Встановлення смислових і граматичних зв’язків між словами в реченнях.

Опис документу:
Дана презентація створена для творчих, креативних вчителів, які прагнуть розвивати творчий потенціал учнів. В розробці використано різні форми роботи на різних етапах уроку. Завантажте та використовуйте для вашого уроку та задоволення..

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися
Опис презентації окремими слайдами:
Встановлення смислових і граматичних зв’язків між словами в реченнях.
Слайд № 1

Встановлення смислових і граматичних зв’язків між словами в реченнях.

Загадка . Входять у неї сліпими, А виходять зрячими. Великий будинок у місті стоїть, Та завжди, як вулик бджолиний, шумить. Як чаша, він повний зна...
Слайд № 2

Загадка . Входять у неї сліпими, А виходять зрячими. Великий будинок у місті стоїть, Та завжди, як вулик бджолиний, шумить. Як чаша, він повний знаннями, Ласкавий будинок цей з нами.

Каліграфічна хвилинка. Лі іц це ей ліцей
Слайд № 3

Каліграфічна хвилинка. Лі іц це ей ліцей

Словниковий диктант.
Слайд № 4

Словниковий диктант.

У птахів також є своя школа чи ліцей, а може, гім- назія. Маленьких пінгвінів навчає вчитель. Слуха- ють його ці чудові птахи. Вони не схожі на зви...
Слайд № 5

У птахів також є своя школа чи ліцей, а може, гім- назія. Маленьких пінгвінів навчає вчитель. Слуха- ють його ці чудові птахи. Вони не схожі на звичайних. Пінгвіни літають у воді, а не в повітрі. Під водою ма- хають коротенькими крильцями так швидко, що ри- бу наздоганяють. А ходять вони, як стовпчики. Умі- ють вони оберігати себе і від ворога. Колективна робота. Складіть словосполучення із виділеними словами. Складіть речення. Визначте головне й залежне слово.

Слайд № 6

Робота в парах. Який? хто? Що роблять? як? Яке? що? Що роблять? куди? Яке? хто? Що робить? чим? Запишіть утворене речення зі словосполученням. Утво...
Слайд № 7

Робота в парах. Який? хто? Що роблять? як? Яке? що? Що роблять? куди? Яке? хто? Що робить? чим? Запишіть утворене речення зі словосполученням. Утворіть і запишіть словосполучення за питаннями.

Вправа “Броунівський рух”. Складіть і запишіть речення за питаннями. 1.Який? хто? куди? що зробив? 2.Яка? що? що зробила? яких? кого? Підкресліть о...
Слайд № 8

Вправа “Броунівський рух”. Складіть і запишіть речення за питаннями. 1.Який? хто? куди? що зробив? 2.Яка? що? що зробила? яких? кого? Підкресліть основу речення. Складіть і запишіть речення за питаннями. 1.Що робить? яке? що? звідки? Встановіть зв’язок слів у реченні. Складіть і запишіть речення за питаннями. 1.Коли? що роблять?хто? куди? Постав питання від головного слова до залежного

Гра «визнач зайве слово”. У кожному ланцюжку слів визначте зайве та поясніть свій вибір. Сміється, регоче, усміхається, пише. Пише, письменник, руч...
Слайд № 9

Гра «визнач зайве слово”. У кожному ланцюжку слів визначте зайве та поясніть свій вибір. Сміється, регоче, усміхається, пише. Пише, письменник, ручка, писанка. Різнокольоровий,багатокольоровий, фарба, пістрявий. Пише (чим?) Ручка (яка?) Фарба (яка?)

Вправа “Мікрофон”.
Слайд № 10

Вправа “Мікрофон”.

Домашнє завдання.
Слайд № 11

Домашнє завдання.

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.

Приклад завдання з олімпіади Українська мова. Спробуйте!
До ЗНО з УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ ТА ЛІТЕРАТУРИ залишилося:
0
4
міс.
0
6
дн.
0
3
год.
Готуйся до ЗНО разом із «Всеосвітою»!