Сьогодні відбувся
Вебінар:
«
Гостра травма та посттравматичні стресові розлади: особливості роботи з дітьми
»
Взяти участь Всі події

Властивості арифметичного квадратного кореня. 8 клас алгебра

Алгебра

Для кого: 8 Клас

20.01.2022

223

12

0

Опис документу:

Мета:

  1. Навчальна (математична компетентність): перевірити уміння оперувати означенням квадратного кореня та арифметичного квадратного кореня під час виконання завдань обов’язкового рівня. Сформувати уміння досліджувати зв’язок між найпростішими виразами з арифметичними квадратними коренями, оцінювати результати та робити висновки.

  2. Розвиваюча (здатність спілкуватися рідною мовою; інформаційно-комунікаційна компетентність): розвивати критичне осмислювання формулювань властивостей арифметичного квадратного кореня. Вчити правильно і доречно вживати математичну термінологію під час виконання завдань.

  3. Виховна (громадська та соціальна компетентність): виховувати уміння висловлювати власну думку, слухати і чути інших, співпрацювати в команді для вирішення проблемної ситуації

Перегляд
матеріалу
Отримати код

Урок № 50. Клас: 8Б. Дата: 25.01.2022

Вчитель математики: Грицак Олена Миколаївна

Тема: «Властивості арифметичного квадратного кореня»

Мета:

  1. Навчальна (математична компетентність): перевірити уміння оперувати означенням квадратного кореня та арифметичного квадратного кореня під час виконання завдань обов’язкового рівня.

Сформувати уміння досліджувати зв’язок між найпростішими виразами з арифметичними квадратними коренями, оцінювати результати та робити висновки.

  1. Розвиваюча (здатність спілкуватися рідною мовою; інформаційно-комунікаційна компетентність): розвивати критичне осмислювання формулювань властивостей арифметичного квадратного кореня.

Вчити правильно і доречно вживати математичну термінологію під час виконання завдань.

  1. Виховна (громадська та соціальна компетентність): виховувати уміння висловлювати власну думку, слухати і чути інших, співпрацювати в команді для вирішення проблемної ситуації.

Очікувані результати:

Учні

  1. обчислюють значення виразів, застосовуючи означення квадратного кореня та арифметичного квадратного кореня;

  2. доцільно добирають математичні поняття, факти та послідовність дій для розв’язання проблемної ситуації з порівнянням значень виразів з арифметичним квадратним коренем і одержання результату;

  3. у співпраці з іншими учнями планують дії, спрямовані на розв’язання проблемної ситуації.

Міжпредметні зв’язки: біологія, українська мова, музика, історія.

Тип уроку: засвоєння нових знань і вмінь.

Обладнання: комп’ютер, презентація, інтерактивні вправи, відеоролики, роздатковий матеріал з різнорівневими завданнями (на випадок відсутності інтернету).

Структура уроку

  1. Організаційний етап.

  2. Актуалізація опорних знань.

  3. Мотивація навчальної діяльності.

  4. Сприйняття та усвідомлення нового матеріалу.

  5. Підбиття підсумків уроку.

  6. Домашнє завдання.



Хід уроку.

  1. Організаційний етап. (3хв)

Привітання учнів і гостей уроку. Перевірка робочого місця учнів: зошит, підручник, ручка, олівець, щоденник, роздатковий матеріал. Забезпечення позитивного психологічного настрою учнів на комфортну роботу. ( опитування дітей про їх очікування від уроку за допомогою інтерактивної вправи «Mentimeter»).

https://www.menti.com/7x1skykz29



  1. Актуалізація опорних знань. (3хв)

  1. Перевірка домашнього завдання (презентація).

Дидактична гра «Знайди помилку» (перевірка виконаних завдань на презентації з навмисно допущеними помилками).



. Розв’яжіть рівняння:

  1. = 20

x = 20²

x = 400

Відповідь: 400.

2) = -16

x = (-16 )²

x = 256

Відповідь: 256.(помилка)



. Розв’яжіть рівняння:

1)x² = 100

x = -10 або x = 10

Відповідь: -10; 10.



2)x² = 0,81

x = - 0,9 або x = 0,9

Відповідь: - 0,9; 0,9.



3)x² = 7

x = - або x =

Відповідь: - ; .



4)x² = 3,6

х = - 0,6 або x = 0,6

Відповідь: - 0,6; 0,6.(помилка)



. Розв’яжіть рівняння:

2 = 0

= 2

= 2 :

= 2 ·

= 6

x = 6²

x = 36

Відповідь: 36.









  1. Усний рахунок (інтерактивне тестове завдання «На урок» для нагадування вивченого теоретичного матеріалу з відстеженням результатів). (5хв)

http://join.naurok.ua/

Код доступу 6766371

(без відстеження результатів «Kahoot»

https://kahoot.it?pin=1725154 )

Оберіть правильну відповідь.

1. =

1) -8; 2) -8; 8; 3) -4;4; 4)8.



2. =

1)11; 2) -11; 3)1,1; 4)0,11.



3. =

1) ; 2) ; 3) ; 4) - ;



4. =

1)7 ; 2) -7; 3)3,5; 4)-3,5;



5. ( )² =

1)5,5; 2)11; 3) -11; 4) -5,5;



6. -( )² =

1)-10; 2)5; 3) -5; 4) 10.



7. · =

1) -6; 2) -6;6; 3) 6; 4) 36.



8. =

1)6; 2) -6;6; 3) -6; 4)36.



9. =

1)11; 2)-11; 3) 22; 4) -22; 22.



10. = 4

1) 4; 2)8; 3)16; 4) -16;16

11. = -20

1) -400; 2) 400; 3) 40; 4) не має розв’язків.

12. x² = 1,44

1) 12; 2) -12; 12; 3) -1,2; 1,2; 4) -12.

Відповіді:

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

4

3

3

1

2

1

3

1

1

3

4

3



  1. Мотивація навчальної діяльності. (2хв)

Учитель з’ясовує тему, яку вивчали на попередніх уроках.

Розповідь учителя: «Ви дізналися про історію виникнення дії добування кореня. А ким був запропонований сучасний символ арифметичного квадратного кореня?

У 17 ст. видатний французький математик Рене Декарт поєднав видозмінену латинську літеру r слова radix з горизонтальною рискою і отримав символ, який ми використовуємо сьогодні. В одній зі своїх робіт Декарт сказав: «Щоб удосконалювати розум треба більше розмірковувати ніж заучувати». Саме ці слова будуть епіграфом нашого уроку».



  1. Фізхвилинка. (відеоролик). (3хв)

«Від початку уроку ви плідно попрацювали. Пропоную вам фізхвилинку під трек відомого британського музиканта Яна Т’єрсена. Сядьте прямо. Почнімо.»

https://www.youtube.com/watch?v=Y5nUJCncn_s



  1. Сприйняття та усвідомлення нового матеріалу.

  1. Постановка проблемної ситуації. Відеоролик про те, в яких ще науках зустрічається означення кореня і які властивості має кожен з них.

Проблемна ситуація: «Які властивості має арифметичний квадратний корінь?» (2хв)

https://www.youtube.com/watch?v=Sgh6e9ZhzoI



  1. Розподілення учнів на групи ( за допомогою діджитал інструменту «Wheelofnames» ). (6хв)

https://wheelofnames.com/ru/hvn-zyc

Кожна група отримує своє завдання: порівняти значення нескладних виразів (поставити між ними знаки більше, менше чи дорівнює) та зробити висновки.



Перша група:

  1. ;

  2. ;

  3. ;

  4. .





Друга група:

  1. ;

  2. ;

  3. ;

  4. .



Третя група:

1) · ;

2) · ;

3) · ;

4) ·



Четверта група:

1) ;

2) ;

3) ;

4) .









  1. Робота з підручником.

Учні самостійно опрацьовують матеріал підручника на сторінці 115, 116. Записують властивості арифметичного квадратного кореня в зошитах. Ці ж самі властивості потім демонструються на екрані. (2хв)



= , 𝑎 ϵ ℝ;

= , 𝑎 ϵ ℝ, n ϵ ℕ;

= · , 𝑎 ϵ ℝ, b ϵ ℝ, 𝑎 ≥ 0, b ≥ 0;

= , 𝑎 ϵ ℝ, b ϵ ℝ, 𝑎 ≥ 0, b > 0.



  1. Колективне виконання завдань під керівництвом вчителя.

Сторінка підручника 118. (9хв)

Перевірку можна виконувати за допомогою «LearningApps».

https://learningapps.org/watch?v=poj1m469t22



473(1, 2, 3, 7, 11)

  1. = · = 3 · 5 = 15;

  2. = · = 4 · 50 = 200;

  3. = · = 0,8 · 0,6 = 0,48;

7) = · = 6 · 3² = 54;

11) = =



475(1,2)

  1. · = = = 6;

  2. · = = = 8.



477(1,4)

  1. = = = 5;

4) = = = 4.



  1. Фізхвилинка для очей.(1хв)

https://www.youtube.com/watch?v=9znAKmoG9tg

  1. Підсумки уроку.



  1. Експрес-контроль. (3хв)

Учні на картках виконують самостійну роботу.

Варіант 1.



  1. =

  2. =

  3. =





Варіант 2.



  1. =

  2. =

  3. =



  1. Рефлексія. (3хв)

Вчитель запитує учнів за допомогою інтерактивної вправи «Mentimeter», чи виправдались їх очікування від уроку.

Сповіщає учнів про оцінювання результатів навчання протягом уроку.

https://www.menti.com/6bykdoroqm



  1. Домашнє завдання. (1хв)

Вивчити властивості арифметичного квадратного кореня: стор. 115 – 118.

Розібрати розв’язання прикладів 3,4,5.

Вміти відповідати на запитання: стор.118.

Письмово виконати: № 472(2), № 473( 1 стовпчик),

476(1 стовпчик).

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.