Вправи для перевірки знань учнів 5 класу по темі «Рівняння».

Опис документу:
У матеріалі пропонуються такі типи вправ: прийом "Мікрофон", розгадування кросворда, тестове завдання на вибір однієї правильної відповіді, вправа "Знайди умову за правильною відповіддю", на встановлення відповідності між формулами та величиними, вправа "Доповни речення".

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Вправи для перевірки знань учнів 5 класу по темі «Рівняння».

Прийом «Мікрофон» ( продовжити речення з умовним мікрофоном).

  1. Як називаються компоненти при множенні?

  2. Як знайти невідомий доданок?

  3. Щоб знайти невідоме зменшуване, треба…

  4. Як називаються компоненти при діленні?

  5. Що треба зробити, щоб знайти невідомий множник?

  6. Як знайти невідомий дільник?

  7. Який елемент отримаємо, якщо від суми віднімемо доданок?

  8. Якщо я від зменшуваного відніму різницю, що я знайду?

  9. Якщо до різниці додати від`ємник, що знайдемо?

  10. Що ти знайдеш, коли добуток поділиш на відомий множник?

  11. Учень ділене поділив на дільник, що він знайшов?

  12. А інший учень добуток поділив на множник, що він знайшов?

  13. А що знайду я , коли поділю ділене на частку?

Розгадування кросворда. Потрібно розв’язати рівняння і записати відповідь у відповідний рядок. У виділених клітинках отримаємо слово.

  1. 2x – 10 = 4 ( Сім)

  2. 3x + 8 + 5x = 16 (Один)

  3. 25 – 5x = 25 ( Нуль)

  4. x + 10 + 4x = 30 (Чотири)

  5. 3x + 8 = 14 ( Два)

  6. 3 · x = 30 ( Десять)

  7. 110 : x + 10 = 20 ( Одинадцять)

  8. x 4 + 8 = 32 ( Шість)

Тестове завдання 1.У якому з наведених випадків записано рівняння? А. 3 + 5х; Б.13 – 2 = 11 В. 4х+5=25; 2. Яку дію потрібно виконувати першою у виразі 42+8· (66-56:4)?  А. Додавання Б. Множення В. Ділення Г. Віднімання

3. Коренем якого з наведених рівнянь є число 6?

   А.  х + 6 = 6;   Б. 6х + х = 36;   В.  х + 27х = 168;   Г. 32х – х = 192.

4. Обчисліть 18+2·13-3. А. 257 Б. 41 В. 200 Г.38

Вправа „ Знайди умову за відповіддю “

х - 17 = 30 47

25 + х = 30 5

4х + 2 = 18 4

5х = 35 7

18 : х = 3 6

Вправа «Доповни речення».

  1. Рівність, що містить невідоме число, значення якого треба знайти називають… (рівнянням).

  2. Значення невідомого, при якому рівняння перетворюється на правильну числову рівність, називається… (коренем рівняння).

  3. Розв’язати рівняння — означає знайти всі його корені або встановити, що… (рівняння не має жодного кореня).

  4. Для знаходження невідомого доданка треба (від суми відняти відомий доданок ).

  5. Для знаходження невідомого зменшуваного треба (до різниці додати від’ємник).

  6. Для знаходження невідомого від’ємника треба (від зменшуваного відняти різницю).

  7. Для знаходження невідомого множника треба (добуток поділити на відомий множник )

  8. Для знаходження невідомого діленого треба… (частку помножити на дільник).

  9. Для знаходження невідомого дільника треба ( ділене поділити на частку).

Встановіть відповідність між величинами та формулами.

S(відстань)

2۰( а+в)

Р(прямокутника)

а·в

S(прямокутника)

S:t

t(час руху)

V۰t

а (довжина)

S:V

V(швидкість)

S:в

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Формування навчальної мотивації в учнів. Теорія і практика»
Черниш Олена Степанівна
72 години
790 грн