і отримати безкоштовне
свідоцтво про публікацію
! В а ж л и в о
Акція
Вебінарний безліміт
Заощаджуйте понад 5000грн

Замовляйте усі свідоцтва за вебінари (понад 90 вебінарів)

з 12 липня
до 25 липня
199грн
з 26 липня
до 15 серпня
299грн
з 16 серпня
до 31 серпня
399грн
Активуйте «Вебінарний Безліміт» та отримайте
30 днів необмеженого доступу до 90 вебінарів
Предмети »

Всі на свято першого десятка.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Тема. Всі на свято першого десятка .

Мета. Закріпити обчислювальні павички додавання та віднімання у межах вивчених випадків до 10; вчити давати повні відповіді на запитання; розвивати мислення, пам'ять, швидкість при розв'язуванні прикладів і задач; прищеплювати інтерес до уроків математики.

Додатковий та ілюстративний матеріали: лічильний матеріал, демонстраційні цифри, зображення героїв мультфільмів.

Хід уроку

I. Організація класу.

II. Повідомлення теми та мети уроку.

- Сьогодні у нас свято першого десятка. Ви зустрінетеся з Томом та Джеррі, з чудовими героями мультфільму «Ну, постривай!», з Бабою Ягою та продемонструєте їм свої знання. Дізнаєтеся дуже багато цікавого та корисного для життя. Як ви вважаєте, чи можемо ми проводити це свято без цифр? Звичайно, ні. До нас у гості завітали Цифри. (На дошці малюнки казкових цифр).

ПІ. Виступ Цифр першого десятка.

Послухайте вірші про цифри. Але про які цифри йдеться, відгадайте самі.

1

Ця цифра

Тонка й струнка, мов спиця.

2

А у цієї цифри

Кругла голова.

З

Наступна цифра - третій із значків,

Складається із двох гачків.

4

А ось цифра жартівливо,

Вигинає лікоть вліво.

5

Ця цифра

Любить дуже танцювати.

Руку вправо простягає,

Ніжку бубликом згинає.

6

Наступна, немов замок:

Знизу круг, вгорі гачок.

7

Цифра ця, як кочерга,

В неї, бач, одна нога.

8

Далі - два кільця.

Без початку та кінця.

9

Цифра ця

Наче в цирку акробатка,

Сторчака як перевернеться,

Зразу шісткою обернеться.

0

Я — круглий, наче буква «О», цифра – ніщо .

Як стою я сам самісінький,

то й не значу нічогісінько.

Та як одиницю поруч поставити ліворуч,

То із двох значків у нас цифра 10 стане враз!

(Вчитель читає дітям казочку).

Ось круглий нуль, або нічого, послухай казочку про нього.

Веселий Нуль прошепотів сусідці-одиниці:

З тобою поруч я б хотів постояти, сестрице! Та Одиниця каже:

Ні! Ти Нуль, число нікчемне,

Не стій зі мною, бо мені це зовсім неприємно!

А Нуль на це:

- Я знаю сам, що в світі значу мало.

Та якби поруч стати нам, десяткою б ти стала.

Поглянь на себе: ти ж у нас мала і худорлява,

Та станеш більшою ти враз, коли я стану справа.

IV. Завдання на швидкість.

1. До нас у гості на урок завітали герої мультфільму «Ну, постривай!» та принесли із собою капелюх із цифрами.

Але вони не знають, як називається кожна цифра. Допоможемо їм пригадати їхні назви.

(Вчитель ходить поміж рядами з капелюхом. Учні витягують цифри та називають їх).

2. Коли герої мультфільму «Ну, постривай!» до нас поспішали, то ненароком зачепили цифри, що на дошці, і вони переплуталися. Допоможіть їм розташувати цифри по порядку.

5, 7, 9, 8, 6

4, 1, 3, 6, 2

(Два учні за бажанням розташовують цифри на швидкість).

3. Зайчик приніс вам таке завдання: складіть гриби до кошика. Номер кошика відповідає розв'язку прикладів, записаних на шапках грибів. Групова робота.

5 + 1 7 + 0 8 – 1 1 + 4 2 + 3 0 + 5 3 + 3

5 + 2 6 – 1 4 + 3 7 – 2 2 + 4 6 + 1 6 – 0 7 – 1

4. Вовчик теж приніс вам завдання: ти часу свого не гай, оці цифри порівняй .

(Завдання для кожного ряду).

10...10 3...9 2...5

8...4 9...9 5...З

5..9 2...4 0...10

6..,2 7...1 5...5

8...2 9...2 6...1

0...9 6...0 7...3

1...9 10...6 8...0

(Учні «ланцюжком» розв'язують приклади на швидкість біля дошки)

5. Останнє завдання вони знайшли для вас : складіть та розв'яжіть задачу за малюнком.

(Вчитель вішає на дошку малюнок задачі. Учні складають задачу, розв'язують її та записують у зошити).

V. Фізкультхвилинка. https://youtu.be/A09aJ3gvLWs

VI. Зустріч із Томом та Джеррі.

- Тобі , Томе, я даю 5 цукерок. Одну цукерку ти віддав другу. Скільки цукерок у тебе залишилося? – запитав Джеррі.

- П'ять! - відповів йому Том.

- Чому ж п'ять? Ти ж дав другу одну! - сказав Джеррі.

  • Нікому нічого я не дам! Я люблю цукерки! - відповів Том.

  • Діти, шо ви порадите йому? (З друзями треба ділитися) Чи правильно Том розв'язав задачу? Допоможіть йому розв'язати цю задачу.

- А тепер Том задасть вам декілька задач і подивиться, чи вмієте ви їх розв'язувати .

1. Віршовані задачі.

Горобець і три синиці

Он летять до годівниці.

Скільки птахів, підкажіть,

Будуть вдячні за обід?

Ось у човнику рибалка,

Ловить рибку він для татка.

Карасів зловилось 5 ,

4 щуки на гачках висять.

Ви всі рибки полічіть, їх у відерце покладіть.

Біля річки 3 вербички

Хилять коси до водички .

Ну, а ще 4 збоку

Задивились на сороку.

Ви по берегу пройдіть,

Всі дерева полічіть.

  1. Кіт ганявся за мишками. Миші котика злякались і у приклади схопились. Які знаки закрили мишенята?

VІ. Зустріч з Бабою Ягою.
- Діти , до нас у клас залетіла Баба Яга. Вона схопила чарівну Королеву Математики. Давайте її врятуємо, але для цього треба виконати всі завдання Баби Яги. Ви згодні? Тоді вперед на порятунок Королеви Математики.

Завдання І

На вигоні паслися гуси. Скажіть Бабі Язі, скільки було гусей, якщо в них було шість лап?

Завдання ІІ

З яких геометричних фігур складено цих чоловічків? (Чоловічків намальовано на дошці).

Завдання ІІІ : Гра «М'ячик»

Вчитель по черзі задає дітям приклади, кидаючи м'яч, вони розгадують їх.

Завдання ІV

Побудувати у зошитах відрізок довжиною 6 сантиметрів,

- Молодці, діти! Ви впоралися з усіма завданнями Баби Яги. Вона нічого не могла зробити і відпустила Королеву Математики. Вона прийшла до нас.

(Вчитель вішає на дошку малюнок Королеви Математики).

VIІІ. Підсумок уроку.

- Королева Математики дуже задоволена нашою працею на сьогоднішньому уроці. Вона побачила, що ви дуже добре знаєте математику, і за це вона дарує вам ці чудові подарунки. (Вчитель роздає дітям подарунки: закладинки, клендарики. олівці, зошити тощо).

Але вже час прощатися. Ми всі вам кажемо: «До побачення. До нових зустрічей!

Опис документу:
НУШ. Урок з математики в 1 класі на закріплення чисел першого десятка. Допоможе в ігровій формі повторити склад чисел, вміння рахувати в межах 10 та лічити до 10 в прямому та зворотньому напрямку. Розвиватиме бажання працювати в команді.

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Розвиток цифрового інтелекту учителя: путівник по цифрових інструментах в ефективній організації і проведенні освітнього процесу»
Ілляхова Марина Володимирівна
36 годин
590 грн
354 грн

Бажаєте дізнаватись більше цікавого?


Долучайтесь до спільноти