Взяти участь
Поспішайте взяти участь в акції «Методичний тиждень 2.0».
Головний приз 500грн + безкоштовний вебінар.
До визначення переможців залишилось:
3
Дня
3
Години
16
Хвилин
30
Секунд
Предмети »

Вода.Властивості води.

Курс:«Інтернет-ресурси для опитування і тестування»
Левченко Ірина Михайлівна
24 години
1000 грн
249 грн
Свідоцтво про публікацію матеріала №ZS194173
За публікацію цієї методичної розробки Пиріжок Оксана Любомирівна отримав(ла) свідоцтво №ZS194173
Завантажте Ваші авторські методичні розробки на сайт та миттєво отримайте персональне свідоцтво про публікацію від ЗМІ «Всеосвіта»
Перегляд
матеріалу
Отримати код

Природознавство

Тема."Вода. Властивості води."

Мета:ознайомити учнів з властивостями води, формувати уявлення про зміни станів води; розширити уявлення про взаємозв’язки води з іншими об’єктами природи; виховувати бережливе ставлення до води.

ХІД УРОКУ

І. Організація класу.

1.Вправа «Мобільний синоптик».

ІІ.Оголошення теми і мети уроку.

Створення проблемної ситуації.

В одній чарівній країні жили щасливі люди. Сади рясніли фруктами, поля колосилися житом і пшеницею, на луках паслася худоба, у лісах співали птахи. Але сталося якесь лихо і вся благодать стала пропадати: рослини зів’яли, корови перестали давати молоко, птахи улетіли. Засумували люди, задумалися і звернулися за порадою до Мудреця. Вислухав їх Мудрець, взяв гілочку верби і пішов з нею по лісах, по полях та городах. Зупинився Мудрець за городами і сказав: «Копайте тут, знайдете скарб.» Люди копали день і ніч.

Що ж знайшли люди? (беру кошик) Нам Мудрець передав часточку скарбу, щоб ми теж стали мудрішими. Що у кошику? (виймаю пляшку з водою). Нам доведеться довести, що вода справжній скарб на планеті Земля.

Ми спробуємо з’ясувати властивості води, її різний стан, та як люди використовують воду. ( Відкриваю опорну схему)

Перегляд відеоролика.

А допоможе нам в цьому казковий герой Капітошка..

Він хоче вас познайомити з прекрасною частиною неживої природи – водою! Вода – це справжнє диво!

5.Робота з підручником. Дослідницька робота.

Капітошка допоможе більше дізнатися про воду:

РОЛЬОВА ГРА

Дослід1: Водознайко наливає воду в склянку.

Висновок: вода – прозора, не має смаку, запаху – Крапусь підносить дітям склянку з водою, дає понюхати, спробувати на смак.

Дослід2: наливаю воду у різні за формою предмети.

Висновок: вода не має форми.

Дослід3:насипаю у воду сіль, цукор, розмішує, дає спробувати.

Висновок: вода може розчиняти деякі речовини.

- Коли ви смакуєте солодку воду? Вранці п᾿єте чай, каву, кампот, сік.

-Де ви зустрічали у природі солону воду?

- У морі.

А ось вам ще один секрет води.

- Ти, вода-водице! Моя маленька сестриця!

Стань, вода – водице не простою – а зеленою!

Ти, вода – водице, прозорая сестрице! Стань, вода-водице, не простою, а синьою!

Ти, вода –водице, подруго прекрасна! Стань, вода-водице, не простою, а червоною!

Наливаю краплинки фарби, розмішую – колір змінюється. Що відбулося?

Висновок: вода може розчиняти фарбу.

А ще вона може перетворюватися як справжня добра Чаклунка.

У якому стані ви бачите воду?

- У рідкому.

А ось вам мішечок, доторкніться до нього руками, що ви відчуваєте?

- Холод. Спробуйте перекласти у склянку крижинки- чи змінилася форму льоду?

- Ні .Чому? Бо вона тверда.

Дослід 4. Чайник з гарячою водою. Наливаю воду у склянку- що ви бачите над нею? Пар,додаю ароматизатор – вода може передавати запах.

Висновок: вода перетворюється на пар – має газоподібний стан.

Висновок . Вода буває в трьох станах: рідкому, твердому, газоподібному

ФІЗХВИЛИНКА

Робота в парах

У вас на партах розрізаний на шматки малюнок. Водознайко спеціально ускладнює завдання, щоб ви скоріше мудрішали. Кожна пара складе малюнок, назве, що вийшло та який це стан води. ( Діти всі називають результат.) сніг, крига, вода, пар,айсберг…

Творча робота

А ось зачакловані малюнки від Крапуся. Чого тут не вистачає? Візьміть олівці та розчаклуйте малюнки. Вони вам допоможуть пригадати, як люди використовують воду.

Гра „Так-ні”

Діти працюють за допомогою сигнальних карток.(+ можна, - не можна).

Чи можна викидати в річку сміття? Чи можна розчищати джерела?

Чи можна купатися в забрудненій воді? Чи може вода замерзати?

Чи випаровується вода? Можна жити без води?

IV. Закріплення вивченого.

V. Підсумок уроку.

Чи довели ми, що вода – це скарб Землі Молодці! Ви дійсно стали мудрішими.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу

Опис документу:
Ознайомлення учнів з властивостями води, формувати уявлення про зміни станів води; розширити уявлення про взаємозв’язки води з іншими об’єктами природи; виховувати бережливе ставлення до води.
  • Додано
    22.02.2018
  • Розділ
    Природознавство
  • Клас
    1 Клас
  • Тип
    Конспект
  • Переглядів
    7813
  • Коментарів
    0
  • Завантажень
    0
  • Номер матеріала
    ZS194173
  • Вподобань
    0
Курс:«Створення та ведення власного блогу на платформі Blogger»
Левченко Ірина Михайлівна
36 годин
1400 грн
290 грн
Свідоцтво про публікацію матеріала №ZS194173
За публікацію цієї методичної розробки Пиріжок Оксана Любомирівна отримав(ла) свідоцтво №ZS194173
Завантажте Ваші авторські методичні розробки на сайт та миттєво отримайте персональне свідоцтво про публікацію від ЗМІ «Всеосвіта»
Шкільна міжнародна дистанційна олімпіада «Всеосвiта Зима – 2018-2019»

Бажаєте дізнаватись більше цікавого?


Долучайтесь до спільноти