і отримати безкоштовне
свідоцтво про публікацію
Взяти участь
Поспішайте взяти участь у вебінарі Особливості вивчення англійської мови у 1 класі за методом асоціативних символів.
До початку вебінару залишилось:
3
Дня
3
Години
16
Хвилин
30
Секунд
Предмети »
  • Всеосвіта
  • Бібліотека
  • Вправи на повторення про квадрат та прямокутник. Обчислення площі та периметра цих фігур.

Вправи на повторення про квадрат та прямокутник. Обчислення площі та периметра цих фігур.

Перегляд
матеріалу
Отримати код

Елементи геометрії 4 клас

Тема. Вправи на повторення про квадрат та прямокутник. Обчислення площі та периметра цих фігур.

Мета. Повторити про чотирикутник ,його види; закріпити вміння розпізнавати чотирикутники, будувати їх, виконувати необхідні вимірювання та обчислювати периметр і площу за вивченими формулами; розвивати просторову уяву, логічне мислення, усні обчислювальні навички; виховувати любов до математики.

Обладнання: посібник з геометрії, картки, гра «Танграм»,таблиці « Площа», «Геометричні фігури», картки для усного рахунку, малюнок казкового героя Геометрика, лист до 4 класу з фігурами .

ХІД УРОКУ

І. Організація класу.

1.Вітання «В цьому класі друзі всі….».

Вас вітаю на уроці.

Бажаю успіхів на кожному кроці.

Геометрії вже час настав.

Я пропоную вам сьогодні цікаве навчання і трішки забав.

А вам, потрібно вміння свої демонструвати –

Різні фігури розпізнавати , будувати.

Та ще й знання з уроків математики застосувати,

Щоб площу й периметр розрахувати.

2. Перевірка готовності.

- Перегляньте, чи все готове у вас до такого заняття : посібник, зошит, лінійка, олівці, трафарет «Геометричні фігури». А ще нам потрібні будуть ножиці, 1 аркуш паперу в клітинку, підручник «Математика» 4 клас. Тож до роботи . Побажайте один одному успіху.

ІІ. Повідомлення теми та завдань уроку.

  • Тему уроку я пропоную сьогодні сформулювати вам самим . А для цього потрібно логічно поміркувати і чітко висловити свою думку.

  1. Введення казкового героя.

  • Я бачу , що на допомогу вам з`явився Геометрик. Він приніс цікавий конверт.

  • А що може бути в конверті взагалі?

  • А якщо нам приніс його Геометрик ,та ще і на урок геометрії?

  • Давайте з`ясуємо , зазирнувши в середину. ( Діти дістають частинки плоских геометричних фігур і утворюють цілі. Потрібно їх назвати).

  1. Загадки + робота з ножицями та листком в клітинку.

А) Чотири маю сторони, усі однакові вони.

Всі четверо кутів прямі. Ім’я моє назвіть самі. (Квадрат і вирізують його з паперу . ТБ з ножицями.)

Б) Чотири маю сторони , не всі однакові вони,

Прямих кутів чотири маю. Як мене звати не згадаю! (Прямокутник, теж вирізати).

  • Тож про які фігури буде йти мова на нашому уроці? (Квадрат і прямокутник).

  • Які завдання ви можете виконати з цими фігурами? (Розпізнати, виміряти, обчислити периметр і площу).

  • Саме це і є завданнями нашого уроку сьогодні.

  • Повторити про чотирикутники ( квадрат і прямокутник). Закріпити уміння обчислювати їх периметр та площу.

  • Де вам потрібні будуть такі знання?

ІІІ. Закріплення здобутих раніше знань , умінь та навичок.

  1. Хвилинка Пізнайка. Вправа «Продовж речення».

  • Плоска геометрична фігура, утворена замкненим ланцюжком відрізків – це …( многокутник )

  • Многокутник , обмежений чотирма вершинами і чотирма сторонами, які послідовно з’єднані між собою – це …(чотирикутник).

  • До чотирикутників відносяться …(квадрат, прямокутник, паралелограм, ромб, трапеція).

Показати фігури на таблиці.

  • Що можна обчислити у многокутників? (периметр, площу).

  • У перекладі з давньогрецької периметр «окружність», «вимірюю навколо». Отже, периметр – це … (сума довжин сторін геометричної фігури).

Провести презентацію таблиці «Площа »

  1. Керована практика.

Взяти виготовлені вами квадрат і прямокутник, виконати обчислення периметра та площі (запис відповідей на фігурі).

  1. Вправа «Кмітливі оченята». Геометрик просить вашої допомоги , назвати всі числа ,які він писав вчора пізно ввечері. (Робота в парах з картками).

  2. Робота в зошитах з трафаретом . ( Запис дати)

Створити портрет Геометрика, використовуючи трафарет, лише з квадратів і прямокутників.

ФІЗКУЛЬТХВИЛИНКА

Геометрик до класу забігає

З нами на лівій нозі пострибає.

Потім на правій і на двох,

Бо дуже любить він цей урок.

Вліво, вправо посміхнутись,

Веретенцем обернутись.

У долоні плесніть кілька раз.

До роботи, хай буде все у вас гаразд.

  1. Робота в логічній майстерні

А) Робота з посібником ст. 31, 32 №2

Б) Накреслити в зошиті 2 чотирикутники у першому провести відрізок так, щоб утворилися трикутник і п’ятикутник , а у другому – трикутник і чотирикутник.

В) Гра «Танграм» . Створити власний малюнок, пов'язаний з природою.

6. Робота з підручником «Математика».

Через тиждень ви будете складати ДПА з математики. І знання з геометрії вам стануть у нагоді при виконанні 4, 5 завдань цієї роботи. Для перевірки своїх знань, прошу відкрити підручник на ст. 76

1 група № 483 ( з консультацією) 2 –га група – самостійно.

Працює одна група з карткою « Площа, периметр» ( див. завдання з підручника ст.. 141 № 967). Представляють відповіді по черзі.

ІV . Підсумок уроку. Вправа «Інтерв`ю ».

Завершився наш урок,за мить пролунає веселий дзвінок.

Дуже хочу запитати , хто любить геометрію вивчати?

Що на уроці була цікавим? Де ви досягли успіху?

А я радію за кожного з вас, бо ви дійсно любите ці заняття, працювали дружно, швидко , старанно. Запрошую всіх вас до дошки утворити коло.

За роботу у дружнім крузі, щиро дякую вам , друзі!

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу

Опис документу:
Розробка уроку з курсу "Елементи геометрії" 4 клас.Повторення про чотирикутник ,його види; закріплення вміння розпізнавати чотирикутники, будувати їх, виконувати необхідні вимірювання та обчислювати периметр і площу за вивченими формулами. Такі уроки сприяють розвиватку просторової уяву, логічного мислення, усних обчислювальних навичок. Виховний напрямок- любов до математики.
  • Додано
    11.08.2018
  • Розділ
    Математика
  • Клас
    4 Клас
  • Тип
    Конспект
  • Переглядів
    182
  • Коментарів
    0
  • Завантажень
    0
  • Номер матеріала
    CQ943199
  • Вподобань
    0
Курс:«Формування навчальної мотивації в учнів. Теорія і практика»
Черниш Олена Степанівна
72 години
2700 грн
790 грн

Бажаєте дізнаватись більше цікавого?


Долучайтесь до спільноти

«Методичний
тиждень 2.0»
Головний приз 500грн
Взяти участь