Всесвітньовідомі дослідники. Рудольф Дизель і його мотор.

Опис документу:
Метою уроку є -Поглибити знання учнів про лексичні одиниці за темою уроку , тренувати їх вживання в усному та писемному мовленні; • розвивати навички письма, аудіювання, читання і перекладу, усного мовлення, розвивати інтерес до вивчення німецької мови; • виховувати повагу до товаришів, до слова

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код

9(9) клас

Тема: Всесвітньовідомі дослідники. Рудольф Дизель і його мотор.

Мета:

  • Поглибити знання учнів про лексичні одиниці за темою уроку , тренувати їх вживання в усному та писемному мовленні;

  • розвивати навички письма, аудіювання, читання і перекладу, усного мовлення, розвивати інтерес до вивчення німецької мови;

  • виховувати повагу до товаришів, до слова

Хід уроку

  1. Організаційний момент

  • привітання

Steht bitte auf! Guten Tag! Setzt euch bitte!

  • звіт чергових

Welcher Wochentag ist heute? Welches Datum haben wir heute?

Wer fehlt?

  • запис дати у зошити

Schreibt Datum in eure Hefte

  • Повідомлення теми і мети уроку

  1. Уведення в іншомовну атмосферу

Fischer Fritz fischt frische Fische. Frische Fische fischt Fischer Fritz.

Рибак Фріц ловить свіжу рибу, свіжу рибу ловить рибалка Фріц.Frische Fische fischte Fischers Fritze

  1. Перевірка домашнього завдання

Jetzt wollen wir die Hausaufgaben kontrollieren. Wer hat die Hausaufgabe nicht

gemacht?

Впр.6 ст.113

  1. Введення нової лексики

Der Forscher, das Genie, der Wegbereiter, hervorragend, bewerten, herstellen, anmelden, auflösen, ausrüsten.

  1. Розвиток навичок читання

Впр.2 ст.114

Впр.3(б) ст.116

  1. Розвиток навичок аудіювання

Впр.3 ст.115

Höre die Fragen zum Text und antworte kurz in den Pausen.

Von wem wurde die Online-Umfrage durchgeführt? — Vom Magazin

FOCUS.

Was war das Thema der Umfrage?

Wie viele Forscher wurden in die Liste eingetragen?

Wie wurden dann die Forscher bewertet?

Von wem wurde lange Zeit die führende Position belegt?

Wer war der Sieger der Umfrage?

Welche Durchschnittsnote bekam der Sieger?

Auf welchen Platz kam Albert Einstein?

  1. Розвиток навичок мовлення

Впр.4 ст.115 Робота в групах

Führt eine Umfrage in der Klasse zum Thema „Die bekanntesten

Forscher aller Zeiten“ durch und erstellt eine Ranking-Liste.

A: Wer kann deiner Meinung nach als hervorragendster Forscher aller

Zeiten gelten?

B: Ich glaube, das ist …, weil…

Впр.2 ст.116

Впр.4(а) ст.117

  1. Розвиток навичок письма

Впр.3 ст.115

Von wem wurde die Online-Umfrage durchgeführt?

— Vom Magazin FOCUS.

Was war das Thema der Umfrage?

Die hervorragendsten Forscher aller Zeiten.

Wie viele Forscher wurden in die Liste eingetragen?

— 70 Forscher.

Wie wurden dann die Forscher bewertet? —

Mit Schulnoten 1 bis 6.

Von wem wurde lange Zeit die führende Position belegt?

— Von Albert Einstein.

Wer war der Sieger der Umfrage? — Leonardo da Vinci.

Welche Durchschnittsnote bekam der Sieger?

— 1,61.

Auf welchen Platz kam Albert Einstein? — Auf Platz 4.

  1. Повідомлення домашнього завдання

Nehmt eure Tagebücher zur Hand. Schreibt die Hausaufgabe auf

Впр.5 ст.117

9) Підсумки уроку

Gibt es fragen? Also, ihr bekommt solche Noten…..Die Stunde ist zu Ende.

Auf Wiedersehen.

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Сертифікат від «Всеосвіти» відповідає п. 13 постанови КМУ від 21 серпня 2019 року № 800 (із змінами і доповненнями, внесеними постановою КМУ від 27 грудня 2019 року № 1133)

Обрати Курс або Вебінар.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.


Приклад завдання з олімпіади Українська мова. Спробуйте!