Внутрішньо-шкільний контроль

Опис документу:
Лист спостереження уроку

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Бочковецький навчально-виховний комплекс

ЛИСТ СПОСТЕРЕЖЕННЯ ТА ОЦІНКИ УРОКУ

Дата Вчитель Категорія

Предмет Клас Кількість учнів Присутні

Тема:_________________________________________________________

Мета уроку:_____________________________________________________________________________________________________________

Дидактична: засвоєння знань; формування навичок та умінь; узагальнення та систематизація знань; контроль за якістю засвоєння знань; корекція Виховна: _______________________________________________________________________________________________________________________

________________________________________________________________________________________________________________________________

Розвиваюча: _____________________________________________________________________________________________________________________

________________________________________________________________________________________________________________________________

Мета відвідування уроку: __________________________________________________________________________________________________________

________________________________________________________________________________________________________________________________

Дотримання санітарно-гігієнічних вимог:

Стан класу (підлоги, парт, дошки, вікон, стільців) Естетичне оформлення

Вологе прибирання Освітлення Температурний режим

Провітрюваність класу Зовнішній вигляд учнів (емоційно-психологічний стан учителя і учнів)_________________

Засоби навчання:

Об’єкти навколишнього середовища Таблиці___________________________________________

Картки Ілюстрації ТЗН_____________________________________________

Книги, підручники Записи на дошці Інше__________________________________________

Дотримання вчителем техніки безпеки________________________________________________________________________________

Тип уроку:

урок подачі нового матеріалу; урок закріплення знань, умінь, навичок; урок перевірки знань, умінь, навичок; комбінований.

Вимоги до діяльності вчителя

Оцінка

Вимоги до праці учнів

Оцінка

Добре

Задов.

Не-

задов.

Добре

Задов.

Не-

задов.

1

Організаційно-вступна частина:

  • своєчасність початку уроку;

  • психологічний настрій;

  • організація уваги

Підготовка до уроку: підручники, зошити, приладдя

2

Мотивація навчання:

  • зв’язки опорних знань з невідомими;

  • проблемно-пошукові організації

Виконання ДЗ

Ставлення до вчителя

Рівень інтересу до теми

Самостійність міркувань

3

Перевірка ДЗ:

  • методи опитування (біля дошки, з місця, за картками, розв'язування задач, виконання вправ);

- форми опитування (індивідуальні, групові, фронтальні, письмові, усні);

  • організація опитування (чітка, зрозуміла, нечітка);

  • об'єктивність оцінювання;

  • мотивація оцінки

Активність на різних етапах уроку:

  • під час опитування;

  • під час вивчення матеріалу;

  • під час закріплення

Увага учнів:

  • початок уроку;

  • середина уроку; * закінчення

Рівень креативності (творчості) в пізнавальній діяльності учнів

4

Постановка обґрунтування мети і завдань уроку:

  • визначення структури;

  • введення в нову тему

Уміння самостійно працювати з підручником, зошитом, посібниками, картами

5

Пояснення нової теми:

  • відповідність програмі і меті уроку;

  • науковість і доступність;

  • виділення головного;

  • систематичність і послідовність;

  • практична спрямованість;

  • узагальнення і систематизація;

  • міжпредметні зв’язки

Розвиток мови, мовлення, володіння предметною термінологією

Сприймання і усвідомлення фактичного матеріалу

Культура праці

Самоконтроль

Зворотний зв'язок між учителем і учнем

Ступінь оволодіння практичними навичками

6

Використання методів викладання:

  • інформаційно-повідомлювальний;

* пояснювальний;

  • стимулюючий;

  • спонукаючий;

  • інструктивний;

  • евристичний

Методи роботи учнів:

  • виконавський;

  • реконструктивний;

  • частково-пошуковий;

  • творчий

7

Систематизація і узагальнення (встановлення зв'язків і закономірностей; встановлення логічних зв'язків; перехід від часткових до широких узагальнень)


Вимоги до діяльності вчителя

Вимоги до діяльності вчителя

8

Закріплення:

- осмислення змісту навчального

  • матеріалу;

  • відпрацювання здобутих знань,

  • умінь, навичок;

  • практичне, творче використання

11. Підсумки уроку:

  • успіх учнів;

  • недоліки у їх роботі;

  • оголошення оцінок;

  • мотивація оцінок;

  • запис у журнал оцінок;

  • запис у щоденники оцінок; своєчасність записів у щоденник

9

Контроль вивченого на уроці:

  • визначення ступеня оволодіння;

  • навчальним матеріалом;

  • корекція пробілів

12. Темп навчальної діяльності

10

Система домашніх завдань:

інструктаж;

характер завдань (творчий, репродуктивний);

наступність між класною і домашньою роботою; обсяг;

індивідуалізація; запис ДЗ на дошці;

контроль записів у щоденнику

13. Кількість опитаних учнів:

  • усно;

  • письмово;

  • з місця;

  • біля дошки

14. Оцінено учнів

15. Сприймання і усвідомлення фактичного матеріалу

Висновки:________________________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________________________________

_________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________________________________

_________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________________________________

_________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Методичні рекомендації:___________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________________________________

_________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________________________________

Ознайомлений (на)

Директор Бочковецького навчально-виховного комплексу Н.А.Молдован

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.

Приклад завдання з олімпіади Українська мова. Спробуйте!
До ЗНО з БІОЛОГІЇ залишилося:
0
3
міс.
2
2
дн.
1
5
год.
Готуйся до ЗНО разом із «Всеосвітою»!