і отримати безкоштовне
свідоцтво про публікацію
Предмети »

Вода.Властивості води.

Перегляд
матеріалу
Отримати код

Природознавство

Тема."Вода. Властивості води."

Мета:ознайомити учнів з властивостями води, формувати уявлення про зміни станів води; розширити уявлення про взаємозв’язки води з іншими об’єктами природи; виховувати бережливе ставлення до води.

ХІД УРОКУ

І. Організація класу.

1.Вправа «Мобільний синоптик».

ІІ.Оголошення теми і мети уроку.

Створення проблемної ситуації.

В одній чарівній країні жили щасливі люди. Сади рясніли фруктами, поля колосилися житом і пшеницею, на луках паслася худоба, у лісах співали птахи. Але сталося якесь лихо і вся благодать стала пропадати: рослини зів’яли, корови перестали давати молоко, птахи улетіли. Засумували люди, задумалися і звернулися за порадою до Мудреця. Вислухав їх Мудрець, взяв гілочку верби і пішов з нею по лісах, по полях та городах. Зупинився Мудрець за городами і сказав: «Копайте тут, знайдете скарб.» Люди копали день і ніч.

Що ж знайшли люди? (беру кошик) Нам Мудрець передав часточку скарбу, щоб ми теж стали мудрішими. Що у кошику? (виймаю пляшку з водою). Нам доведеться довести, що вода справжній скарб на планеті Земля.

Ми спробуємо з’ясувати властивості води, її різний стан, та як люди використовують воду. ( Відкриваю опорну схему)

Перегляд відеоролика.

А допоможе нам в цьому казковий герой Капітошка..

Він хоче вас познайомити з прекрасною частиною неживої природи – водою! Вода – це справжнє диво!

5.Робота з підручником. Дослідницька робота.

Капітошка допоможе більше дізнатися про воду:

РОЛЬОВА ГРА

Дослід1: Водознайко наливає воду в склянку.

Висновок: вода – прозора, не має смаку, запаху – Крапусь підносить дітям склянку з водою, дає понюхати, спробувати на смак.

Дослід2: наливаю воду у різні за формою предмети.

Висновок: вода не має форми.

Дослід3:насипаю у воду сіль, цукор, розмішує, дає спробувати.

Висновок: вода може розчиняти деякі речовини.

- Коли ви смакуєте солодку воду? Вранці п᾿єте чай, каву, кампот, сік.

-Де ви зустрічали у природі солону воду?

- У морі.

А ось вам ще один секрет води.

- Ти, вода-водице! Моя маленька сестриця!

Стань, вода – водице не простою – а зеленою!

Ти, вода – водице, прозорая сестрице! Стань, вода-водице, не простою, а синьою!

Ти, вода –водице, подруго прекрасна! Стань, вода-водице, не простою, а червоною!

Наливаю краплинки фарби, розмішую – колір змінюється. Що відбулося?

Висновок: вода може розчиняти фарбу.

А ще вона може перетворюватися як справжня добра Чаклунка.

У якому стані ви бачите воду?

- У рідкому.

А ось вам мішечок, доторкніться до нього руками, що ви відчуваєте?

- Холод. Спробуйте перекласти у склянку крижинки- чи змінилася форму льоду?

- Ні .Чому? Бо вона тверда.

Дослід 4. Чайник з гарячою водою. Наливаю воду у склянку- що ви бачите над нею? Пар,додаю ароматизатор – вода може передавати запах.

Висновок: вода перетворюється на пар – має газоподібний стан.

Висновок . Вода буває в трьох станах: рідкому, твердому, газоподібному

ФІЗХВИЛИНКА

Робота в парах

У вас на партах розрізаний на шматки малюнок. Водознайко спеціально ускладнює завдання, щоб ви скоріше мудрішали. Кожна пара складе малюнок, назве, що вийшло та який це стан води. ( Діти всі називають результат.) сніг, крига, вода, пар,айсберг…

Творча робота

А ось зачакловані малюнки від Крапуся. Чого тут не вистачає? Візьміть олівці та розчаклуйте малюнки. Вони вам допоможуть пригадати, як люди використовують воду.

Гра „Так-ні”

Діти працюють за допомогою сигнальних карток.(+ можна, - не можна).

Чи можна викидати в річку сміття? Чи можна розчищати джерела?

Чи можна купатися в забрудненій воді? Чи може вода замерзати?

Чи випаровується вода? Можна жити без води?

IV. Закріплення вивченого.

V. Підсумок уроку.

Чи довели ми, що вода – це скарб Землі Молодці! Ви дійсно стали мудрішими.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу

Опис документу:
Ознайомлення учнів з властивостями води, формувати уявлення про зміни станів води; розширити уявлення про взаємозв’язки води з іншими об’єктами природи; виховувати бережливе ставлення до води.
  • Додано
    22.02.2018
  • Розділ
    Природознавство
  • Клас
    1 Клас
  • Тип
    Конспект
  • Переглядів
    7841
  • Коментарів
    0
  • Завантажень
    0
  • Номер матеріала
    ZS194173
  • Вподобань
    0
Курс:«Розвиток особистості на всіх вікових етапах життя»
Черниш Олена Степанівна
36 годин
1400 грн
590 грн

Бажаєте дізнаватись більше цікавого?


Долучайтесь до спільноти

«Методичний
тиждень 2.0»
Головний приз 500грн
Взяти участь