Вправи з Лего на уроках НУШ

НУШ

Для кого: 1 Клас, 2 Клас, 3 Клас, 4 Клас

26.01.2022

182

12

0

Опис документу:

Основним видом діяльності школярів є гра. Робота з конструктором ЛЕГО дозволяє молодшим школярам у формі пізнавальної гри дізнатися багато важливих ідей і розвинути необхідні в подальшому житті навички. Відбувається знайомство з навколишнім світом за допомогою гри та творчості.

Перегляд
матеріалу
Отримати код
Опис презентації окремими слайдами:
Лайфхак з Лего на уроках в початкових класах за НУШ Підготувала: вчитель початкових класів Новгород-Сіверської гімназії №1 Ім. Б.Майстренка Липовка...
Слайд № 1

Лайфхак з Лего на уроках в початкових класах за НУШ Підготувала: вчитель початкових класів Новгород-Сіверської гімназії №1 Ім. Б.Майстренка Липовка Ольга Федорівна

ЛЕГО – одна з найвідоміших і поширених нині педагогічних систем, широко використовує моделі реального  світу і предметно-ігрову середу навчання і р...
Слайд № 2

ЛЕГО – одна з найвідоміших і поширених нині педагогічних систем, широко використовує моделі реального  світу і предметно-ігрову середу навчання і розвитку дитини.

Основним видом діяльності школярів є гра. Робота з конструктором ЛЕГО дозволяє молодшим школярам у формі пізнавальної гри дізнатися багато важливих...
Слайд № 3

Основним видом діяльності школярів є гра. Робота з конструктором ЛЕГО дозволяє молодшим школярам у формі пізнавальної гри дізнатися багато важливих ідей і розвинути необхідні в подальшому житті навички. Відбувається знайомство з навколишнім світом за допомогою гри та творчості.

Технологію «Шість цеглинок» успішно застосовують на різних уроках Ранкові зустрічі ( ЯДС) Вивчення частин мов (українська мова) Розв'язування прикл...
Слайд № 4

Технологію «Шість цеглинок» успішно застосовують на різних уроках Ранкові зустрічі ( ЯДС) Вивчення частин мов (українська мова) Розв'язування прикладів, знайомство з дробами (математика) Фізхвилинки тощо.

Кольорова руханка Кожна дитина обирає собі по 3-5 цеглинок різного кольору. За кожним кольором діти разом з вчителем закріплюють певне завдання. На...
Слайд № 5

Кольорова руханка Кожна дитина обирає собі по 3-5 цеглинок різного кольору. За кожним кольором діти разом з вчителем закріплюють певне завдання. Наприклад: жовтий – поплескати, синій – скакати, червоний – тупати і т.д. Можна придумати будь-які рухи. Або дитина може називати колір, інші, які мають цеглинку цього кольору виконують відповідний рух. Краще сприймається в колі.

В кінці можна поставити питання: Яке завдання отримала зелена\жовта\червона цеглинка? Який колір виконував присідання\підскоки\співав пісню? Яке за...
Слайд № 6

В кінці можна поставити питання: Яке завдання отримала зелена\жовта\червона цеглинка? Який колір виконував присідання\підскоки\співав пісню? Яке завдання виконувала найбільша кількість гравців? Які ще завдання ви можете запропонувати?

Фізхвилинка «Повтори» Вчитель показує будь-яку фігуру з лего і прибирає, учень повинен повторити цю ж фігуру найбільш точно.
Слайд № 7

Фізхвилинка «Повтори» Вчитель показує будь-яку фігуру з лего і прибирає, учень повинен повторити цю ж фігуру найбільш точно.

З лего фізхвилинки стають цікавіше і оригінальніше: Синій колір – покрутись, Жовтий – навколо обернись, Червоний – покажи літак усім, Зелений – пог...
Слайд № 8

З лего фізхвилинки стають цікавіше і оригінальніше: Синій колір – покрутись, Жовтий – навколо обернись, Червоний – покажи літак усім, Зелений – погладь животик разів сім, Блакитний – руки вгору, Помаранчевий – сміх лунає аж надворі.

«Побудуй свою історію» Використовувати можна на уроках гуманітарного спрямування: літературне читання, позакласне читання, розвиток мовлення.
Слайд № 9

«Побудуй свою історію» Використовувати можна на уроках гуманітарного спрямування: літературне читання, позакласне читання, розвиток мовлення.

Історія може бути прочитаного твору або власна історія.
Слайд № 10

Історія може бути прочитаного твору або власна історія.

Отже, використання LEGO на заняттях своїм змістом, формою організації та результативністю сприяє формуванню вміння аналізувати, порівнювати, зістав...
Слайд № 11

Отже, використання LEGO на заняттях своїм змістом, формою організації та результативністю сприяє формуванню вміння аналізувати, порівнювати, зіставляти, виділяючи характерні особливості героїв, подій і т. д., що впливає на розвиток уваги, спостережливості, пам'яті, просторових уявлень, уяви. Добре організована робота з конструктором LEGO має великий виховний потенціал: допомагає виробляти певні якості особистості – посидючість, терпіння, взаємоповагу, охайність. Все це разом узяте і дозволяє активізувати мислення, формувати стійкий інтерес до організованості. В результаті аналізу формується самооцінка й усвідомлення оцінки себе іншими людьми (рефлексія). Завдяки використанню конструктора LEGO на заняттях, діти стають активними учасниками заняття, усвідомленими стають знання учнів, більш надійними навички.  

Дякую за увагу!
Слайд № 12

Дякую за увагу!

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.