Сьогодні о 18:00
Вебінар:
«
Формування психологічної готовності працівників закладів освіти до конструктивної поведінки в умовах надзвичайних ситуацій
»
Взяти участь Всі події

Все навкруги - математика. Числа

Математика

Для кого: 1 Клас

04.11.2019

1227

31

0

Опис документу:
Матеріал до уроку математики 1 клас. Допоможе узагальнити знання учнів з теми числа від 1 до 8, є робота з геометричним матеріалом, робота в парах, самостійна робота. Стане в нагоді студентам, вчителям молодших класі.
Перегляд
матеріалу
Отримати код

Тема. Все навкруги – математика. Числа

Мета: закріпити знання учнів про склад чисел; удосконалювати вміння дітей додавати і віднімати числа, складати і розв'язувати рівності та нерівності за малюнками. Розвивати увагу, логічне мислення учнів. Виховувати інтерес до математики через гру.

Обладнання: казковий герой, квіти з числами, лабіринт, геометричні фігури (трикутник, прямокутник, квадрат, коло, круг, відрізок, пряма), годинник, лінійка, магнітні числа, картки для рефлексії

ХІД УРОКУ

І. Організація початку уроку

У – увага

Р – розум

О – охайність

К – кмітливість

ІІ. Повідомлення теми і мети уроку

Сьогодні до нас завітав казковий герой – Михайло Потапович. У нього накопичилося багато лісових справ. Допоможемо йому впоратися з ними?

ІІІ. Контроль , корекція і закріплення знань

  1. Усна лічба

А) Гра «Збери мед»

- Перше завдання ведмедика – дізнатися, як вилізти на ялинку, щоб зібрати мед

Б) Гра «Живий букет»

Йшов Михайло Потапович лугом та й назбирав квітів. Що це за квіти?

Кому Михайло Потапович може подарувати цей букет?

  • Розташуйше квіти від більшого числа до меншого (від меншого до більшого)

В) Гра «Проклади маршрут» (робота в парах)

Наш Михайло Потапович запасся медом, квітами та й вирішив відвідати білочку, яка живе в сусідньому лісі.

Допоможіть йому прокласти маршрут

ФІЗКУЛЬТХВИЛИНКА

  1. Робота за підручником

Ведмедик просить вас допомогти йому скласти рівності

А) Складання рівностей за малюнками (с.37, № 1)

Скільки полуниць зліва? Скільки полуниць справа? Скільки полуниць разом? Який приклад складемо?

(2+4=6)

Скільки скріпок було? Декілька скріпок забрали. Скільки стало скріпок? Стало більше чи менше? Який приклад складемо?

(5-2=3)

Б) Робота з геометричним матеріалом (с.37, №2)

Михайло Потапович зовсім розгубився, забув назви геометричних фігур. Допоможемо йому!

Скільки геометричних фігур зображено на малюнку? Назвіть їх.

Що зображено другим? Четвертим? Шостим?

Яких фігур найбільше? Яких фігур найменше?

В)Складання нерівностей за малюнком (с.37, №3)

Ведмедик довго гостював у білочки, що додому йому прийшлося повертатися вночі. А вночі деякі тварини не сплять. Подивіться на малюнок та скажіть, які тварини не сплять уночі?

Скільки їжачків не спить? Скільки сов не спить? Лисичок? Кажанів?

Які нерівності можна скласти за малюнком?

Г) Робота з годинником (с.37, № 4)

Котра година на годиннику зараз? На яке число вкаже маленька стрілочка наступної години? А вказувала попередньої години?

ФІЗКУЛЬТХВИЛИНКА

  1. Робота в зошиті з друкованою основою (с.25)

Михайло Потапович ще не виконав завдання в зошиті

А) Робота в парі (с.25, №1)

Розфарбуй таку кількість предметів, якій відповідає кожне число( 2хв)

Обміняйтеся зошитами, зробіть взаємоперевірку

Б) Завдання на вимірювання предметів(с.25, № 2)

За допомогою чого ми вимірюємо предмети?

Від якої цифри починаємо вимірювати?

Виміряй і запиши довжину кожного овоча

В) Самостійна робота (с.25, №3)

Яких комах зображено?

Скільки комах на кожному з малюнків порахуйте і запишіть самостійно.

Складемо рівності та нерівності за цими малюнками?

ІV. Підсумок уроку

  • З ким ми подорожували на уроці?

  • Які завдання вам сподобались?

  • Що розкажете вдома батькам?

  • Що було найцікавішим?

Самооцінювання. Оцініть свою роботу на уроці за допомогою карток

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.