Сьогодні о 18:00
Вебінар:
«
PRO-акаунт на «Всеосвіті» як інструмент саморозвитку та професійної самореалізації
»
Взяти участь Всі події

« Властивості множення та ділення на 10. Властивості множення на нуль, множення нуля на число.»

Математика

Для кого: 2 Клас

19.04.2021

144

3

0

Опис документу:
Матеріал розроблений для опрацювання теми з дітьми під час карантину і для демонстрації у Zoom. Цією презентацією показую ще раз батькам на правильність оформлення умов задач і необхідність вказання проміжного результату.
Перегляд
матеріалу
Отримати код
Опис презентації окремими слайдами:
Математика 2 клас тема : « Властивості множення та ділення на 10. Властивості множення на нуль, множення нуля на число.» Дата 05.04.21
Слайд № 1

Математика 2 клас тема : « Властивості множення та ділення на 10. Властивості множення на нуль, множення нуля на число.» Дата 05.04.21

І. Оргмомент Відступаємо 4 клітинки від попередньої роботи. Записуємо :
Слайд № 2

І. Оргмомент Відступаємо 4 клітинки від попередньої роботи. Записуємо :

ІІ. Перевірка домашнього завдання Вирази 761 с. 120 16 8 ( 56 – 40 ) : 8 = 2 72 : 9 • 3 = 24 6 18 9 • ( 23 – 17) = 54 3 • 6 : 9 = 2 Задача 762 с. 1...
Слайд № 3

ІІ. Перевірка домашнього завдання Вирази 761 с. 120 16 8 ( 56 – 40 ) : 8 = 2 72 : 9 • 3 = 24 6 18 9 • ( 23 – 17) = 54 3 • 6 : 9 = 2 Задача 762 с. 121 Квочка – 18 пт. на ? пт. > Індичка - ?, у 3 р. >  Розв’язання 18 – 18 : 3 = 12 ( пт.) Відповідь : на 12 пташенят більше у квочки, ніж у індички.

ІІІ. Усний рахунок 3 • 4 + 32 = 20 : 4 + 27 = 3 • 7 - 9 = 4 •7 – 19 = 2 • 6 – 7 = 27 : 3 + 44 = 32 : 4 + 17 = 3 •9 – 8 =
Слайд № 4

ІІІ. Усний рахунок 3 • 4 + 32 = 20 : 4 + 27 = 3 • 7 - 9 = 4 •7 – 19 = 2 • 6 – 7 = 27 : 3 + 44 = 32 : 4 + 17 = 3 •9 – 8 =

ІІІ. Усний рахунок 12 5 3 • 4 + 32 = 44 20 : 4 + 27 = 32 21 28 3 • 7 - 9 = 12 4 •7 – 19 = 9 12 9 2 • 6 – 7 = 5 27 : 3 + 44 = 53 8 27 32 : 4 + 17 = ...
Слайд № 5

ІІІ. Усний рахунок 12 5 3 • 4 + 32 = 44 20 : 4 + 27 = 32 21 28 3 • 7 - 9 = 12 4 •7 – 19 = 9 12 9 2 • 6 – 7 = 5 27 : 3 + 44 = 53 8 27 32 : 4 + 17 = 25 3 • 9 – 8 = 19

ІV. Подача нового матеріалу с. 121
Слайд № 6

ІV. Подача нового матеріалу с. 121

2. Записуємо вирази 765 с. 121 10 • 4 = 40 10 • 5 = 50 10 • 2 = 20 10 •9 = 90 10 •8 = 80 10 •6 = 60 3. Взаємодія дії множення і ділення. Виконання ...
Слайд № 7

2. Записуємо вирази 765 с. 121 10 • 4 = 40 10 • 5 = 50 10 • 2 = 20 10 •9 = 90 10 •8 = 80 10 •6 = 60 3. Взаємодія дії множення і ділення. Виконання виразів 767 с. 121 70 : 10 = 7 30 : 10 = 3 90 : 10 = 9 40 : 10 = 4 Давайте, поміркуємо. Чи всі числа можна поділити на 10? Спробуйте поділити 23? 38? 49? Ні, не можна. Отже, на 10 можна розділити тільки круглі числа. Усно опрацьовуємо вирази 768 с. 121

5. Фізкультхвилинка
Слайд № 8

5. Фізкультхвилинка

6. Продовження теми уроку Отже, про множення на 10 поговорили. Сьогодні продовжуємо знайомитись ще з одним правилом про множення на нуль. Вирази 77...
Слайд № 9

6. Продовження теми уроку Отже, про множення на 10 поговорили. Сьогодні продовжуємо знайомитись ще з одним правилом про множення на нуль. Вирази 774 с. 122

Опрацювання виразів 774 с. 122 40 3 • 0 = 0 ( 29 + 11 ) : 10 = 4 5 0 •9 = 0 10 • ( 21 – 16 ) = 50 0 3 5 • 0 + 25 = 25 0 • ( 18 : 6) = 0 0 0 73 – 0 ...
Слайд № 10

Опрацювання виразів 774 с. 122 40 3 • 0 = 0 ( 29 + 11 ) : 10 = 4 5 0 •9 = 0 10 • ( 21 – 16 ) = 50 0 3 5 • 0 + 25 = 25 0 • ( 18 : 6) = 0 0 0 73 – 0 • 9 = 73 0 • 4 • 1 = 0

Розв’я зання задачі 775 с. 122 Збірники – 10 п. по 5 кн. ? кн. Словники – 15 кн. Розв’язання 1) 10 • 5 = 50 ( кн.) – збірників; 2) 50 + 15 = 65 ( к...
Слайд № 11

Розв’я зання задачі 775 с. 122 Збірники – 10 п. по 5 кн. ? кн. Словники – 15 кн. Розв’язання 1) 10 • 5 = 50 ( кн.) – збірників; 2) 50 + 15 = 65 ( кн.) 50 10 • 5 + 15 = 65 ( кн.) Відповідь : 65 книжок .

Домашнє завдання Вирази 770 с. 122 Вирази 777 с. 123 Задача 778 с. 123
Слайд № 12

Домашнє завдання Вирази 770 с. 122 Вирази 777 с. 123 Задача 778 с. 123

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.