Впровадження здоров'язберігаючих технологій в навчально-виховний процес школи

Опис документу:
Увага до питання здоров'я суттєво зросла. Про несприятливість у даній сфері говорять давно, але сьогодні ця проблема стоїть дуже гостро. Поняття "Здоров'язберігаючі технології" об'єднує всі напрями діяльності освітнього закладу щодо формування, збереження та зміцнення здоров'я учнів. Впроваджуємо проект "Здоров'я дитини - майбутнє країни"

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код
Опис презентації окремими слайдами:
Шенгурівська ЗОШ І-ІІІ ступенів Впровадження здоров’язберігаючих технологій в навчально-виховний процес школи
Слайд № 1

Шенгурівська ЗОШ І-ІІІ ступенів Впровадження здоров’язберігаючих технологій в навчально-виховний процес школи

Проблемне питання Увага до питання здоров’я школярів суттєво зросла. Про несприятливість у даній сфері говорять давно, але сьогодні ця проблема сто...
Слайд № 2

Проблемне питання Увага до питання здоров’я школярів суттєво зросла. Про несприятливість у даній сфері говорять давно, але сьогодні ця проблема стоїть дуже гостро. Поняття «Здоров’язберігаючі технології» об’єднує всі напрями діяльності освітнього закладу щодо формування, збереження та зміцнення здоров'я учнів: сприятливі умови навчання та відпочинку школярів (відсутність стресових ситуацій, адекватність вимог, методик навчання та виховання); оптимальну організацію навчального процесу (відповідно до вікових, статевих, індивідуальних особливостей та гігієнічних норм): повноцінно та раціонально організований руховий режим.

Фактори, які впливають на стан здоров'я Причини і наслідки порушення здоров'я дитини Зростання навчального навантаження Діти більше часу проводять ...
Слайд № 3

Фактори, які впливають на стан здоров'я Причини і наслідки порушення здоров'я дитини Зростання навчального навантаження Діти більше часу проводять за переглядом фільмів Проводять багато часу за комп’ютерними іграми Призводить до гіподинамії Призводить до порушення постави Призводить до порушення зору

Хто чим повинен займатися Завдання медицини і школи Медицина займається не здоров'ям, а хворобами, не профілактикою, а лікуванням Завдання школи – ...
Слайд № 4

Хто чим повинен займатися Завдання медицини і школи Медицина займається не здоров'ям, а хворобами, не профілактикою, а лікуванням Завдання школи – зберегти, зміцнити здоров'я учнів, сформувати в них відповідальне ставлення до власного здоров’я

Повсякденна діяльність школи
Слайд № 5

Повсякденна діяльність школи

Напрямки для реалізації складових здоров'я Ефективність позитивного впливу на здоров'я школярів різних оздоровчих заходів визначається не хаотичніс...
Слайд № 6

Напрямки для реалізації складових здоров'я Ефективність позитивного впливу на здоров'я школярів різних оздоровчих заходів визначається не хаотичністю методів, а системною роботою за всіма напрямками. Практика показує, що процес формування свідомого ставлення до власного здоров'я потребує обов’язкового поєднання інформаційного й мотиваційного компонентів із практичної діяльності учнів, що сприятиме оволодінню дітьми необхідними здоров’язберігаючими вміннями і навичками. 1 Фізична Складова 2 Соціальна складова 3 Психічна складова 4 Духовна складова

Реалізація фізичної складової Ранкова гімнастика Фізкульт хвилинки Рухливі ігри Контроль та самоконтроль за правильною постановою Виконання вправ щ...
Слайд № 7

Реалізація фізичної складової Ранкова гімнастика Фізкульт хвилинки Рухливі ігри Контроль та самоконтроль за правильною постановою Виконання вправ щодо профілактики сколіозу, запобіганню гіподинамії Виконання гімнастики для очей, точковий самомасаж біологічно активних точок Навчання правильному та регулярному чищенню зубів Навчання культурі споживання їжі Навчання використанню народних способів оздоровлення Навчання щодо дотримання режиму навчання, харчування, праці, відпочинку ЗДОРОВ`Я Знання свого особистого рівня здоров‘я

Реалізація соціальної складової Стимулювання аргументів відповідей Здоров'я диференційованого навчання проблемного навчання діалогового навчання ре...
Слайд № 8

Реалізація соціальної складової Стимулювання аргументів відповідей Здоров'я диференційованого навчання проблемного навчання діалогового навчання рефлексивного навчання колективної розумової діяльності Заохочування ініціативи учнів Розвиток інтуїції, творчості Демонстрація правильного мовлення Закінчення уроку повинно бути своєчасним Використання на уроці засобів Створення умов самовираження Стимулювання аргументів відповідей

Реалізація психічної складової підтримувати дружні стосунки Навчання вмінню У своїх можливостях, задатків Підтримання впевненості Вміння керувати е...
Слайд № 9

Реалізація психічної складової підтримувати дружні стосунки Навчання вмінню У своїх можливостях, задатків Підтримання впевненості Вміння керувати емоціями Самооцінка, самоконтроль Музикотерапія Кольоротерапія Вміння відмовлятися від шкідливих звичок

Реалізація духовної складової 4 Навчання доброзичливому ставленню до товаришів у класі, до учнів школи, до дорослих Навчання відповідальності за вл...
Слайд № 10

Реалізація духовної складової 4 Навчання доброзичливому ставленню до товаришів у класі, до учнів школи, до дорослих Навчання відповідальності за власні вчинки Вироблення навичок самообслуговування Навчання вмінню розрізняти добро і зло, духовне і бездуховне, долати прояви зла в собі Навчання висловлювати свої погляди щодо здорового способу життя Навчання усвідомлення життєвих цінностей 3 2 1

Що передбачають здоров'язберігаючі технології Впровадження здоров'язберігаючих технологій потребує від учителя, по-перше, не допускати перевантажен...
Слайд № 11

Що передбачають здоров'язберігаючі технології Впровадження здоров'язберігаючих технологій потребує від учителя, по-перше, не допускати перевантаження учнів, визначаючи оптимальний обсяг навчальної інформації й способи її надання, враховувати інтелектуальні та фізіологічні особливості учнів, індивідуальні мовні особливості кожного учня. Намагатися планувати такі види роботи, які сприяють зниженню втоми. Здоров'язберігаючі технології передбачають: зміну видів діяльності, чергування інтелектуальної , емоційної, рухової видів діяльності; групової й парної форм роботи, які сприяють підвищенню рухової активності, вчать вмінню поважати думки інших, висловлювати власні думки, правилам спілкування; проведення ігор та ігрових ситуацій, нестандартних уроків, інтегрованих уроків. Шановні колеги і батьки! Методичне об’єднання початкових класів Шенгурівської ЗОШ І-ІІІ ступенів представляє проект про використання здоров'язберігаючих технологій у навчально-виховному процесі школярів

Здоров'я дитини – майбутнє країни! Тема проекту
Слайд № 12

Здоров'я дитини – майбутнє країни! Тема проекту

Девіз проекту Здоров'я дитини – багатство родини! Здоров’я народу – багатство країни!
Слайд № 13

Девіз проекту Здоров'я дитини – багатство родини! Здоров’я народу – багатство країни!

Автори проекту Творча група вчителів початкових класів Шенгурівської ЗОШ І-ІІІ ступенів та учні Формат сучасного вчителя: пошук, творчість, рух. Уч...
Слайд № 14

Автори проекту Творча група вчителів початкових класів Шенгурівської ЗОШ І-ІІІ ступенів та учні Формат сучасного вчителя: пошук, творчість, рух. Учителі – це наймудріші люди, Які завжди по переду ідуть. Отак було, і завжди вже так буде, Що дітям вони серце віддають. Завжди живуть, з надією на краще, Не можна йти, немов би у імлі, Бо діти наші – то майбутнє наше, А творять їх майбутні – ВЧИТЕЛІ !

Голова МО початкових класів Ахьядова Тетяна Григорівна вища категорія, старший вчитель класовод 1 класу
Слайд № 15

Голова МО початкових класів Ахьядова Тетяна Григорівна вища категорія, старший вчитель класовод 1 класу

Киценко Валентина Григорівна спеціаліст, класовод 2 класу
Слайд № 16

Киценко Валентина Григорівна спеціаліст, класовод 2 класу

Мета проекту Познайомити вчителів, батьків та школярів зі здоров’язберігаючими технологіями. Забезпечити всебічну та ґрунтовну підготовку вчителів ...
Слайд № 17

Мета проекту Познайомити вчителів, батьків та школярів зі здоров’язберігаючими технологіями. Забезпечити всебічну та ґрунтовну підготовку вчителів до процесу формування культури здоров'я учнів. Сформувати сприятливе внутрішньо-шкільне середовище для збереження та зміцнення здоров'я учнів. Формувати здорову особистість шляхом впровадження здоров'язберігаючих технологій. Вивчати природу рідного краю, вміти розумно використовувати її дари, любити і оберігати природу. Розширити знання учнів про основні чинники людського здоров'я. Спонукати учнів до ведення здорового способу життя: правильного харчування, занять спортом, дотримування режиму праці і відпочинку. Той , хто обирає здоровий спосіб життя, має володіти багатьма навичками безпечної життєдіяльності!

Цілі та завдання здоров'язберігаючих технологій Сформувати в учнів необхідні знання в повсякденному житті. Досягти стабільності та автоматизму при ...
Слайд № 18

Цілі та завдання здоров'язберігаючих технологій Сформувати в учнів необхідні знання в повсякденному житті. Досягти стабільності та автоматизму при дотриманні правил збереження здоров'я. Досягти виконання елементарних правил збереження та зміцнення здоров'я відповідно до вимог їх практичного застосування. Забезпечити дотримання правил здорового способу життя залежно від конкретних практичних умов.

План роботи творчої групи Вивчення нормативних документів, які висвітлюють впровадження здоров'язберігаючих технологій. Теоретичне обґрунтування зд...
Слайд № 19

План роботи творчої групи Вивчення нормативних документів, які висвітлюють впровадження здоров'язберігаючих технологій. Теоретичне обґрунтування здоров'язберігаючих технологій. Складання «Листків здоров'я». Особистий звіт про володіння теоретичним і практичним багажем З впровадження ЗЗТ (інноваційні методи і технології). Моніторинг та прогнози, щодо покращення здоров'я учнів початкових класів. Круглий стіл «Входження в новий Держстандарт» (впровадження ЗЗТ в навчально-виховний процес). Представлення власних наробок з впровадження елементів ЗЗТ). Підготовка методичних рекомендацій з питань впровадження ЗЗТ у практику роботи школи.

Методичні рекомендації Організувати навчально-виховний процес на основі ЗЗТ. Сформувати сприятливе внутрішньо-шкільне середовище для для збереження...
Слайд № 20

Методичні рекомендації Організувати навчально-виховний процес на основі ЗЗТ. Сформувати сприятливе внутрішньо-шкільне середовище для для збереження та зміцнення здоров'я учнів. Формувати життєві навички дітей: вміння керувати емоціями, вирішувати конфліктні ситуації. Організовувати цікаві уроки і перерви із залученням учнів старшокласників або вчителів початкових класів. Під час уроків проводити фізкультхвилинки, ігри, оздоровчі хвилинки. Враховувати всі вимоги до сучасного уроку з урахуванням ЗЗТ використовуючи інтерактивні форми і методи навчання. Залучати батьків до виховання культури здоров'я учнів. Проводити роботу з профілактики стресів залучаючи до співпраці шкільного психолога. Проводити профілактику травматизму та інфекційних захворювань.

Шляхи реалізації проекту Збір інформації: робота з книгами, пошук інформації в Інтернеті, збір інформації з уст жителів села. Обробка інформації і ...
Слайд № 21

Шляхи реалізації проекту Збір інформації: робота з книгами, пошук інформації в Інтернеті, збір інформації з уст жителів села. Обробка інформації і сортування матеріалу за напрямками проекту. Звіт про проведену роботу. Практичне застосування знань, здобутих під час роботи над проектом. Втілення здобутих вмінь і навиків в навчально-виховний процес. Форми і методи роботи над проектом Робота в парах. Колективно-творча праця. Робота в змінних трійках. Робота з комп’ютером. Робота в групах. Робота з батьками. Індивідуальна робота.

Система впровадження ЗЗТ в навчально-виховний процес
Слайд № 22

Система впровадження ЗЗТ в навчально-виховний процес

Типи технологій Здоров'язберігаючі - технології , що створюють безпечні умови для перебування, навчання та праці в школі та ті, що вирішують завдан...
Слайд № 23

Типи технологій Здоров'язберігаючі - технології , що створюють безпечні умови для перебування, навчання та праці в школі та ті, що вирішують завдання раціональної організації виховного процесу (з урахуванням вікових, статевих і індивідуальних особливостей та гігієнічних норм), відповідність навчального та фізичного навантажень можливостям дитини. Оздоровчі – технології, що спрямовані на вирішення завдань зміцнення фізичного здоров'я учнів, підвищення потенціалу (ресурсів) здоров’я: фізична підготовка, фізіотерапія, аромотерапія, загартування, гімнастика, масаж, фітотерапія, музична терапія та інше. Технології навчання здоров'ю – гігієнічне навчання, формування життєвих навичок (керування емоціями, вирішення конфліктів тощо), профілактика травматизму та зловживання психоактивними речовинами, статеве виховання ( уроки основ здоров’я, виховні години, години спілкування, індивідуальні бесіди, зустрічі з шкільним психологом, спілкування з лікарями та інше). Виховання культури здоров’я – виховання в учнів особистих якостей, які сприяють збереженню та зміцненню здоров’я, формуванню уявлень про здоров’я як цінність, посиленню мотивації на ведення здорового способу життя, підвищенню відповідальності за особисте здоров’я, здоров’я родини.

Використання інноваційних методів в навчальному процесі школи У учнів розвинута інтуїтивна здатність чути емоційний стан учителя, а тому з перших х...
Слайд № 24

Використання інноваційних методів в навчальному процесі школи У учнів розвинута інтуїтивна здатність чути емоційний стан учителя, а тому з перших хвилин уроку потрібно створити середовище доброзичливості, позитивного емоційного налаштування. Слід пам'ятати, що психологічний стан і психологічне здоров’я учнів впливає на фізичне здоров’я.

Використання інноваційних методів в навчальному процесі школи Велике значення для попередження втоми є чітка організація навчальної праці. На урока...
Слайд № 25

Використання інноваційних методів в навчальному процесі школи Велике значення для попередження втоми є чітка організація навчальної праці. На уроках, де більша частина навчальна діяльність повязана з класною дошкою, дуже важливо, щоб до початку уроку було зроблено необхідні записи на дошці: завдання для усного рахунку, опитування, можливо, план роботи на уроці. Знаючи весь план уроку, які знання, вміння, навички необхідно набути, який обсяг роботи виконати, учень може обрати ступінь складності завдання, розподілити свою роботу на свій погляд, що формує учня як суб’єкта навчальної діяльності.

Використання інноваційних методів в навчальному процесі школи Під час вивчення нового матеріалу добре, коли весь матеріал уроку записаний на дошці ...
Слайд № 26

Використання інноваційних методів в навчальному процесі школи Під час вивчення нового матеріалу добре, коли весь матеріал уроку записаний на дошці або на плакаті й при підведенні підсумків уроку є можливість охопити ще раз поглядом, що ж вивчалось на уроці. Ми вважаємо, що необхідно проводити роботу з профілактики стресів. Хороші результати дає робота в парах, трійках, групах як на місцях так і біля дошки, де більш «слабкий» учень відчуває підтримку товариша. Антистресовим моментом на уроці є стимулювання учнів до різноманітних способів розв'язання, не боячись помилитися, отримати неправильну відповідь.

Використання інноваційних методів в навчальному процесі школи Ставлення учнів до свого здоровя, за думкою більшості спеціалістів, є основою здоров’...
Слайд № 27

Використання інноваційних методів в навчальному процесі школи Ставлення учнів до свого здоровя, за думкою більшості спеціалістів, є основою здоров’язбереження, так як через мотивацію цього ставлення можна здійснити ціннісне – орієнтовану діяльність дітей та підлітків по збереженню та зміцненню власного здоровя. У зв'язку з цим пропаганда здорового способу життя через валеологічне та екологічне виховання засобами уроків є складовою у розв'язанні проблеми здоров’язбереження.

Етапи роботи над проектом 1 етап Здоров'язберігаючі технології 2 етап Зелений світ в якому я живу 3 етап Харчування і здоровя людини 4 етап Тато, м...
Слайд № 28

Етапи роботи над проектом 1 етап Здоров'язберігаючі технології 2 етап Зелений світ в якому я живу 3 етап Харчування і здоровя людини 4 етап Тато, мама, школа я – за здоровий спосіб життя

Слайд № 29

Слайд № 30

Слайд № 31

Слайд № 32

Слайд № 33

Слайд № 34

Слайд № 35

Слайд № 36

Слайд № 37

Слайд № 38

Слайд № 39

Слайд № 40

FokinaLida.75@mail.ru
Слайд № 41

FokinaLida.75@mail.ru

FokinaLida.75@mail.ru
Слайд № 42

FokinaLida.75@mail.ru

FokinaLida.75@mail.ru
Слайд № 43

FokinaLida.75@mail.ru

FokinaLida.75@mail.ru
Слайд № 44

FokinaLida.75@mail.ru

FokinaLida.75@mail.ru
Слайд № 45

FokinaLida.75@mail.ru

FokinaLida.75@mail.ru
Слайд № 46

FokinaLida.75@mail.ru

FokinaLida.75@mail.ru
Слайд № 47

FokinaLida.75@mail.ru

В.О. Сухомлинський: «Я не боюсь ще раз повторити: турбота про здоров’я – це найважливіше… Від життєдіяльності, бадьорості дітей залежить їхнє духов...
Слайд № 48

В.О. Сухомлинський: «Я не боюсь ще раз повторити: турбота про здоров’я – це найважливіше… Від життєдіяльності, бадьорості дітей залежить їхнє духовне життя, світогляд, розумовий розвиток, міцність знань, віра в свої сили»… Наші роздуми, дії, сподівання… Ми твердо переконані: сила колективу - в творчості, а творчих людей у нас немало! Ми знаходимось у постійному пошуку. Шукаємо засоби і можливості для втілення своїх ідей у життя. Боремося з труднощами й, звичайно, перемагаємо. Зробимо в майбутньому все залежне від нас, щоб завжди бути ШКОЛОЮ РАДОСТІ, ЗДОРОВ’Я І ДОБРА!!! Дякуємо за увагу! Запрошуємо до співпраці! FokinaLida.75@mail.ru

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.

Всеосвіта дарує

Три iPhone 12

+20 крутих призів з нашого фірмового магазину

до закінчення залишилось
00
00
00
00