі з письменниками, екскурсії, віртуальні екскурсії, інтелектуальні (в т.ч. вікторини, настільні, медіа - ) ігри, конкурси, фестивалі, тренінги, театралізовані свята, флеш – моби.

3. Умови

Які необхідні ресурси? (матеріальні, інформаційні, людські тощо)

Проектор, ноутбук або комп’ютер (мультимедійна дошка), доступ до Інтернету, соціальні мережі, сучасні інформаційні технології й веб-ресурси (Prezy, Calameo, Voki, Voka-Loka тощо), комплект ляльок – рукавичок, ширма, настільні ігри, канцприладдя, призовий фонд

4. Заходи

Підготовчий етап

Основний етап

протягом навчального року

Заключний етап

Травень – червень 2017

Виявлення потреб й інтересів користувачів (спостереження, аналіз масової роботи минулих років) - постійно

«Придбання» ідей на «Ярмарку бібліотечних інновацій» - червень 2016

Творче опрацювання й корекція ідей у відповідності до потреб користувачів, розробка, допрацювання сценаріїв заходів - серпень 2016

Реалізація ідей згідно з планом роботи:

Проект «Велике читання» за творчістю Рея Бредбері (7а, 11-ті кл.)

Бібліотечний флеш-моб «Кожна книга має свій голос» (8, 11 кл)

Лялькові вистави: «Азбука дорожнього руху» (1-4, 11б) …

Віртуальна екскурсія «Нові імена на карті Каховки» (6-7, 11 кл.)

Екскурсія «Історія українського війська» (11 кл.)

Настільні ігри «50-зірковий Ігроленд» (9 – 11), «У пошуках знайомих незнайомців» (4-5 кл.)

Медіа-ігри: Цикл «Народознавчі забавлянки для Петрика та Улянки» : Етно – подіум «Українята на святі» (4 кл), «Барвистий оберіг» (5 – 6 кл), вікторина – візерунок «Країна, що заквітчана любов’ю та красою» (7-8 кл.)

Цикл «Ігри патріотів Херсонщини»: «Зелене диво Херсонщини» (4 – 5 кл.), «Лицарі Таврійського краю», «Етнічний калейдоскоп Херсонщини» (6-7 кл.), «Ерудит – мандри», «Літературний круїз», «Мистецька палітра Херсонщини», «Перлини Таврійського краю» (8-9 кл.)

Цикл «Літературний Альбіон»: «Вінні – Пух», «Аліса в Країні Чудес», «Меррі Поппінс», «Книга джунглів», «Мандри Гуллівера»

Медіа – гра «Таємничій манускрипт»

Медіа – гра «Літературна Каховщина» …

Літературно – фінансова гра «Cash - flow по-херсонськи» (7-9 кл.)

Дебати «Козацтво є гарним прикладом до наслідування» …

Бібліо - perfomance «Пішла, бо знала, повернеться…» …

Міська літературна вітальня «Леонід Глібов»

«Бренд – автор – шоу» (зустрічі з письменниками)

Свята – до Всеукраїнського дня бібліотек (міське), «Знайомство з бібліотекою» (1 кл.)

Конференція «Модель ООН» (8 – 11 кл.)

МАН, поточні творчі й дослідницькі конкурси, н.п. «Душею прагнемо до миру»

Фестиваль «Поетичний камертон Ліни Костенко» (обл.)

Конкурс «Книгоманія» (6 – 7 кл.)

«Тиждень шаленого читання»

Змагання «Я можу прочитати 50 книжок»

Літературне доміно «Галопом по Європам»

Тренінги, соціальні ігри «від бібліотеки» (тематика – за потребою)

Відвідування драматичного театру

Опитування, тестування на літературно – бібліотечну тематику в соцмережах

Анонси подій у соцмережах - «Книжкові історії від аватарки»

Висвітлення подій (новина, фото, відео) і матеріалів у соцмережах.

Внесення власних медіа-ігор до міжрегіонального ігрового банку «Велика читацька пригода»

Оформлення звіту з реалізації «придбаних» ідей

Презентація звіту й власних ідей на «Ярмарку бібліотечних інновацій – 2017»

5. Строки

Коли краще робити?

Протягом навчального року

6. Виконавці

Цільова група учнів

Педагоги

Партнери

Бібліотекар , учні (1 – 11 кл.), педагогічні працівники Каховської гімназії, Партнери: Залучені спеціалісти, Каховська міська універсальна бібліотека, Херсонська обласна бібліотека для дітей ім. Дніпрової Чайки, Криворізька ЗОШ № 68

7. Управління

Як збирати і обробляти інформацію?

Як контролювати?

Як координувати?

Як регулювати і коригувати?

Як аналізувати?

Аналіз динаміки залучення учнів до масової роботи бібліотеки,

Результативність участі в конкурсах, конференціях, фестивалях – міських, обласних, міжрегіональних, всеукраїнських

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу

Опис документу:
Опис проекту Відкритого Виховного Простору бібліотеки Каховської гімназії "Бібліокреатив"
  • Додано
    12.08.2018
  • Розділ
    Виховна робота
  • Клас
    12 Клас
  • Тип
    Інші методичні матеріали
  • Переглядів
    81
  • Коментарів
    0
  • Завантажень
    0
  • Номер матеріала
    RY873883
  • Вподобань
    0
Курс:«Розвиток особистості на всіх вікових етапах життя»
Черниш Олена Степанівна
36 годин
1400 грн
590 грн

Бажаєте дізнаватись більше цікавого?


Долучайтесь до спільноти

«Методичний
тиждень 2.0»
Головний приз 500грн
Взяти участь