і отримати безкоштовне
свідоцтво про публікацію
Предмети »

Втілення в образіСіндбада-Мореплавцявіри в перемогу людини над обставинами.

Перегляд
матеріалу
Отримати код

Урок № ___

Тема. Втілення в образі Сіндбада-Мореплавця віри в перемогу людини над обставинами.

Мета: розвивати навички аналізу художнього твору, формування вміння вдумливого і послідовного читання, формувати думку, вміння грамотно її висловлювати, виховувати сміливість, порядність.

Кожний свого щастя коваль.

Прислів’я.

Хід уроку

І. Перевірка домашнього завдання.

2. Літературна гра « Про кого йде мова?»

  1. « Їх було багато, мов сарани. Вони кинулись до корабля і видерлися на нього. Вони вкриті волоссям, наче чорною повстю. У них жовті очі й чорні обличчя…» ,( Про диких мавп)

  2. « Очі його були як дві жарини, зуби - як кабанячі ікла, рот – як колодязь, губи – як у верблюда, нігті – як кігті у лева, а вуха звішувалися аж до плечей» ( Чорний велет – людожер )

  3. « Я взяв шматок дерева, прив’язав собі до ніг, другий прив’язав до лівого боку, а третій – до правого. Ще одну деревину я прилаштував до живота…» ( Про Сіндбада – Мореплавця)

ІІ. Мотивація навчальної діяльності.

  1. Слово вчителя

На попередньому уроці ми говорили про те, що одна із обов’язкових ознак казки – випробування героя. Сьогодні, користуючись змістом третьої подорожі Сіндбада ми розглянемо, які перешкоди довелося долати герою.

ІІІ. Робота над темою уроку.

  1. Бесіда

  • Що таке казка?

  • Які типи казок ви знаєте?

  • Хто розповідає казки у збірці «Тисяча і одна ніч»?

  • Скільки подорожей здійснив Синдбд?

  • Що змушує його подорожувати?

  • До якого типу належить казка Синдбад-Мореплавець?

  • З ким зустрівся Синдбад під час третьої подорожі?

  • Що допомагає йому уникати небезпек і рятувати себе?

  1. Творча робота.

Завдання учням.

  1. Складання карти третьої подорожі Сіндбада.

Карта третьої подорожі Сіндбада

Корабель

знову на кораблі

Знову на кораблі

  1. Робота над складанням характеристики Сіндбада.

Робота в зошитах. Запис до зашитів.

Тема казки: розповідь про відважного купця, мандрівника, відкривача нових земель.

Головна думка: прославлення сміливого відкривача нових земель, а в його образі усіх люденй, які мають у житті активну позицію, досягають мети та успіху.

Головний герой казки – Сіндбад – Мореплавець. Це активна людина, любить мандрувати, пізнавати щось нове, захоплюється красою природи, нових міст, чемний, доброзичливий, прислухається до порад оточуючих його людей, скромний, вміє визнавати свої помилки.

IV. Узагальнення результатів роботи.

Сенкан

Сіндбад

Сміливий

Безстрашний

Допитливий

Не впадає у відчай

Життєрадісний

Оптимістичний

Кмітливий

Чесний

Добрий

Мореплавець

V. Підсумок уроку.

  • Що називається чарівною казкою?

  • Чи казка про Сіндбада – Мореплавця належить до чарівних казок?

  • Які почуття у нас викликають головні герої? Чому?

  • Поясніть значення епіграфу нашого уроку « Кожний свого щастя коваль». Чи справді це так?

VI. Завдання додому.

Прочитати казку братів Грімм « Пані Метелиця

Робота в групах

Завдання: 1гр. Скласти цитатний план до балади (Див. дод. 3)

Додаток 3

(Орієнтований план)

  1. «Король Франциск сидів;… очікуючи бою…»

  2. «Король дав знак рукою…»

  3. «Із гривою густою у всій красі виходить…»

  4. «Король рукою знав махнув…»

  5. «Тигр сміливо пригнув…»

  6. «І втретє знак рукою…»

  7. «Два барси… одним стрибком…»

  8. «Зненацька у низ з балкона рукавичка…»

  9. «Лицемірно всміхається обраниця…»

  10. «Делорж у грабовім мовчанні між звірі йде…»

  11. «Зійшов спокійно на балкон…»

  12. «…в обличчя рукавичку їй він кинув…»

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу

  • Додано
    11.08.2018
  • Розділ
    Зарубіжна література
  • Клас
    5 Клас
  • Тип
    Конспект
  • Переглядів
    89
  • Коментарів
    0
  • Завантажень
    0
  • Номер матеріала
    TJ640494
  • Вподобань
    0
Курс:«Професійний розвиток педагогічних працівників. Як навчати дорослих ефективно? »
Просіна Ольга Володимирівна
36 годин
1400 грн
590 грн

Бажаєте дізнаватись більше цікавого?


Долучайтесь до спільноти

«Методичний
тиждень 2.0»
Головний приз 500грн
Взяти участь